Kalsarikänniketju

  • 5 205 536
  • 66 626

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pesiksessä olen yhden tempun poni, näpy lähelle ja nopeilla jaloilla ykköselle ja sitten toivotaan, että muut lyö paremmin, että etenemään pääsee.
Minä oon ollu junnusta asti semmonen vaihtaja/kotiuttaja. Kaikki kikat ja temput piti opetella. Nyt ei ehkä veteraanina enää kroppa taivu kaikkeen, vaan on niitä kikkoja aina jotain takataskussa. Vauhti onkin sitten hyytynyt totaalisesti.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä oon ollu junnusta asti semmonen vaihtaja/kotiuttaja. Kaikki kikat ja temput piti opetella. Nyt ei ehkä veteraanina enää kroppa taivu kaikkeen, vaan on niitä kikkoja aina jotain takataskussa. Vauhti onkin sitten hyytynyt totaalisesti.
Siepparina sain sentään kerran komean kiinnioton räpylään, yleensä huitonut ohi siitä pallosta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Siepparina sain sentään kerran komean kiinnioton räpylään, yleensä huitonut ohi siitä pallosta.
Siepparina tai ykkösvahtina oon pelannu melkeinpä aina. Saahan siinä kohtuu tarkkana olla. Ehkä nykyään piilolinssitkin auttaisi. Nyt vanhana tekis kyllä mieli valua linjaan pelaamaan, vaan eipä taida olkapää sitä enää kestää. Jotenkin se kierrosta ja alakautta heitto sopii vielä jollain lailla paremmin olkapäälle, kuin että suoraan vauhdista eteenpäin kiskaisee täysiä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Siepparina tai ykkösvahtina oon pelannu melkeinpä aina. Saahan siinä kohtuu tarkkana olla. Ehkä nykyään piilolinssitkin auttaisi. Nyt vanhana tekis kyllä mieli valua linjaan pelaamaan, vaan eipä taida olkapää sitä enää kestää. Jotenkin se kierrosta ja alakautta heitto sopii vielä jollain lailla paremmin olkapäälle, kuin että suoraan vauhdista eteenpäin kiskaisee täysiä.
Yläasteella ei onneksi laseja tarvittu, nyt ollaan menty jo pari vuotta lasien kanssa. Näillä nakkisormilla ei piilareita asetella :D
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsellä ainoat kosketukset pesikseen tulee ala-asteen liikkatunneilta. Lyöjänä tuo tarkoitti noin minuutin suoritusta jonka aikana olin ehtinyt huitonut kolme kertaa ohi ja ulkovuorossa (onkohan oikea termi) seisoskelua kentän perimmäisessä nurkassa, jonne asti pallo ei koskaan lentänyt. Ei todellakaan tullut hiki.

Edit. Ohoh, tämä olikin kalsarikänni-ketju. No onneksi tätä kirjoittaessa vierestä löytyy lasi viskiä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Itsellä ainoat kosketukset pesikseen tulee ala-asteen liikkatunneilta. Lyöjänä tuo tarkoitti noin minuutin suoritusta jonka aikana olin ehtinyt huitonut kolme kertaa ohi ja ulkovuorossa (onkohan oikea termi) seisoskelua kentän perimmäisessä nurkassa, jonne asti pallo ei koskaan lentänyt. Ei todellakaan tullut hiki.
Pesis on kyllä hankala laji koululiikuntaan. Meidän pienen kunnan seura tosin auttaa kouluja pelin opettamisessa ja pelien järjestämisessäkin, mutta tosi hankala se on, kun ei se peli vaan kaikille sovi. Eikä minusta mitenkään väkisin pidä kaikille sopiakkaan. Omat ala-asteen kokemukset onkin pelkkää pesistä ja hiihtoa. Sieltähän sitä sitten huomasin, että olenkin pesäpallossa ihan ok.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kun nakkisormista ollaan puhuttu, niin olin myös huono tanssija yläasteella kun itsenäisyyspäivän tanssiaiset koululla järjestettiin vuosittain. Rivitanssi ja Bugg ainakin oli, kolmatta en muista. Ja huono tanssija edelleenkin olen.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pesis on kyllä hankala laji koululiikuntaan. Meidän pienen kunnan seura tosin auttaa kouluja pelin opettamisessa ja pelien järjestämisessäkin, mutta tosi hankala se on, kun ei se peli vaan kaikille sovi. Eikä minusta mitenkään väkisin pidä kaikille sopiakkaan. Omat ala-asteen kokemukset onkin pelkkää pesistä ja hiihtoa. Sieltähän sitä sitten huomasin, että olenkin pesäpallossa ihan ok.
Meillä oli yleensä muutama ihan ok pelaaja, sitten yksi tai kaksi jotka dominoivat lyöjinä ja loput minun kaltaisani joilta tuo ei vain onnistunut. Pesis ei meillä koskaan ollut niitä suosituimpia lajeja, joten sillä varmasti myös osansa. Itse voin hyvin myöntää ettei oikein kiinnostanut. Muuten kyllä pidin liikuntatunneista.

Korjaan tähän samalla edellisessä viestissäni olleen virheen.
Kevyt kosketus pesäpalloon on myös aikuisiällä. Oltiin joskus sellaisella sisäleikkipaikassa, olisiko ollut SuperParka ja siellä oli mahdollisuus lyödä pesistä verkkoon ja minä jopa osuin. Motivaatio oli nyt tietysti kohdillaan kun piti pojalle näyttää vähän lyömisen mallia :D
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Määki olen pelannut pesistä tennispallolla, tehtiin omat pesät puiston maamerkeistä ja meillä oli räpsät sekä lautanenkin, ehkä kaksi mailaa :D
Laittomia ei silloin ollut kirjattu sääntökirjaan jos joku ny edes osus palloon!!
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Kun nakkisormista ollaan puhuttu, niin olin myös huono tanssija yläasteella kun itsenäisyyspäivän tanssiaiset koululla järjestettiin vuosittain. Rivitanssi ja Bugg ainakin oli, kolmatta en muista. Ja huono tanssija edelleenkin olen.
Häätanssin kun kerran opettelee niin ihan riittävä
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kertokaa arvon palstaveljet, että miten nakkisormet liittyy tanssiin?
 

Glove

Jäsen
Minua harmittaa pesäpallossa ne kaksi lyöntiä puulaakissa. Kaikki kaksi jotka kahden kesän aikan onnistui erittäin hyvin, mutta ei kuitenkaan. Toinen aivan ykkösrajan suuntaisesti, mutta puoli metriä pitkäksi siitä kolmospedän edestä ja laiton. Pallo toki meni maisemiin. Toinen sitten kakkospuolelta pesävahdin ja polttajan välistä läpi, mutta osui kentä laidalla olleeseen valotolppaan ja suoraan kopparille. Ei tullut kunnaria siitäkään. Harmittaa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Enpä viitti kunnareita laskea. Noo kun kerran kysyitte, niin maukkain on takaa keskeltä läpi ja pallo hukkaan johonkin pienen kyläkentän paskaojaan. Oli siellä nykyisiäkin superin pelaajia silloin koppareina. Taidan juoda lisää kaliaa, niin voin lesottaa vähän vielä enemmän.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Enpä viitti kunnareita laskea. Noo kun kerran kysyitte, niin maukkain on takaa keskeltä läpi ja pallo hukkaan johonkin pienen kyläkentän paskaojaan. Oli siellä nykyisiäkin superin pelaajia silloin koppareina. Taidan juoda lisää kaliaa, niin voin lesottaa vähän vielä enemmän.
Kova.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä kehaisen penskana tehtyä maalia jalkapallossa. Oli kulmapotku ja minä ihan huvikseni maalin edessä rupesin ennen kulmapotkua pyörimään paikallani ja kuinka siinä sitten kävikään . Kulmapotkusta pallo osui suoraan päähäni ja siitä maaliin . :D
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään saattaa lipsahtaa hommat tähän ketjuun kuuluviksi. Rouva lähti tänään etelän lämpöön anopin ja tyttären kanssa.

Luntakin satanut niin kovin Lappeessa, että kalaankaan ei viitsisi kesärenkaiden kanssa lähteä. Juodaan sitten janojuomia.
 

Glove

Jäsen
Tänään saattaa lipsahtaa hommat tähän ketjuun kuuluviksi. Rouva lähti tänään etelän lämpöön anopin ja tyttären kanssa.

Luntakin satanut niin kovin Lappeessa, että kalaankaan ei viitsisi kesärenkaiden kanssa lähteä. Juodaan sitten janojuomia.
Väität vaan että janottaa, hyvän maun takia sinä niitä tietysti nautit.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pelimies osaa sijoittua. Et sentään nenällä tehnyt, niin kuin Amanda Rantanen?



Tä on yksi hieoimpia maaleja ellei hienoin mitä olen nähnyt!!
P.S. miten te laskette känniksi jos vedätte yhden lonkeron tjsp, luultavasti viel homohouisuissa?
Heitin yhden aika trollauksen Kokoomus-ketjuun, ans kattoo tuleeko kakkua. Antakaaka sakkoa, antakaa kakkua saatana!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös