Kalsarikänniketju

  • 5 236 504
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tervehdys toverit!

Ihastellessani tuota tyhjien tölkkien merta, olen jokseenkin tyytyväinen saavutksiini, puhumattakaan olotilasta. Vähän Mustaschia, hiven useita raskaan metallin orkestereita ja rutkasti AIC:n sointua korvissa... ei tässä ole huono olla ihmisolennolla. Miten muilla iltamat?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitokset Tiukelle, näinhän muistin taasen Popedankin olemassaolon ;)
ja sieltähän heti yksi vanhoista biiseistä kolahti. Onhan päivä vielä huomennakin? ;>
meneillään.http://www.youtube.com/watch?v=fymsFQI67iQ

Ja onnittelut KalPalle ja kannattajille tietysti kanssa. Huikea kausi

Vaikka pelit kesken, niin Helmi on kyllä niin simpukka, että pakko samantien laittaa kiitokset takaisin siitä, kun kelpasi.

Niin ei mulle mitään asiaa ollu, paitsi Helmi, niin ajattelin vaan asioida täälläkin. No taitaa sitä musakkia edes mennä. Tietenkin tää on kuraa, kuten jo joku minut siellä aikaisemmin ansioituneesti urpoksi solvasikin, Nightwish - Amaranth.

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain kumman syystä olen jäänyt koukkuun tähän Amy McDonaldin biisiin. Ehkä se on toi kevyt Skotti-aksentti, ja tietty luonnollisuus kaiken ylituotetun roskan seassa.

Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi tai jotain.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hahaa, mulla oli kylläkin jäänyt siinä kehumisessa lause kesken. Syytän siitä tätä uutta ja omituista näppistäni ;)

Eli ei minulla todellisuudessa ollut mitään asiaa. Kovin tuttua. Nyt voisin heittää ilmoille musiikkiverkon vaikka en lintuja mätsästäkään.

Nightwish - Crimson tide deep blue sea
http://www.youtube.com/watch?v=ydG103sSI1E

Hienohan se on aina, kun tämän tahtiin KalPa luistelee ottamaan pinnat heikommiltaan ;)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saitko patukkaa pyllyyn? Legendahan kertoo että jossain vaiheessa Wanha Jokela oli Joensuun perseparonien ykköspaikka hoitaa ryppyreikää tyydyttämään tietyt tarpeet?
En kyllä ole saanut. Tarjontaa kyllä on kieltämättä siinä paikassa ollut sillä rintamalla - kerran jopa tyrmäystippojen kera - mutta intressimme eivät ole kohdanneet. Enin osa siellä kyllä heteroita kuitenkin on. Ja kerran kyllä laittelin Jokelan suihkutiloissa erästä hyvää ystävänaistani - kun otti yhtäkkiä kädestä kiinni ja talutti yläkerran tiloihin - ja sen jälkeen palasimme pöytäseurueen sekaan jatkamaan juominkeja.

Kaikenmoista olemme siis Wanhan Jokelan kanssa vuosien varrelle yhdessä kokeneet. Tarinoita olisi varmasti kirjan edestä, mutta Turus-Hessu kirjoitti kirjan "maalainen" vuonna 1994, jotenka Jokelan tarinat on siis jo kerran niteessä kerrottu.
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Hirveetä selittelyä. Siis tässä ketjussa. Joku jaksaa selittää että ei ole homo. No se on homo juuri ja ainoastaan.
Mulla on onnellisesti asiat. Ihanan näköinen nainen nukkuu tuolla viereisessä huoneessa. Minkäniminen ja mikä on lopullinen focus...who knows
iiäfkooo..iiiäfkooo...no homoja ne kaikki on..purppuraan voi pukeutua stanan hipit. Hirso tais puhua itelleen pistebjöörssin mut todellinen mestaruus on maalipörssi..ei puhuttuja pinnoja.
Känniäkin on vedetty..ihan vitusti. Mut hei täähän on joku tumutusketju.
Eli tissutellaan ja homoillaan et kaikilla on kivaa. Homo mainittu taas ... olenko se vai mennäänkä hifkiketjuun katteleen
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikenmoista olemme siis Wanhan Jokelan kanssa vuosien varrelle yhdessä kokeneet. Tarinoita olisi varmasti kirjan edestä, mutta Turus-Hessu kirjoitti kirjan "maalainen" vuonna 1994, jotenka Jokelan tarinat on siis jo kerran niteessä kerrottu.
Heikki on kyllä perkeleen painava mies. Neljä meitä oli taksiin kirjailijaa kantamassa, ja silti meinasi happi loppua.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ihmeellinen fiilis nukkumaan 3 aikaan ja 6.41 ylös, kankkusesta ei tietoakaan, mut annas olla nykäisin varuilta yhden kaljan ja mitäs vittua? Mr.Hangover tulikin samantien kylään. Eli Wanhan Jokelan spydärille olisi tarvetta. Ai nih rupesin karkoittamaan Mr.H:ta tutsti ja turvallisesti useamman oluen voimalla, 4 taitaa olla menossa juurikin nyt..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Iltaa. Tänään voisi pitkästä aikaa riipaista kännin päälle. Kahdeksas olut aukenee ja niin edespäin. Salkkareita ei tarvii kytätä kun ne ennakkoon kattelin tossa viikonloppuna, mikä meni muuten ihan vesiselvänä.

Boys Noize : don't believe the hype -> http://www.youtube.com/watch?v=AExRXDoib2Y
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ilmoittaudun ketjuun eli pientä kalsarointia on päällänsä. Perinteinen Koskenkorva on kevätjuomana ja määränä kolme desiä, jonka juuri nautin parilla naukulla. Enempää en ota tällä kertaa. Ei tätä kalsarikänniksi voi kutsua mutta halusin vain tuoda esille alkoholin käytön näin viikolla ja varsinkin maanantaina. Toivottavasti pystyn olemaan esimerkkinä monille nuorille kirjoittajille tällä palstalla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kalja maittaa näin maanantain kunniaksi. Hieman on haikeet fiilikset mutta ei mitään sen vakavempaa. Hyvää musiikkia taustalla yms. joten homma toimii ja näillä mennään.

Liigakarsintoja odotellessa..
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Iltavuoro tuli duunattua ja saunassa on käyty. Vuorotyöläinen voi ottaa milloin huvittaa. KOFF maistuu helpohkon duunipäivän kunniaksi. Telkkaritarjonta on todella surkeaa maanantaisin. Surffailenpa netissä ja korkkailen lisempää KOFFIA.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oulussa ollaan aika nakit hiihtoloma kun on. Pokeriturnus on silti menossa ja siinä näyttää menevän aika hyvin. Olut meinaa loppua, mikä korventaa sydäntäin.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saikku päällä, nilkka vääntynyt, mutta kurkkuun voib kaataa punkkua ja kalijaa, kalijaa ja punkkua.

Kalsarit jalassa, vieläpä pitlät. Onko niitä muita es olemassa?

Tein perkeleen hyvää lammaspataa, 7 tuntia haudutin uunissa. Nyt on kupuravittu, joten pään vuoro seuraavaksi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jatkiksen kantava ketju on sitten alennettu kierrätyskeskuskamaksi. No, oikeastaan se oli vain ajan kysymys.

Kiekkokierrosmallasta tässä ryhdyin naatiskelemaan. Runkosarja lähenee loppuaan ja panokset kovenee, joten mahdolliset tappiotkin ovat karvaampia kuin aiemmin. Siispä on hyvä tappion ja miksei voitonkin varalta olla pienessä nosteessa, niin asiaan suhtautuu kepeämmin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Odotas ihan hetki, käyn kaatamassa itselleni lasin viiniä ja liityn seuraan.

Mitäs Tahtiksen rauhaan?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täällä on nyt lasia valkkarin ympärillä, radiosta kuuluu vähintään yhtä laadukas ja puolueeton IFK-radion selostus.

Muita paikalla?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jaahas, taidan huudella tänään yhtä yksinäni kuin joku IFK-fani, jonka huuto kuuluu radiosta taustalta.

"I-F-K - I-F-K - I-F-K - I-F-K" ... Antakaa määki huudan, määki... Ei kun enpäs olekaan, ainakaan vielä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vai Kierrätyskeskukseen laittoivat. Kuin olisi nyt AA-klinikalla.

Olin sopivasti kuuden jälkeen Raksilassa marketeilla parkkipaikalla, mutta en sitten huvittunut peliin lähtemään. Kuuntelen nyt kuitenkin radiosta sitä kuritonta perseilyä ja juon punkkua.

Jos olisi HIFK:n peli ollut lähistöllä, olisin mennyt matsiin. Kärppien pelit ei vain jotenkin iske, joka vuosi vähempi. Pitääkö tässä mennä psykiatrille vaiko kiittää kohtaloaan. Kärpät on kuin joku rapiat 20 vuotta kestänyt parisuhde ja Kärpät minulle kuin joka vuosi viileämmäksi käyvä nalkuttava tuleva mahdollinen ex-vaimo ja HIFK on minulle se salainen rakastajatar, jonka kanssa tekisi mieli peuhata tulevina vuosina. Enempi sielunkumppanilta vaikuttaa. Samanlainen penailija sitä itsekin on.

Ei kait tämä mihinkään liity, vaan tulipahan sanottua. Lopullinen kannatuksellinen kulminaatiopiste. Otan vaikka sille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kärpät on kuin joku rapiat 20 vuotta kestänyt parisuhde ja Kärpät minulle kuin joka vuosi viileämmäksi käyvä nalkuttava tuleva mahdollinen ex-vaimo ja HIFK on minulle se salainen rakastajatar, jonka kanssa tekisi mieli peuhata tulevina vuosina. Enempi sielunkumppanilta vaikuttaa. Samanlainen penailija sitä itsekin on.

Suosittelen lämpimästi, mikäli kestovitutuksen hankkiminen kiinnostaa.

Kestovitutuksen tehostamiseksi voin antaa myös kampaajani puhelinnumeron, muisti viime visiitilläkin vittuilla, kuinka löysi tarjousmatkan Egyptiin, kaksi viikkoa à 550 euroa. Jos en olisi ostanut itselleni kausikorttia ja playoff-kausikorttia, olisin päässyt Egyptiin ja käyttörahaakin olisi jäänyt 350 eukkaa. Vaan mihinkäs se tiikeri raidoistaan, peleihin on päästävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös