Kalsarikänniketju

  • 5 248 677
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Meillähän pukkaa tuo ajatuskin näemmä kulkea käsi kädessä, harrastuksen lisäksi. Sille kippis.

Kippistä, ollaanhan tässä jo useempi kerta oltu pilaamassa tätäkin ketjua keskenämme vai mitenkä.

Otan kohta namioluen tähän väliin, ettei olvi ihan ylivaltaa saa näillä markkinoilla, maksakin jo syyttää suosimisesta ja vaatii parempaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Nyt vaan lykkäät kehiin jonkun juutuupi-linkin, minkä muut voi sitte teilata kaikessa rauhassa.

En pysty kykenemään. Kaikki tietokoneosaaminen on poikani varassa, mutta en kehtaa mennä häntä häirítsemään nuorikkonsa vierestä. Juuri tuonne omaan makkariinsa menivät. Laitoin telkkarin kovemmalle.

Mutta voitte teilata minut ihan muutenkin.
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Taidanpa minäkin uskaltautua ilmoittautumaan Jatkiksen kalsarijengiin näin kymmenennen kaljan avaamisen jälkeen. Kalsarintapaiset ovat olleet tiukasti jalassa jo pitemmän aikaa, ja iTunes pyörii yllätyksellisesti shufflella (tällä hetkellä soi Tori Amos, herkkää).

Ilta on kulunut ex-vaimoehdokkaalle puhelimen välityksellä jutellessa, ja brittikomediaa juutuubista katsellessa. Niin, ja tietysti kaljoitellessa. Jospa tuosta vielä nuo viimeisetkin vetäisi naamaan, ja katsoisi sitten aamulla miten sitä jaksaa niitä naisvieraita ihan tänne kotia asti ottaa vastaan. Hyvältä näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kippistä, ollaanhan tässä jo useempi kerta oltu pilaamassa tätäkin ketjua keskenämme vai mitenkä.

Otan kohta namioluen tähän väliin, ettei olvi ihan ylivaltaa saa näillä markkinoilla, maksakin jo syyttää suosimisesta ja vaatii parempaa.

Myöhän ollaan tän ketjun suoli eiku suola.

Mitähän tuo mun maksa tahtoo kertoa, kun olen ruokkinut sitä lähes yksinomaan KOFFilla?

Kertokaa nyt joku perhana, miten tuuppia voi kuunnella randomina.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me too

Ei siis mitään kalsareita vaan kotiutuminen juuri terdeltä missä oli muuten helvetin kylmä.
Jotenka villasukat ja verkkarit tällä hetkellä.
Enkä mitään juutuubbiakaan laita oli vaatimuksena tai ei..
IFK..rules!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En pysty kykenemään. Kaikki tietokoneosaaminen on poikani varassa, mutta en kehtaa mennä häntä häirítsemään nuorikkonsa vierestä. Juuri tuonne omaan makkariinsa menivät. Laitoin telkkarin kovemmalle.

Mutta voitte teilata minut ihan muutenkin.

Tylsää teilata noin niinkus oletuspohjalta. Kannattaa n. 12min päästä paukata nuorikon huoneeseen kalja kädessä ja huutaa että nyt pitää saada videolinkkii nettiin ja vähä vinkeeseen vittu. Veikkaan tilannetta jossa yllättyy kaikki kolme, veikkaan myös tilannetta jossa olonsa kiusalliseksi tuntee kaikki kolme, veikkaan myös tilannetta jossa kaksi on äärimmäisen kiusaantuneita ja lopuksi veikkaan tilannetta jossa yksi ei tiedä mitenpäin olisi joka johtaa tilanteeseen, että nuorikko nukkuukin yönsä yksin tälläerää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En pysty kykenemään. Kaikki tietokoneosaaminen on poikani varassa, mutta en kehtaa mennä häntä häirítsemään nuorikkonsa vierestä. Juuri tuonne omaan makkariinsa menivät. Laitoin telkkarin kovemmalle.

Mutta voitte teilata minut ihan muutenkin.

Onneksi mun lapset on vielä sen verran nuoria, etteivät vielä ole kiinnostuneet edes pussaamisesta. Meinaan vois tupata vituttamaan näin puutteessa kuunnella, kun omat lapset makkarissa leikkii niitä leikkejä, joita isinkin pitäis saada leikkiä.

Ei myö viititä ketään teilata. Mitä useampi kokki sen parempaa soppaa. Tälläkertaa.
Taidanpa minäkin uskaltautua ilmoittautumaan Jatkiksen kalsarijengiin näin kymmenennen kaljan avaamisen jälkeen.

Jatkossa muista ilmottautua viimeistään ensimmäisen jälkeen, niin myö saahaan susta hyvä pelimies.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei siis mitään kalsareita vaan kotiutuminen juuri terdeltä missä oli muuten helvetin kylmä.
Jotenka villasukat ja verkkarit tällä hetkellä.
Enkä mitään juutuubbiakaan laita oli vaatimuksena tai ei..
IFK..rules!

Hittojako sä kotiis menit? Olisit tullut mun luo tänne Vantaalle, niin oltais pidetty kivaa.
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Jatkossa muista ilmottautua viimeistään ensimmäisen jälkeen, niin myö saahaan susta hyvä pelimies.

Miusta ei muuten saa hyvää pelimiestä tekemälläkään. Mutta kyllä kaloja ainakin maistuu, että katellaan sitten seuraavan kalsarointikerran aikaan , jos vaikka ekan aikaan muistaisi olla hereillä.

Ah, ja pakollinen juutuubilinkkin, joka tuskin hevimiehille yms. puristeille tippuu, mutta avoimin mielin suhtautuville RATM-faneille uponnee: http://www.youtube.com/watch?v=tZtUYNi-YMI
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siis jos sitä muka jotenkin voi kuunnella randomina, nii kertokaa meikäläiselle sitte samalla. Otetaan ptk kaljaa ohjeita venatessa.

No, enhän minä koskaan ota mitään alkoholipitoista juomaa. Kunhan muuten vaan täällä hengailen.

Tää ketju on muuten ainoa ketju tässä lafkassa, joka on oikeasti keskustelupalstan nimen veroinen, siis meinaan oikea keskustelupalsta.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Onneksi mun lapset on vielä sen verran nuoria, etteivät vielä ole kiinnostuneet edes pussaamisesta. Meinaan vois tupata vituttamaan näin puutteessa kuunnella, kun omat lapset makkarissa leikkii niitä leikkejä, joita isinkin pitäis saada leikkiä.


Aivan. Ehkä muista aiemmista viesteistäni tai sitten et, että olen ollut suurin piirtein samassa tilanteessa kuin sinä nyt. Sympatiat ovat lujasti puolellasi, vaikka ei siitä mitään apua olekaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aivan. Ehkä muista aiemmista viesteistäni tai sitten et, että olen ollut suurin piirtein samassa tilanteessa kuin sinä nyt. Sympatiat ovat lujasti puolellasi, vaikka ei siitä mitään apua olekaan.

Joo, onhan sympatia ihan kiva, mutta pillu se vasta piristäisi. Vaan kun sitä ei ole tarjolla, niin tyydytään olueen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Joo, onhan sympatia ihan kiva, mutta pillu se vasta piristäisi. Vaan kun sitä ei ole tarjolla, niin tyydytään olueen.

Pillua en tosiaan pysty tarjoamaan, joten olueen on meidän tyytyminen. Mutta ei sekään huono vaihtoehto ole.

Aijai. Tulee tässä mieleen Jatkoaikaa edeltänyt Kiekkopesä, jossa meillä oli keskustelupalsta iltaisin. Wanhat jauhoivat juttujaan. Nykyisistä nimimerkeistä muistuu mieleen Gags, Mike, TM, Power, Gellner, StevieY, Cougar, Noose ja moni muu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
ptk:lle sen verran, että sulla on oikeasti paha rasti nyt meneillään, ja vaikka tyhmältä kuulostaa niin aika parantaa, tahdoit taikka et.

No, en minä mitään tommosta olis halunnut kuulla. Olisin mieluummin "kuunnellut" semmoisia, että missäs sä muuten asutkaan, mä oon siellä 10 minuutin päästä. Se on semmoista joka nopeuttaa paranemista. Tiedän kokemuksesta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hahaa, sehän olis just loistava vaatimus! Noo, okei ei sitte..näillä mennään..

Joo, mennään näillä, vaikka olisinkin menny heittämällä tuollakin kriteerillä läpi. Mut täytyy pitää homma avoimena.

Vitja kun välillä tunkee niin syvällistä ja kaipuuta aiheuttavaa tunnetta pintaan, että meinaa jäädä täysin omiin ajatuksiinsa. Mut kyllä se tästä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Soonat on soonailtu. Helvetti kun tohon kadulle tuli joku pärinäteini osasto rellestämään. Aattelin jo saunasta lähtee ipanoita jahtaamaan, mutta en ny kuitenkaan kehannut ketään säikytellä. Sitten kun tossa äsken minä ja kaljani ajattelimme että meennämpäs sanoo suorat sanat niin lähtivät penteleet. Ei noi saa tehä saatana. Eka härnätään ja sitten kun tekis mieli jotain niin ei ketään. Liiankin tuttu tunne naisten kanssa, mutta ei siitä sen enempää. No toivottavasti jonkun bensa loppui jonnekkin sivutielle ja jänis olisi hyökännyt pusikosta kimppuun. Täällä on tälläsiä saatanan röyhkeitä cityjänöjä (mettä vieressä), jotka syö saatana sukat jalasta ja paskantaa punttiin.

Mukavasti porukkakin lisääntynyt. Eiköhän pistetä kunnon rähinä päälle. Jonnekkin Ässä-osastoon vois mennä vähän riitaa haastamaan notta. Tosin parempi varmaan jättää tekemättä, voi käydä kylmät kun porilaiset käy jookolla kimppuun.

Niin ja turha täällä on mitään kysyä. Ei kukaan mitään tiiä kuitenkaan. Mutta jos joku sattumalta sattuisi tiätämään tosta youtube random systeemistä onko olemassa? niin saa vapaasti kertoa. En suutu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Soonat on soonailtu. Helvetti kun tohon kadulle tuli joku pärinäteini osasto rellestämään. Aattelin jo saunasta lähtee ipanoita jahtaamaan, mutta en ny kuitenkaan kehannut ketään säikytellä. Sitten kun tossa äsken minä ja kaljani ajattelimme että meennämpäs sanoo suorat sanat niin lähtivät penteleet. Ei noi saa tehä saatana. Eka härnätään ja sitten kun tekis mieli jotain niin ei ketään. Liiankin tuttu tunne naisten kanssa, mutta ei siitä sen enempää. No toivottavasti jonkun bensa loppui jonnekkin sivutielle ja jänis olisi hyökännyt pusikosta kimppuun. Täällä on tälläsiä saatanan röyhkeitä cityjänöjä (mettä vieressä), jotka syö saatana sukat jalasta ja paskantaa punttiin.

Mukavasti porukkakin lisääntynyt. Eiköhän pistetä kunnon rähinä päälle. Jonnekkin Ässä-osastoon vois mennä vähän riitaa haastamaan notta. Tosin parempi varmaan jättää tekemättä, voi käydä kylmät kun porilaiset käy jookolla kimppuun.

Niin ja turha täällä on mitään kysyä. Ei kukaan mitään tiiä kuitenkaan. Mutta jos joku sattumalta sattuisi tiätämään tosta youtube random systeemistä onko olemassa? niin saa vapaasti kertoa. En suutu.
Ei voi muuta sanoa kuin, veit jalat suustani. Oikeasti mun varmaan pitäis mennä nukkumaan, mutta eihän sitä millään malta, kun pileet on täällä vasta aluillaan. Vai onko?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin ja turha täällä on mitään kysyä. Ei kukaan mitään tiiä kuitenkaan. Mutta jos joku sattumalta sattuisi tiätämään tosta youtube random systeemistä onko olemassa? niin saa vapaasti kertoa. En suutu.

Kaik mikä tietokonneisii liittyyp nii täytyy kysellä noilt nörttilöilt tuolt toisaalta, ne kuulemma tietäät asijoota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös