Kalsarikänniketju

  • 5 248 696
  • 66 705

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
Vitja kun välillä tunkee niin syvällistä ja kaipuuta aiheuttavaa tunnetta pintaan, että meinaa jäädä täysin omiin ajatuksiinsa. Mut kyllä se tästä.

älä välitä, kyllä niin käy muillakin. Mutta eiks se oo hienoa kun tietää mikä auttaa. olut.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja teitä vielä järkyttääkseni niin minäpä kuuntelen Iskelmää parhaillaan..

Juu, tiedän ettei sovi tähän kk.n kuosiin mutta kuuntelen siltikin :)

Ja nyt lipsahti se fucking-hymiökin ihan vahingossa.. Mutta, miten teillä muilla menee (ptk..tiedetään) tän ainaisen kalsaroinnin ohessa. Luen joka ikinen päivä jatkoaikaa eikä mulla riittäis aika eikä terveys, rahoista puhumattakaan jokapäiväiseen/iltaiseen "kalsarointiin".. Vai ootteko kaikki jotain opiskelijoita?

Siis ihan tosissani kysyn.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
älä välitä, kyllä niin käy muillakin. Mutta eiks se oo hienoa kun tietää mikä auttaa. olut.

Onhan se totta, oot Senator oikeessa.

Ja teitä vielä järkyttääkseni niin minäpä kuuntelen Iskelmää parhaillaan..

..Vai ootteko kaikki jotain opiskelijoita?

Siis ihan tosissani kysyn.

Osa iskelmästähän on vallan mainiota "pure korvaa mun.."

Ainakin omalta osaltani vastaan että olen ihan työssäkäyvä ihmisolento, joka tykkää tosin liian usein juoda myös arkena. Tapa jonka meinasin lopettaa, jonain päivänä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja teitä vielä järkyttääkseni niin minäpä kuuntelen Iskelmää parhaillaan..

Juu, tiedän ettei sovi tähän kk.n kuosiin mutta kuuntelen siltikin :)

Ja nyt lipsahti se fucking-hymiökin ihan vahingossa.. Mutta, miten teillä muilla menee (ptk..tiedetään) tän ainaisen kalsaroinnin ohessa. Luen joka ikinen päivä jatkoaikaa eikä mulla riittäis aika eikä terveys, rahoista puhumattakaan jokapäiväiseen/iltaiseen "kalsarointiin".. Vai ootteko kaikki jotain opiskelijoita?

Siis ihan tosissani kysyn.

Iskelmä uppoaa mullekin, en ole mikään nirso.

Mä ainakin oon isi ihminen ja vielä töissä käyvä semmoinen, mutta kun teen töitä 4/4 niin vapaa-aikaa jää välillä ihan liiankin kanssa, niin ei osaa muuta tehä, kun ottaa kuppia.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Luen joka ikinen päivä jatkoaikaa eikä mulla riittäis aika eikä terveys, rahoista puhumattakaan jokapäiväiseen/iltaiseen "kalsarointiin".. Vai ootteko kaikki jotain opiskelijoita?

Opiskelijoita? Harvinaisen huono arvaus minun kohdallani. Olen lähes 50-v. yrittäjä, mutta kyllä minulle kalsarikännit maistuu liiankin usein. Tähän asti on terveys juuri ja juuri kestänyt, mutta miten kauan, en tiedä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vitja kun välillä tunkee niin syvällistä ja kaipuuta aiheuttavaa tunnetta pintaan, että meinaa jäädä täysin omiin ajatuksiinsa. Mut kyllä se tästä.

Kieltämättä mä olin tovin poissa, joten ymmärrän.

Niin sanovat ettei mikään ole niin viisas kuin nörtti, mutta mä en usko. Siis kai ne niistä vehkeistään (siis koneet ja muu elektroniikka ei siis...) tietää mutta meeppäs kysyy neuvoo naisasioissa niin ne on viel enemmän kujalla kun sä, mä ja ptk yhteensä. Niin ja se on jo paljon se. Ei millään pahalla pojat. Tässä asiassa toki voisivat jotain tietääkkin.

Niin ja pileethän on vasta alussa ja jatkuu hamaan loppuun asti eli varmaan tovin kuluttua vedän sikeitä kun sauna jotenkin aina pistää väsyttämään, tiedä mistä johtuu, mutta nyt taistellaan kuitenskin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin ja pileethän on vasta alussa ja jatkuu hamaan loppuun asti eli varmaan tovin kuluttua vedän sikeitä kun sauna jotenkin aina pistää väsyttämään, tiedä mistä johtuu, mutta nyt taistellaan kuitenskin.

Sauna kyllä nopeesti aiheuttaa sellasen väsymisen ja äkkinäisen nukahtamisen, mut uskon että jaksat painaa tukkaputkella kohti uusia ulottuvuuksia.

Se, että joku on naisasioissa pihalla yhteenlaskettuna Mielis+Eager+ptk alkaa kyllä tarkoittamaan jonkinsortin muotitiedotonta homoa. ''

Pakko ottaa teho-olut.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Siis ihan tosissani kysyn.

Niin mä oon opiskelija. Semmosta peruslepposaa elämää elelen. Viinaa, irtosuhteita (silloin kun sattuu vahinko käymään ja joku lankeaa) ja erinäistä sekoilua. Ei mitään sen kummempaa. Sitten joskus koittaa se hivenen seesteisempi elämä tai eihän sen seesteistä tarvitse olla, mutta niinpä siinä usein käypi. Mutta se on sitten josku se nyt on nyt.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eager, sä oot ihan guru, johtuen siitä että ollaan synnytty samana päivänä ;)))

Siis kyllähän mullekkin kuppi maistuu mutta on tuo duunikin sen verran vaativaa ettei tulis mieleenkään ottaa ns viikolla jos ei ole vapaapvää tiedossa.

Ja olen ihan "aika-ihminen" mielenkiinnosta vaan kyselin koska monet duunikaveritkin ottaa jokailta häppää enkä oikeen ymmärrä että miksi.

ptk:lle edelleen kyllä se aika oikeesti parantaa vaikka tyhmältä kuulostaakin. Elä vaan se tuska ja vitutus läpi kunnolla, niin eheytyminen lähtee siitä.
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Ja teitä vielä järkyttääkseni niin minäpä kuuntelen Iskelmää parhaillaan..

Juu, tiedän ettei sovi tähän kk.n kuosiin mutta kuuntelen siltikin :)

Ja nyt lipsahti se fucking-hymiökin ihan vahingossa.. Mutta, miten teillä muilla menee (ptk..tiedetään) tän ainaisen kalsaroinnin ohessa. Luen joka ikinen päivä jatkoaikaa eikä mulla riittäis aika eikä terveys, rahoista puhumattakaan jokapäiväiseen/iltaiseen "kalsarointiin".. Vai ootteko kaikki jotain opiskelijoita?

Siis ihan tosissani kysyn.

Toisin kuin ilmeisesti monet muut sivuunkirjoittaneet, olisin ikäni, tapojeni ja kaveripiirini puolesta varsin sopiva opiskelijaksi, mutta moiset toimet ovat hieman minua väistelleet.

Kalsaroinnin syynä voitaneen pitää vaan yleistä tekemisen puutetta, ja pientä kaipausta erään naishenkilön perään. Saa ajam kulumaan nopeammin kun hieman olutta ottaa...Tosin olen harrastanut ajoittaista kalsarointia ihan vain oman itseni kanssa hengailun merkeissä, jolloin hyvä musiikki ja runsas määrä olutta ovat siivittäneet illan varsin manioon lentoon.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sauna kyllä nopeesti aiheuttaa sellasen väsymisen ja äkkinäisen nukahtamisen, mut uskon että jaksat painaa tukkaputkella kohti uusia ulottuvuuksia.

Se, että joku on naisasioissa pihalla yhteenlaskettuna Mielis+Eager+ptk alkaa kyllä tarkoittamaan jonkinsortin muotitiedotonta homoa. ''

Pakko ottaa teho-olut.

Saatana. Tarjoa mullekin äkkiä semmoinen teho-olut. Minä kun luulin, että se matto oli jo repäisty jalkojen alta. Mitä vielä.
 

J.Petke

Jäsen
Jaafans.

WWE:n Great American Bash vauhdissa ja mustaryssä lasissa.. Ei paha ollenkaan.

Väsymykseksä ei näy vilaustakaan joten katsotaan nyt moneen jaksetaan pyöriä. Pitäisiköhän sitä juoda seuraavaksi illan ensimmäinen olut.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Saatana. Tarjoa mullekin äkkiä semmoinen teho-olut. Minä kun luulin, että se matto oli jo repäisty jalkojen alta. Mitä vielä.

Aina pääsemme alemmaksi, mitä odotukset koskaan voi olla.

Innis&gunn tähän väliin. verikuud, suosittelen, jopa Helmille, iskelmän kanssa se maku vasta paranee.
 

M10

Jäsen
Meitsi on tintannut koko illan himassa, mutta nyt ymmärsin vasta osallistua kalsareihin.

Antakee anteeksi.

t. Vanha Kalsari-guru

p.s. terkut Eagerille !
 
Vielä olen pysytellyt ukon edellä. Välillä tosin käytiin kaupungilla katsomassa teinien örvellystä. Nyt se vetää jotain keleen sikaria parvekkeella. Kai se on kohta luovutettava ja mentävä nukkumaan. Ei tässä itseään sammumiskuntoon saa kuitenkaan. Muutakin tekemistä varmaan olisi ennen sitä...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oletko muuten sattumoisin huomannut mun allekirjoituksen?

Itseasiassa funtsin sitä alkuillasta ja totesin että niin raadollista kun se vaan onkin, niin se on totta, se kaikki mitä toivot saavuttavasi, et koskaan tule saavuttamaan, mutta voit silti menettää kaiken siinä mittakaavassa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eager, sä oot ihan guru, johtuen siitä että ollaan synnytty samana päivänä ;)))

Mä aloin lukemaan ja innostus nousi, hei guru!, mutta toi sivulause hivenen latisti tunnelmaan, mutta kiitos silti. Mutta kyllä tossa piilee totuuden siemen. Sillä kyllähän 25.8 aikamoisia guruja syntyy. Hajotkaa kateudesta te epäonniset! Hähää....

Mutta siis...haen kaljan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä olen pysytellyt ukon edellä. Välillä tosin käytiin kaupungilla katsomassa teinien örvellystä. Nyt se vetää jotain keleen sikaria parvekkeella. Kai se on kohta luovutettava ja mentävä nukkumaan. Ei tässä itseään sammumiskuntoon saa kuitenkaan. Muutakin tekemistä varmaan olisi ennen sitä...

anna palaa pikku-katti. Itse ole parhailaan hoitamassa 4 kissaa + omat kaksi
kappaletta, leppoisasti tää ilta sujuu kuuden kisun kanssa ;)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Itseasiassa funtsin sitä alkuillasta ja totesin että niin raadollista kun se vaan onkin, niin se on totta, se kaikki mitä toivot saavuttavasi, et koskaan tule saavuttamaan, mutta voit silti menettää kaiken siinä mittakaavassa.

Ja juuri sillä olen tämän mottoni ihan itse keksinyt, mistään en ole sitä ennen kuullut.

Mutta asiaan. Meno täällä ei ole läheskään eilisen kaltainen. Eli puuttuuko joku tänään remmistä?
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Lupasin itselleni etten enää lähde tälle linjalle eli pikku nousuissa kirjoittelemaan jatkikseen ja sen jokaiseen ketjuun, kuten viimeksi kävi kun punaviiniin ja tietokoneen kanssa satuin samaan pöytään.

No hitto tylsää tästä olis tullu muuten yksin pienissä punaviineissä.

No mutta... kuis panee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös