Kuulemma kaikki on viel säästössä, mutta ei suostunut antamaan :DHöhöhöhöhöhöhhö. Ei tuu. Tai voin mä ehkä yhdestä laittaa alkua...
Kuulemma kaikki on viel säästössä, mutta ei suostunut antamaan :DHöhöhöhöhöhöhhö. Ei tuu. Tai voin mä ehkä yhdestä laittaa alkua...
On ne mullaki kaikki ja kaikki on ihan hirviä paskana.Kuulemma kaikki on viel säästössä, mutta ei suostunut antamaan :D
Eipä ole tullut maisteltua, mutta kuulostaa yhdistelmältä joka jäisi testaamatta vaikka tarjottaisiin.Kaikkihan on tietenkin juonut kossubatteryä tai edes jekkubatteryä, mutta oletteko kokeilleet minttumonsteria?
En ole mutta kaveri joskus aika muusissa koitti väkisin tilata baarissa battery-colan. Baarimikko kysyi muutaman kerran että tarkoitatko mahdollisesti battery-kossua.Kaikkihan on tietenkin juonut kossubatteryä tai edes jekkubatteryä, mutta oletteko kokeilleet minttumonsteria?
Sieltä löytyikin hyviä ideoita.
Lidlistä?Saitte ylipuhuttua. Lähdin hakemaan repullista.
Ei kai juoksu?Saitte ylipuhuttua. Lähdin hakemaan repullista.
Ei ollu auki enää.Lidlistä?
Tänään kirmattiin kevään ensimmäiset piirrot pesiskentälle, niin ei pysty.Ei kai juoksu?
Pesiksessä olen yhden tempun poni, näpy lähelle ja nopeilla jaloilla ykköselle ja sitten toivotaan, että muut lyö paremmin, että etenemään pääsee.Ei ollu auki enää.
Tänään kirmattiin kevään ensimmäiset piirrot pesiskentälle, niin ei pysty.
Minä oon ollu junnusta asti semmonen vaihtaja/kotiuttaja. Kaikki kikat ja temput piti opetella. Nyt ei ehkä veteraanina enää kroppa taivu kaikkeen, vaan on niitä kikkoja aina jotain takataskussa. Vauhti onkin sitten hyytynyt totaalisesti.Pesiksessä olen yhden tempun poni, näpy lähelle ja nopeilla jaloilla ykköselle ja sitten toivotaan, että muut lyö paremmin, että etenemään pääsee.
Siepparina sain sentään kerran komean kiinnioton räpylään, yleensä huitonut ohi siitä pallosta.Minä oon ollu junnusta asti semmonen vaihtaja/kotiuttaja. Kaikki kikat ja temput piti opetella. Nyt ei ehkä veteraanina enää kroppa taivu kaikkeen, vaan on niitä kikkoja aina jotain takataskussa. Vauhti onkin sitten hyytynyt totaalisesti.
Siepparina tai ykkösvahtina oon pelannu melkeinpä aina. Saahan siinä kohtuu tarkkana olla. Ehkä nykyään piilolinssitkin auttaisi. Nyt vanhana tekis kyllä mieli valua linjaan pelaamaan, vaan eipä taida olkapää sitä enää kestää. Jotenkin se kierrosta ja alakautta heitto sopii vielä jollain lailla paremmin olkapäälle, kuin että suoraan vauhdista eteenpäin kiskaisee täysiä.Siepparina sain sentään kerran komean kiinnioton räpylään, yleensä huitonut ohi siitä pallosta.
Yläasteella ei onneksi laseja tarvittu, nyt ollaan menty jo pari vuotta lasien kanssa. Näillä nakkisormilla ei piilareita asetella :DSiepparina tai ykkösvahtina oon pelannu melkeinpä aina. Saahan siinä kohtuu tarkkana olla. Ehkä nykyään piilolinssitkin auttaisi. Nyt vanhana tekis kyllä mieli valua linjaan pelaamaan, vaan eipä taida olkapää sitä enää kestää. Jotenkin se kierrosta ja alakautta heitto sopii vielä jollain lailla paremmin olkapäälle, kuin että suoraan vauhdista eteenpäin kiskaisee täysiä.
Pesis on kyllä hankala laji koululiikuntaan. Meidän pienen kunnan seura tosin auttaa kouluja pelin opettamisessa ja pelien järjestämisessäkin, mutta tosi hankala se on, kun ei se peli vaan kaikille sovi. Eikä minusta mitenkään väkisin pidä kaikille sopiakkaan. Omat ala-asteen kokemukset onkin pelkkää pesistä ja hiihtoa. Sieltähän sitä sitten huomasin, että olenkin pesäpallossa ihan ok.Itsellä ainoat kosketukset pesikseen tulee ala-asteen liikkatunneilta. Lyöjänä tuo tarkoitti noin minuutin suoritusta jonka aikana olin ehtinyt huitonut kolme kertaa ohi ja ulkovuorossa (onkohan oikea termi) seisoskelua kentän perimmäisessä nurkassa, jonne asti pallo ei koskaan lentänyt. Ei todellakaan tullut hiki.
Meillä oli yleensä muutama ihan ok pelaaja, sitten yksi tai kaksi jotka dominoivat lyöjinä ja loput minun kaltaisani joilta tuo ei vain onnistunut. Pesis ei meillä koskaan ollut niitä suosituimpia lajeja, joten sillä varmasti myös osansa. Itse voin hyvin myöntää ettei oikein kiinnostanut. Muuten kyllä pidin liikuntatunneista.Pesis on kyllä hankala laji koululiikuntaan. Meidän pienen kunnan seura tosin auttaa kouluja pelin opettamisessa ja pelien järjestämisessäkin, mutta tosi hankala se on, kun ei se peli vaan kaikille sovi. Eikä minusta mitenkään väkisin pidä kaikille sopiakkaan. Omat ala-asteen kokemukset onkin pelkkää pesistä ja hiihtoa. Sieltähän sitä sitten huomasin, että olenkin pesäpallossa ihan ok.