Mutta on sulla ihan oikea seura suosikeissa.
Tästä iäisyyteen.
Mutta on sulla ihan oikea seura suosikeissa.
Mitenkä niin yksinäisyys vaivaisi minua. Pois se minusta. Pari päivää ja lähes sata viestiä tänne. Joo, tarttis varmaan hommata ihan oikea elämä, jossa on oikeita kavereita jne..
Tästä iäisyyteen.
I stand by your side...
Laske minut mukaan, koska vaan!
Onks täällä edes muita kuin HIFK:n tai Ilmalan narrien kannattajia hereillä?
On täällä vielä ainakin yksi pohjoisenmies hereillä. Soppaa on uponnu
No, johan olin tarjoamassa numeroa ja osoitta, jotta saatais olla kaksistaan yksin.
Mää leikin vaikeasti tavoiteltavaa... Snow way. Laitan yyveetä huomenna ja jatketaan taas. Siis tänään yyveetä.
Eikö Helmi lähde sitten lainkaan mukaan yyvee-sotkuihin mukaan...
Mä en oo muuta kuin juoppo. Toivon, että löydän vielä tien takaisin sinne, missä se vielä hetki sitten oli. Toivottavasti se varjo ei aukeakaan.
Ja huomenna editoin tän viestin.
eihän sitä jaksa jos, kerran leikit vaikeasti tavoiteltavaa.., ja sitku sulla on vielä toi ptk:kin..niih!
Want me or not?
Ja kun kopioin sen, niin sitä ei voi enään deletoida... Älähän nyt, kyllä montaa muutakin peloittais ja vittu, tuo on kova homma mityä teet. Me odotellaan alhaalla!!
Lähtiskö muuten joku mun matkaan Thaimaasenn. 10 syyskuuta?
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!
Loistavaa tsettiä!
Yhtäään yyveetä ei ole vielä(kään) tullu, joten rauha nynjo miäs!
Hehee, se on vähän sama tän IFK:n kannattamisen kanssa kun se että Kallio (H:gissä) ei ole kaupunginosa vaan elämäntapa, aina sattuu ja tapahtuu :)
Mulle on vaan kolahtanut nää molemmat!
ps oliko se niin ettei typoja korjattu tässä ketjussa? korjasin kumminkin..
Juujuu, ai kam in piis. Otan ehkä oluen vittuillakseni.
Alan kyllä epäillä että jotain peliä täällä pelataan. Oon kannattanu hei IFK:ta nyt jo ainakin hetken, että mikään ei riitä näköjään..
Jätkä niinkuin palas kuolleista, taas täällä. No, jatketaan taas... ptk nähtävästi luovutti ja pikkukatti ei saanu turkkiaan märäksi joten .. niin ja ...