Kalsarikänniketju

  • 5 247 445
  • 66 705

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Juh,. ihan ihka oikea nainen olen. (tähän ne hymiöt mitä ei saa laittaa tjn.)

Mitä hymiöitä siihen tarvitaan? Jos kerran sanot olevasi nainen, niin kai sinä olet nainen. Vai muuttavatko hymiöt jotenkin asian?

No niin. Enköhän minä ole tälle illalle tarpeeksi höpöttänyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aivan. Helvetti kun on tämä pieni ikäero tässä. Mutta onhan sitä nyt huonommistakin lähtökohdista aloitettu.

Älä nyt sano, että oot oikeasti nainen, jolla on vielä kaiken lisäksi perä vielä "syömä" kunnossa. Jos nuo täsmää, niin tommoinen 20 vuotta ei tunnu missään.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Älä nyt sano, että oot oikeasti nainen, jolla on vielä kaiken lisäksi perä vielä "syömä" kunnossa. Jos nuo täsmää, niin tommoinen 20 vuotta ei tunnu missään.

Entäs sitten 20 vuoden päästä. Minä olisin 70. Voi olla, että perse ei olisi ihan kimmoisimmillaan enää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jere#3 ja mielikuvitushahmo. Nyt äkkiä pukkaamaan tänne viestiä, tai joutuu taas laittaa ketjut uuteen uskoon.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Entäs sitten 20 vuoden päästä. Minä olisin 70. Voi olla, että perse ei olisi ihan kimmoisimmillaan enää.

Muttta meinaat, että oot nainen. Ei kukaan nainen vielä oo 7 vuotta kauempaa mun kanssa ollut. No, ekan laitoin ite menemään ja nyt mut laitettiin menenmään. Joten en mää oota 20 vuoden liittoa. Mulle riittäis kerta kaiverruskin näin alkuun.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Entäs sitten 20 vuoden päästä. Minä olisin 70. Voi olla, että perse ei olisi ihan kimmoisimmillaan enää.

No, yyyveellä kun löydätte konsensuksen, niin ilmoittakaan hääpäivä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Muttta meinaat, että oot nainen. Ei kukaan nainen vielä oo 7 vuotta kauempaa mun kanssa ollut. No, ekan laitoin ite menemään ja nyt mut laitettiin menenmään. Joten en mää oota 20 vuoden liittoa. Mulle riittäis kerta kaiverruskin näin alkuun.

Kaiverra pois mutta kai se nyt on heti alkuun todettava, että samasta sukupuolesta me kisataan.

Kahden lapsen lähi-isänä olen viimeiset vuodet pakertanut.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Aijaa, eikös tänne saa muut mitään laittaakkaan? Mut Jere vois kyllä hyvinkin tulla ihan IFK:n merkeissä :D

Ne on noi Petskun luottomiehet kato. Tähtiä aina tarvitaan. Mutta ei tänne nyt helvetti ruveta mitään jullipölinää suoltamaan. Kerhosta sen sijaan voitaskin joku sananen vaihtaa. Joku roti sentään olla pitää. Sen verran kuitenkin kysyn jotta mitä the Pena nykyisellään hommailee?

Kohta pitää kyllä mennä tutumaan sen verran alko ramasemaan, mutta kyllä tää täst viel.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No niinhän tuo näytti tulevan. Eiköhän tää kk ole ihan leppoista läpänheittoa vaan..? Mutta on sulla ihan oikea seura suosikeissa.

Vitsi. Näin tuossa sellaisen ihan hoocee Pelikaaneja. Siis ite olen nähny pelikaanejen pelejä mm jostain -70 luvulta, kuten koko smliigan ja tää alkoi mulle, että kyllä ifk on se seura, jota kunnioitetaan, kelle kaikki on kiitollisia, kuka vetää vuodesta toiseen hallit täyteen..Enhän mää voi kuin olla hiljaa ja myhäillä; me ollaan sankareita ja mestareita. Minkäs sille voi.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne on noi Petskun luottomiehet kato. Tähtiä aina tarvitaan. Mutta ei tänne nyt helvetti ruveta mitään jullipölinää suoltamaan. Kerhosta sen sijaan voitaskin joku sananen vaihtaa. Joku roti sentään olla pitää. Sen verran kuitenkin kysyn jotta mitä the Pena nykyisellään hommailee?

Kohta pitää kyllä mennä tutumaan sen verran alko ramasemaan, mutta kyllä tää täst viel.

Jumaleisson, The Penahan luonnollisesti viljelee yrttipeltoa jossain Jojensuun tienoilla.
Uusi ja uljas IFK koohottaa The Nenän hellässä huomassa mestaruuteen.., jonakin vuonna..
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Vastahan ilta on nuori...

Pitkästä aikaa pääsi ottamaan ohrapirtelöä, kun talo jäi pitkästä aikaa "tyhjäksi". Tosin hieman myöhään "ensimmäinen kalsariolut" tuli korkattua. Vakiokin sortunut sitten samaan. Youtubesta löytyi "vaatimuksen mukaan" nopealla haulla legendaarinen biisi - Dio - Holy Diver.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös