Kalsarikänniketju

• 5 301 570
  • 66 744

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Malibua lasissa. Mahtavaa kun on kesä, lämmintä ja linnut laulaa puissa.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Malibua lasissa. Mahtavaa kun on kesä, lämmintä ja linnut laulaa puissa.
Ei ole hetkeen ollut näin hiljaista täällä kulmilla lintujenkaan kanssa. Mistä lie johtuu? Sadetta löi pienen kuuron aiemmin mutta ei kai se titityytä haittaa?

Ylipäätään lähiö oli yllättävän hiljainen. Oma mökätoosa varmaan ainoa äänilähde nyt kilometrin säteellä.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei ole hetkeen ollut näin hiljaista täällä kulmilla lintujenkaan kanssa. Mistä lie johtuu? Sadetta löi pienen kuuron aiemmin mutta ei kai se titityytä haittaa?

Ylipäätään lähiö oli yllättävän hiljainen. Oma mökätoosa varmaan ainoa äänilähde nyt kilometrin säteellä.
Jaa a, ainakin tuossa ikkunan takana melkoinen konsertti menossa. Vissiin sadetta luvattu yöksi.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa a, ainakin tuossa ikkunan takana melkoinen konsertti menossa. Vissiin sadetta luvattu yöksi.
Se on kyllä kauneinta herätä jossain kutsissa metsän keskellä aamulla lintujen viserrykseen. Tai ehkä kauniimpaa on kivuta mökistä pihalle kuselle siitä rappusilta ja kuunnella samaa laulua aamu viideltä.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Se on kyllä kauneinta herätä jossain kutsissa metsän keskellä aamulla lintujen viserrykseen. Tai ehkä kauniimpaa on kivuta mökistä pihalle kuselle siitä rappusilta ja kuunnella samaa laulua aamu viideltä.
Erittäin totta tämä. Tai vain olla jääneenä viimeisenä siihen mökin terassille nautiskelemaan linnunlaulun keskelle muiden mentyä jo nukkumaan. Olemisen aitoa onnea parhaimmillaan.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erittäin totta tämä. Tai vain olla jääneenä viimeisenä siihen mökin terassille nautiskelemaan linnunlaulun keskelle muiden mentyä jo nukkumaan.
Se jos kunto antaa myöden. Toinen vaihtoehto, että ottaa välikuoleman 22.30-4.51 ja pistelee saunaa uudestaan lämpeemään.

Suomen kesä alkoi näyttää parastaan täälläkin, about valoisa pilvinen taivas ja sade ropisee peltiin.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Kaikki te ootte ihania. Mulla on joku sellanen juttu omassa itessäni, et jos nään jonkun ihmisen jossaki, ni kyl mä lähtökohtaisesti tykkään siitä. Ihminen, oli sit kuka tahansa meistä, voi omalla käytöksellään ja tekemisillään muuttaa itsensä hyvästä paskaksi. Lähtökohtaisesti kaikki me ollaan hyviä. Kai?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onpa täällä ollut hiljaista. Ihan mahtava kesälomaa viettää partsilla kun aurinko rupeaa nousemaan ja rouva mennyt nukkumaan jo ajat sitten.

X-Hearted

Jäsen
Täytyy sanoa, että nyt on viihdettä tarjolla tässä, kun pikku lomakännit päällä. Anteeksi kaikille, jos tulee ylimäärästä juttua tulille. Todennäköisesti ei. Tykkäyslinjalla mennään. Rouva nukkuu, joten vähän omaa aikaa.

Hyvää alkusyksyn jatkoa kaikille, pidetään huolta toisistamme.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sanoa, että nyt on viihdettä tarjolla tässä, kun pikku lomakännit päällä. Anteeksi kaikille, jos tulee ylimäärästä juttua tulille. Todennäköisesti ei. Tykkäyslinjalla mennään. Rouva nukkuu, joten vähän omaa aikaa.

Hyvää alkusyksyn jatkoa kaikille, pidetään huolta toisistamme.

Itse tuossa leffaa katsoessa nautiskelin muutaman (MONTA!) nollakolmekolmosta olutta. Olivat toki KOFF:n sitä vatsaystävällisempää ja vähäprosenttisempaa versiota, eli 2,5% ja 3,5%. Keskimäärin siis mentiin hyvin laimealla seoksella. No se on hyvä.

Huomenna pitää duuniin. Ja ohjelmanumerona irtisanoutuminen. Ei enempää eikä vähempää.

X-Hearted

Jäsen
Itse tuossa leffaa katsoessa nautiskelin muutaman (MONTA!) nollakolmekolmosta olutta. Olivat toki KOFF:n sitä vatsaystävällisempää ja vähäprosenttisempaa versiota, eli 2,5% ja 3,5%. Keskimäärin siis mentiin hyvin laimealla seoksella. No se on hyvä.

Huomenna pitää duuniin. Ja ohjelmanumerona irtisanoutuminen. Ei enempää eikä vähempää.
Joo mää kokkeilin tuosta pari Olvin vahvaa Tuplapukkia saunan yhteydessä. Toimii, voin suositella.

Tsemppiä sinne, ei oo helppoja hommia koskaan. Itse kertaalleen irtisanottuna, ei omasta tahdosta. Mutta toki nyt samassa paikassa uudestaan, eli ei varmasti ole poltettuna siltona, kuten ei tännekään (minnekään) - vaikka olinkin muutaman vuoden poissa. Elä polta sinäkään siltoja.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mää kokkeilin tuosta pari Olvin vahvaa Tuplapukkia saunan yhteydessä. Toimii, voin suositella.

Tsemppiä sinne, ei oo helppoja hommia koskaan. Itse kertaalleen irtisanottuna, ei omasta tahdosta. Mutta toki nyt samassa paikassa uudestaan, eli ei varmasti ole poltettuna siltona, kuten ei tännekään (minnekään) - vaikka olinkin muutaman vuoden poissa. Elä polta sinäkään siltoja.

Pitääpäs testata tuota Olvia paremmalla ajalla.

Huoli pois, ei olla siltoja polttamassa. Esihenkilöni tietää, on tiennyt jo kauan, että kaipaan vaativampia tehtäviä itselleni. Ja, kun niitä ei nykyisessä paikassa ole tarjolla, niin ainut vaihtoehto on siirtyä sieltä pois. Esihenkilölleni tuo huominen ei tule missään nimessä yllätyksenä. Varmaan hän on enemmänkin kiitollinen siitä, että olen ollut niinkin kauan "ylimääräistä" siellä.

X-Hearted

Jäsen
Pitääpäs testata tuota Olvia paremmalla ajalla.

Huoli pois, ei olla siltoja polttamassa. Esihenkilöni tietää, on tiennyt jo kauan, että kaipaan vaativampia tehtäviä itselleni. Ja, kun niitä ei nykyisessä paikassa ole tarjolla, niin ainut vaihtoehto on siirtyä sieltä pois. Esihenkilölleni tuo huominen ei tule missään nimessä yllätyksenä. Varmaan hän on enemmänkin kiitollinen siitä, että olen ollut niinkin kauan "ylimääräistä" siellä.
Loistavaa näin.

X-Hearted

Jäsen
Kyllä elämä muuttuu kun nainen tulee kuvioihin. Ei sinänsä huono asia mutta huomasin vaan.
On se jännä, mutta sehän on miten elämän asettellee. Mulla henk. koht. oli tuossa vähä vaiheita, niin ei ehtiny. Tytärkin siinä kasvatettiin tässä täysi-ikäiseksi, noin vain. huh huh, on sitä vanha.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On se jännä, mutta sehän on miten elämän asettellee. Mulla henk. koht. oli tuossa vähä vaiheita, niin ei ehtiny. Tytärkin siinä kasvatettiin tässä täysi-ikäiseksi, noin vain. huh huh, on sitä vanha.

Kyllä se on niin että kun elämään tulee rinnalle uusi ihminen niin jotkut asiat silloin muuttuu vähemmän tärkeiksi.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä se on niin että kun elämään tulee rinnalle uusi ihminen niin jotkut asiat silloin muuttuu vähemmän tärkeiksi.
Sinä valitettavasti yksi niistä. Pahoillani sinänsä, jos sinusta tuntuu, että olen sinut täysin hyljännyt. Sinänsä olenkin sen jälkeen kun tuo "very significant other" astui kuvioihin yli vuosi sitten ja mullisti maailmani. Mutta pikkuhiljaa alkaa elämä taas palailemaan ns. normaaliksi ja tänä kesänä jo käynyt palstaveljen mökillä ja pitsissä ja olen lähdössä ensimmäistä kertaa kaakon ensimmäisiin derbyihin reissuun (ilman rouvaa).

Noin ketjun aiheeseen voisin kirjoittaa, että parvekkeella olutta uimahousut jalassa (kun kävimme rannalla vaan ei uimassa ja ovat siitä asti toimittaneet kalsareiden virkaa). Rouva pakkailee kun huomenna lähdemme mökille. Naisväki tuntuu olevan vähän hitaamman puoleista lähtijää ainakin meidän perheessä. Toinen tyttäristäni, sisko, äitini ja nyt puoliso ovat ainakin sellaisia. Nuorempi tyttäreni varmaan saanut minun lähtögeenit (ei ole hänen äidiltään tai suvusta tulleita ainakaan).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy