Kaikki seura on tervetullutta, mutta eilen ei tarvinnut oottaa näin kauan seuraavaa viestiä. Katsos, kun lasten lisäksi tää sattuu olemaan tällä hetkellä mun ainut elämä.
Päivähän on ihan loistava! Btw, onkohan sua aikaisemmin edes guruksi sanottu,
mun mielestä tänä "merkittynä"päivänä on syntynyt vain fiksuja ja merkittäviä ihmisiä. Pitäähän niiden tähtien asentojenkin jotain tarkoittaa..
Sinähän et suostu uskomaan, että joku on aiemmin ollut samassa tilanteessa. Minä olen luultavasti juuri Kiekkopesän ja Jatkoajan ansiosta edes hengissä. Sun tilanne on juuri nyt vittumainen, mutta tämä palsta auttaa ja lopulta elämäkin voittaa. Tiedän kokemuksesta.
Vakio on asian ytimessä ptk:suhteen, kuuntele ihan oikeasti kokemuksen ääntä.
Ja minä vanha käpy en osannut laittaa linkkiä b(shame me) sieltä juutuubista mutta sanoisin että vaya condios rules..
Vakio on asian ytimessä ptk:suhteen, kuuntele ihan oikeasti kokemuksen ääntä.
Vaihdoin nickiä kostoksi. Alkoi tuo Petteri Ahomaa kismittään sen verran.
Nyt saa huutaa
Mites sen nimimerkin pystyikään muuttamaan? Olen, niinkuin aiemmin jo tänän sanoin, harkinnut ihan vakavissani vaihtavani nimimerkkiä. Vai salliiko "jengi" sen?
Mites sen nimimerkin pystyikään muuttamaan?
Oi kiitos. Toivottavasti Helmi on nainen. Mukavaa nimittäin on, kun saa välillä kuulla naiselta kehuja.
Eli tekstiviesti; "Kirilenkko: XXXXX" numeroon; 0800 100 200
"XXXXX" <-- uusi nimimerkki
Sitten odotat vain vahvistusta.
Mites sen nimimerkin pystyikään muuttamaan? Olen, niinkuin aiemmin jo tänän sanoin, harkinnut ihan vakavissani vaihtavani nimimerkkiä. Vai salliiko "jengi" sen?
J
ptk: laita sinä sitten niitä vaya condiosin linkkejä jos osaat, please?!?!
Metka ketju tämä, etten sanois..
Ja pöh. Laita vaan moderaattoreille viestin ja jonkinlaiset perustelut niin homma hoituu tosi nopeasti.
t. äskettäin nimimerkin vaihtanut
Juh,. ihan ihka oikea nainen olen. (tähän ne hymiöt mitä ei saa laittaa tjn.)
HIFK aina ja jotain..
Olin ihan varma, että oot 14v, pikkupoika.
HIFK aina ja jotain..
Kelpasiko äskeinen linkki? jo ei niin tässä uusi http://www.youtube.com/watch?v=tgUyDhwDFdU&NR=1
Tärkeimmät ensiksi!
Helmi. Kelpasiko äskeinen linkki? jo ei niin tässä uusi http://www.youtube.com/watch?v=tgUyDhwDFdU&NR=1
Mikä on muuten sun mielestä ko. oskesterin paras viisu?
Saatanan hieno.