Kalsarikänniketju

  • 5 246 545
  • 66 704

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt täytyy brassailla. Tulin juuri lehvasta, ja sitten Ravintola Toverista. Kattelin sitten netistä tuon pubin tarinaa ja löyisn allekirjoitukseeni päätyneen näppärän lauselman.

Koko analyysi täällä: http://baariblogi.blogspot.com/2007/04/toveri-castreninkatu-3.html

Toinen hauska pätkä...

Joskus tällä paikalla oli räkäläbaariklassikko Alppimaa, mutta nykyajan kermaperseet eivät uskalla ottaa kuppia, jos ikkunasomisteena on puhallettava muovikaktus ja naapuripöydässä örisee känninen pitkäaikaistyötön.

~HA!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Cougar laittoikin sitten oikeaa musiikkia ihmisten ilmoille.

Laitoinn juuri tuossa hetki sitten modeille viestiä, että haluan vauhtaa nimimerkkiä, saas nähä käykö.

Vielä yksi olut ja nukkumaan. Pakko.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onks täällä edes muita kuin HIFK:n tai Ilmalan narrien kannattajia hereillä?
Ei mua haittaa, mutta pisti silmään.

Mikäs perkules siinä on, että ainakin 20 vuotta inhosin yli kaiken Iron Maidenia yms. kasariheviä, mutta nyt viimeisen vuoden aikana on alkanu sekin kolahtamaan kovaa.... alanks mää tuleen vanhaks vai hä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jumaleisson, The Penahan luonnollisesti viljelee yrttipeltoa jossain Jojensuun tienoilla.
Uusi ja uljas IFK koohottaa The Nenän hellässä huomassa mestaruuteen.., jonakin vuonna..

Mennäänkö kahville/nimeä itse...
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks täällä edes muita kuin HIFK:n tai Ilmalan narrien kannattajia hereillä?
Ei mua haittaa, mutta pisti silmään.

Mikäs perkules siinä on, että ainakin 20 vuotta inhosin yli kaiken Iron Maidenia yms. kasariheviä, mutta nyt viimeisen vuoden aikana on alkanu sekin kolahtamaan kovaa.... alanks mää tuleen vanhaks vai hä?

Ei. Syy ei ole siinä. Tuo juttu on tuttu Matrixista. Se lopulta vie sut. Halusit tai et.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ja sitte mää lopulta päädyn kuuntelemaan Kari Tapioo rollaattorimummojen kanssa johonkin korpeen muitten mikahäkkisfanien kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitenkä niin yksinäisyys vaivaisi minua. Pois se minusta. Pari päivää ja lähes sata viestiä tänne. Joo, tarttis varmaan hommata ihan oikea elämä, jossa on oikeita kavereita jne..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitenkä niin yksinäisyys vaivaisi minua. Pois se minusta. Pari päivää ja lähes sata viestiä tänne. Joo, tarttis varmaan hommata ihan oikea elämä, jossa on oikeita kavereita jne..

I stand by your side...
Laske minut mukaan, koska vaan!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaannyt loppu lähenee, tölkissöä enää pohjat, Nyt röökille ja sit kurkun kostutukseksi ne pohjat ja sit nukkumaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Onks täällä edes muita kuin HIFK:n tai Ilmalan narrien kannattajia hereillä?

On täällä vielä ainakin yksi pohjoisenmies hereillä. Soppaa on uponnu

Soi: Mc Mane - känniääliö

..Tämäkin kone hyytyy aikanaan, eli nyt nukkumaan
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No, johan olin tarjoamassa numeroa ja osoitta, jotta saatais olla kaksistaan yksin.

Mää leikin vaikeasti tavoiteltavaa... Snow way. Laitan yyveetä huomenna ja jatketaan taas. Siis tänään yyveetä.
Eikö Helmi lähde sitten lainkaan mukaan yyvee-sotkuihin mukaan...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä en oo muuta kuin juoppo. Toivon, että löydän vielä tien takaisin sinne, missä se vielä hetki sitten oli. Toivottavasti se varjo ei aukeakaan.
Ja huomenna editoin tän viestin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää leikin vaikeasti tavoiteltavaa... Snow way. Laitan yyveetä huomenna ja jatketaan taas. Siis tänään yyveetä.
Eikö Helmi lähde sitten lainkaan mukaan yyvee-sotkuihin mukaan...

eihän sitä jaksa jos, kerran leikit vaikeasti tavoiteltavaa.., ja sitku sulla on vielä toi ptk:kin..niih!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mä en oo muuta kuin juoppo. Toivon, että löydän vielä tien takaisin sinne, missä se vielä hetki sitten oli. Toivottavasti se varjo ei aukeakaan.
Ja huomenna editoin tän viestin.

Ja kun kopioin sen, niin sitä ei voi enään deletoida... Älähän nyt, kyllä montaa muutakin peloittais ja vittu, tuo on kova homma mityä teet. Me odotellaan alhaalla!!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja kun kopioin sen, niin sitä ei voi enään deletoida... Älähän nyt, kyllä montaa muutakin peloittais ja vittu, tuo on kova homma mityä teet. Me odotellaan alhaalla!!

Ai manalassa vai? Tiiän, en ikinä sitä omaehtoisesti tee, mutta nyt tilanne tuntuu c´vain niin nahdittimakta tarkoitti mahdottomalta (ihan muutamana typo, mutta niitä ei korjailla) ja tiedän, kyllä se onni jossain lymyilee. Kaikesta huolimatta yritän pitää pään pystyssä ja kulkea aina tien aurinkoista puolta.

Lähtiskö muuten joku mun matkaan Thaimaasenn. 10 syyskuuta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös