Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 322 478
  • 66 693

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olenko mä taas ainut täällä?
Et suinkaan. Tänä viikonloppuna on tullut maisteltua tämän vuoden Beaujolais Nouveau-viinejä. Ja todettua, että ovat omaan suuhun paremmin sopivia kuin monena aikaisempana vuotena.

Glove

Jäsen
Pullon etiketissä lukee Rum nr.7 Black. En minä kyllä tätä seitsemättä sijaa korkeammalle rankkaa. Ihan juotavaa on, mutta olen minä parempaakin rommia juonut.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itsekin voisin siirtyä tälle osastolle. Viimeinen lasi 30.9. 2021 pullottamastani Raparperi-pihan marjat kotiviinistä menossa. Alkoholi ei juuri tässä maistu, vaan hyvä maku, mutta salakavalasti kolisee. Pitänee siirtyä miedoimpiin. Toisen jos juopi, niin menee muisti ja tolkku. Kokeiltu on.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On tämä kyllä vähän tuskaa katsoa kiekkoa ja samalla maistella muutama olut. Lähinnä siksi kun ei mene ihan putkeen omalla joukkueella.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Noh tässä pari bisseä lisää ja pelailtu vähäsen.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jos ei lähde Liigan juhlamatsiin Artukaisiin, voiko olusia availla tuo 1994-95 Koivu-paita päällä? Toki siis nimenomaanhan retroa olisi virittää radioselostus.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

X-Hearted

Jäsen
Hyvä trippi muuten tässä biisissä, hahah. Hyvää, mustaa, huumoria. Ei taija viimenen ilta täällä kuitenkaan olla.

Tuli noista Senariajoista mieleen, kun niitä periaatteessa päivittäin läpikäydään omissa joukoissa, niin äiti kysyi pojaltaan perinteisen. Kuulunko minä tämän kappaleen sisältöön. Sami siihen, ettei nyt tietenkään. Mustaa huumoria, niinkuin tietysti näin aina onkin ollut. Oululaista itsetutkiskelua toki. Kysehän siis kappaleesta The Luxury of the Grave:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hyvä trippi muuten tässä biisissä, hahah. Hyvää, mustaa, huumoria. Ei taija viimenen ilta täällä kuitenkaan olla.

Tuli noista Senariajoista mieleen, kun niitä periaatteessa päivittäin läpikäydään omissa joukoissa, niin äiti kysyi pojaltaan perinteisen. Kuulunko minä tämän kappaleen sisältöön. Sami siihen, ettei nyt tietenkään. Mustaa huumoria, niinkuin tietysti näin aina onkin ollut. Oululaista itsetutkiskelua toki. Kysehän siis kappaleesta The Luxury of the Grave:

Tämä on kyllä loistava biisi ja sanoitus on tuttuun tapaan sysimustaa kultaa. Eikös englantia käytännössä taitamaton Tenkula pyytänyt biisiin kohtaa, jossa hautaus tapahtuisi seuraavasti:
Oh, no
A coffin would be way too nice
Oh, no
A see-through plastic bag will do just fine

X-Hearted

Jäsen
Tämä on kyllä loistava biisi ja sanoitus on tuttuun tapaan sysimustaa kultaa. Eikös englantia käytännössä taitamaton Tenkula pyytänyt biisiin kohtaa, jossa hautaus tapahtuisi seuraavasti:
Hahah just näin! Ei helevetti. No, ihan kunniakkaasti haudattiin veli Miika. Oi että.

X-Hearted

Jäsen
Ei hele, pitää mennä kavereita moikkaan. Palataan, mutta sitäkin vahvempana. Pitäkää huolta toisistanne. Sydän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy