Kalsarikänniketju

  • 5 247 445
  • 66 705

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä aloin lukemaan ja innostus nousi, hei guru!, mutta toi sivulause hivenen latisti tunnelmaan, mutta kiitos silti. Mutta kyllä tossa piilee totuuden siemen. Sillä kyllähän 25.8 aikamoisia guruja syntyy. Hajotkaa kateudesta te epäonniset! Hähää....

Mutta siis...haen kaljan.

Päivähän on ihan loistava! Btw, onkohan sua aikaisemmin edes guruksi sanottu,
mun mielestä tänä "merkittynä"päivänä on syntynyt vain fiksuja ja merkittäviä ihmisiä. Pitäähän niiden tähtien asentojenkin jotain tarkoittaa..
 

M10

Jäsen
Emme tiedä. Myymme sitä Jumalana.

Elä, syö, kuluta. Älä kysele.

Kun ammattisosialisti on kivunnut korkeaan tuloluokkaan, ei hän pelkää mitään muuta kuin sosialismia.

Kun omistaa, on millä alistaa.

Eivät ne väkivaltaa paheksu, ne riitelevät vain oikeuksista siihen.

Emme ole tunnottomia toisten kärsimyksille. Jos niin olisi, ei toisten kiduttamisesta ja tappamisesta olisi voitu tehdä niin hyvin kaupaksi menevää viihdettä.


- Samuli Paronen
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mutta asiaan. Meno täällä ei ole läheskään eilisen kaltainen. Eli puuttuuko joku tänään remmistä?

En teidän aiemmasta menosta tiedä, mutta jos ei olemassa oleva seura kelpaa, niin paha tehdä mitään.

Herkästi näköjään tässäkin ketjussa lämmetään sisään.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
p.s. terkut Eagerille

En heti huomannutkaan tota linkkiä, mutta siis noin suurinpiirtein käypi kun tulee meitsin tielle. Tai no ainakin noin pitäisi käydä. Terkut myös sinne ja tere tulemast!

Niin ja kyllähän täältä Tahtis puuttuu arvoituksineen ja jerkkukin hukku jonnekkin, joten kaipa siinä se. Mutta ei sota paria miestä kaipaa, joten releet esiin ja mars mars turmiota kohti. Mä vedän ekana tulkaa te peräs...

Huomasin muuten vasta äsken että maikkariltahan tullee golfia ja Petteri "tillintallin" Ahomaakin selostelee. Helvetti kun kiinostaa. Niin nopea tempoista ja tapahtuma rikasta touhua että huh huh...rahaa siitä kuitenkin ihan mukavasti taitaapi saada joten ehkäpä olisi tulevaisuus siellä jos ei muuten niin sukeltelemassa niitä palloja sieltä alligaattorien seasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En teidän aiemmasta menosta tiedä, mutta jos ei olemassa oleva seura kelpaa, niin paha tehdä mitään.

Herkästi näköjään tässäkin ketjussa lämmetään sisään.

Kaikki seura on tervetullutta, mutta eilen ei tarvinnut oottaa näin kauan seuraavaa viestiä. Katsos, kun lasten lisäksi tää sattuu olemaan tällä hetkellä mun ainut elämä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No perkules... muistin just, että jotain multa tässä puuttuu. No musiikkihan se.
Kiitos!

Täytyy tunnustaa. Jos sulta puuttuu ainostaan musa, niin oon kateellinen. Ja senkin vielä huomasin tuossa jääkaapilla käydessäni, että oluetkin loppuu ihan kohta, mikä toisaaltaan on ihan hyvä uutinen, sillä olen nukkunut kolmeen vuorokauteen noin 15 tuntia.
 

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
voi voi pojat ja tytöt kyllä se kännni vain painaa päälle. mut sehän tarkottaa että nesteytys on onnistinu hyvin eli voi ottaa seuraavan oluen
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kaikki seura on tervetullutta, mutta eilen ei tarvinnut oottaa näin kauan seuraavaa viestiä. Katsos, kun lasten lisäksi tää sattuu olemaan tällä hetkellä mun ainut elämä.

Sinähän et suostu uskomaan, että joku on aiemmin ollut samassa tilanteessa. Minä olen luultavasti juuri Kiekkopesän ja Jatkoajan ansiosta edes hengissä. Sun tilanne on juuri nyt vittumainen, mutta tämä palsta auttaa ja lopulta elämäkin voittaa. Tiedän kokemuksesta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Päivähän on ihan loistava! Btw, onkohan sua aikaisemmin edes guruksi sanottu,
mun mielestä tänä "merkittynä"päivänä on syntynyt vain fiksuja ja merkittäviä ihmisiä. Pitäähän niiden tähtien asentojenkin jotain tarkoittaa..

Tuskimpa. Kaikki kateelliset paskiaiset eivät ole vihreytensä seasta halunneet tunnustaa tosia-asiaa... Raukat. Mutta kyllähän guru gurun tunnistaa. Heh heh. Mutta kyllä tossa päivässa vain jotan maagista on se on fakta se, jonka voimme pitävästi todeta eivätkä muut voi sitä kumota.

Ja mitä se ptk täällä hitaudesta motkottelee. Näillä nakkisomilla ei tässä vaiheess iltaa tämä puolhämäläinen kovin vauhdikkaasti kirjoittele. Tuu vaik ite koittelee. Hitaasti hyvä tulee pysytään siinä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sinähän et suostu uskomaan, että joku on aiemmin ollut samassa tilanteessa. Minä olen luultavasti juuri Kiekkopesän ja Jatkoajan ansiosta edes hengissä. Sun tilanne on juuri nyt vittumainen, mutta tämä palsta auttaa ja lopulta elämäkin voittaa. Tiedän kokemuksesta.

Eikun tuo mun kommentti oli siihen, että että ei oikein tässä ketjussa lämmitä. Uskon varmasti ja tiedänkin sen, että en ole edes tällä hetkellä ainut mies minun tilanteessa.

Vaan on Musti Laiton hieman ottanut lisää ympärys mittaa tämän videon jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=pZb3Xya7jQ8&feature=related
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakio on asian ytimessä ptk:suhteen, kuuntele ihan oikeasti kokemuksen ääntä.

Ja minä vanha käpy en osannut laittaa linkkiä b(shame me) sieltä juutuubista mutta sanoisin että vaya condios rules..
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Noh... ompahan tästäkin jotain kerrottavaa kenties joskus syntyville muksuille. "Kuule teidän iässä Warthog veti punaviiniä ihan yksin katsellessaaan Martin Lawrencen stand-uppia ja kuunteli samalla ala-arvoista örinämetallia." - "Ja te jälkikasvuni kitisette, että ette saanut pelattua hologrammitelkkarikonsolihässäkällänne tennistä naapurin Jaskan kanssa pikku sievissä."
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vakio on asian ytimessä ptk:suhteen, kuuntele ihan oikeasti kokemuksen ääntä.

Ja minä vanha käpy en osannut laittaa linkkiä b(shame me) sieltä juutuubista mutta sanoisin että vaya condios rules..

En ole kyllä tätä täällä koko jatkoajassa ikinä varmaan maininnut, mutta vaya con dios on yksi mun lempibändeistä.

Ja hei kyllähän kuuntelen, mutta äsken näemmä sattui sekaannus asioista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaihdoin nickiä kostoksi. Alkoi tuo Petteri Ahomaa kismittään sen verran.

Nyt saa huutaa

Mites sen nimimerkin pystyikään muuttamaan? Olen, niinkuin aiemmin jo tänän sanoin, harkinnut ihan vakavissani vaihtavani nimimerkkiä. Vai salliiko "jengi" sen?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mites sen nimimerkin pystyikään muuttamaan? Olen, niinkuin aiemmin jo tänän sanoin, harkinnut ihan vakavissani vaihtavani nimimerkkiä. Vai salliiko "jengi" sen?

Tietysti sallin, mutta kannattaako se? Jos nyt kuitenkin tuohon päädyt, kerro sitten muutoksesta avoimesti.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oi kiitos. Toivottavasti Helmi on nainen. Mukavaa nimittäin on, kun saa välillä kuulla naiselta kehuja.

Juh,. ihan ihka oikea nainen olen. (tähän ne hymiöt mitä ei saa laittaa tjn.)

ptk: laita sinä sitten niitä vaya condiosin linkkejä jos osaat, please?!?!

Metka ketju tämä, etten sanois..
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites sen nimimerkin pystyikään muuttamaan? Olen, niinkuin aiemmin jo tänän sanoin, harkinnut ihan vakavissani vaihtavani nimimerkkiä. Vai salliiko "jengi" sen?

Ja pöh. Laita vaan moderaattoreille viestin ja jonkinlaiset perustelut niin homma hoituu tosi nopeasti.

t. äskettäin nimimerkin vaihtanut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös