Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 880
  • 66 772
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitenkä niin yksinäisyys vaivaisi minua. Pois se minusta. Pari päivää ja lähes sata viestiä tänne. Joo, tarttis varmaan hommata ihan oikea elämä, jossa on oikeita kavereita jne..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitenkä niin yksinäisyys vaivaisi minua. Pois se minusta. Pari päivää ja lähes sata viestiä tänne. Joo, tarttis varmaan hommata ihan oikea elämä, jossa on oikeita kavereita jne..

I stand by your side...
Laske minut mukaan, koska vaan!

Suosikkijoukkue
Vaannyt loppu lähenee, tölkissöä enää pohjat, Nyt röökille ja sit kurkun kostutukseksi ne pohjat ja sit nukkumaan.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Onks täällä edes muita kuin HIFK:n tai Ilmalan narrien kannattajia hereillä?

On täällä vielä ainakin yksi pohjoisenmies hereillä. Soppaa on uponnu

Soi: Mc Mane - känniääliö

..Tämäkin kone hyytyy aikanaan, eli nyt nukkumaan

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
No, johan olin tarjoamassa numeroa ja osoitta, jotta saatais olla kaksistaan yksin.

Mää leikin vaikeasti tavoiteltavaa... Snow way. Laitan yyveetä huomenna ja jatketaan taas. Siis tänään yyveetä.
Eikö Helmi lähde sitten lainkaan mukaan yyvee-sotkuihin mukaan...

Suosikkijoukkue
Mä en oo muuta kuin juoppo. Toivon, että löydän vielä tien takaisin sinne, missä se vielä hetki sitten oli. Toivottavasti se varjo ei aukeakaan.
Ja huomenna editoin tän viestin.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää leikin vaikeasti tavoiteltavaa... Snow way. Laitan yyveetä huomenna ja jatketaan taas. Siis tänään yyveetä.
Eikö Helmi lähde sitten lainkaan mukaan yyvee-sotkuihin mukaan...

eihän sitä jaksa jos, kerran leikit vaikeasti tavoiteltavaa.., ja sitku sulla on vielä toi ptk:kin..niih!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en oo muuta kuin juoppo. Toivon, että löydän vielä tien takaisin sinne, missä se vielä hetki sitten oli. Toivottavasti se varjo ei aukeakaan.
Ja huomenna editoin tän viestin.

Ja kun kopioin sen, niin sitä ei voi enään deletoida... Älähän nyt, kyllä montaa muutakin peloittais ja vittu, tuo on kova homma mityä teet. Me odotellaan alhaalla!!

Suosikkijoukkue
Ja kun kopioin sen, niin sitä ei voi enään deletoida... Älähän nyt, kyllä montaa muutakin peloittais ja vittu, tuo on kova homma mityä teet. Me odotellaan alhaalla!!

Ai manalassa vai? Tiiän, en ikinä sitä omaehtoisesti tee, mutta nyt tilanne tuntuu c´vain niin nahdittimakta tarkoitti mahdottomalta (ihan muutamana typo, mutta niitä ei korjailla) ja tiedän, kyllä se onni jossain lymyilee. Kaikesta huolimatta yritän pitää pään pystyssä ja kulkea aina tien aurinkoista puolta.

Lähtiskö muuten joku mun matkaan Thaimaasenn. 10 syyskuuta?

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu kun oon niin katkera tosta, että Helmi suosii jotakin siks että se nyt vaan sattuu kannattamaan samma yhdistelmää...MINÄKIN KANNATAN MITÄ VAAN, ETTÄ VOIDAAN VIETTÄÄ AIKAA ENEMMÄN YHDESSÄ!

Loistavaa tsettiä!
Yhtäään yyveetä ei ole vielä(kään) tullu, joten rauha nynjo miäs!

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hehee, se on vähän sama tän IFK:n kannattamisen kanssa kun se että Kallio (H:gissä) ei ole kaupunginosa vaan elämäntapa, aina sattuu ja tapahtuu :)

Mulle on vaan kolahtanut nää molemmat!
ps oliko se niin ettei typoja korjattu tässä ketjussa? korjasin kumminkin..

Suosikkijoukkue
Loistavaa tsettiä!
Yhtäään yyveetä ei ole vielä(kään) tullu, joten rauha nynjo miäs!

Juujuu, ai kam in piis. Otan ehkä oluen vittuillakseni.

Hehee, se on vähän sama tän IFK:n kannattamisen kanssa kun se että Kallio (H:gissä) ei ole kaupunginosa vaan elämäntapa, aina sattuu ja tapahtuu :)

Mulle on vaan kolahtanut nää molemmat!
ps oliko se niin ettei typoja korjattu tässä ketjussa? korjasin kumminkin..

Alan kyllä epäillä että jotain peliä täällä pelataan. Oon kannattanu hei IFK:ta nyt jo ainakin hetken, että mikään ei riitä näköjään..

No mutta, kaikesta huolimatta olen valmis sitoutumaan..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juujuu, ai kam in piis. Otan ehkä oluen vittuillakseni.
Alan kyllä epäillä että jotain peliä täällä pelataan. Oon kannattanu hei IFK:ta nyt jo ainakin hetken, että mikään ei riitä näköjään..

Jätkä niinkuin palas kuolleista, taas täällä. No, jatketaan taas... ptk nähtävästi luovutti ja pikkukatti ei saanu turkkiaan märäksi joten .. niin ja ...

Suosikkijoukkue
Jätkä niinkuin palas kuolleista, taas täällä. No, jatketaan taas... ptk nähtävästi luovutti ja pikkukatti ei saanu turkkiaan märäksi joten .. niin ja ...

Noh, sanotaan näin että sain tossa yhessä vaiheessa puhelun, johon jälkiviisaana ei olis pitänyt vastata. Mutta kuten sanoit, nyt täällä hyvissä voimissa. Tekevillehän noita sattuu. Pikkukatti sais huomenna kertoo kyllä miten ilta meni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy