Kalsarikänniketju

  • 5 208 037
  • 66 638

Second Best

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
No mie oon vaan yksittäinen hölmö jätkä. Niillä muilla on jo avopuolisoja ja kuulemma lapsia löytyy myös eikä puhuta yhdestä lapsesta edes. Yhdellä nelikymppisellä on joku kahdeksan lasta.
Mutta yhtä hölmöjä, ja tyhmempiäkin, niistäkin suuri enemmistö. Varsinkin, jos nelikymppisellä on kahdeksan lasta. Eihän niistä millään oo kuin korkeintaan puolet omia..
 

Glove

Jäsen
EN minä kyllä näillä edes känniin tule, mutta ajattelin lämmittää saunan viimeistä kertaa tässä nykyisessä asunnossa ja juoda samalla muutaman lonkeron.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Sauna, Aldaris, sauna, lonkero, sauna, Aldaris. Toistoa vaan tarpeeksi niin saadaan karstat pois kropasta vappua varten.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Haka-HIFK -matsin kävin tsekkaamassa ja nyt pientä tissuttelua himassa. Ylihuomenna töihin, niin vähän ehtii tiputella.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Laitetaan nyt perään viestiä, jotta 7800 tulee täyteen. Tavallaan ihmisen olisi hyvä mennä nukkumaan, mutta tavallaan ei.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Se on juurikin näin - valitsen ensimmäisen tällä kertaa, mutta ymmärrän tuon valinnan tuskan vuosien kokemuksella.

Rauhallista on kyllä. Ei sitä aina tarvitse sen kummempaa rallia ollakaan. Jos hetken nyt vielä tässä pörräisi vaikka avovaimo menikin hampaita pesemään.
Varasin silti reissun Kreikkaan, reissu yhdessä puolison kanssa. Ei kai sitä kehtaisi ostella matkoja itselleen, kun toinen katsoo selvinpäin vieressä.
Lyhyitä on muuten vapaat, kun iltavuoro loppui perjantain puolella ja sunnuntaina takaisin. Iltavuoroon silloinkin, mutta tuntuu lyhyemmältä kuin aamuvuoro-aamuvuoro -vapailla.

Se on jännä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.

Jos Unicum on pahaa, niin mitä Riga Balsam sitten on? Siinä on viinaskaapin pitkäikäisin veteraani, edes naapurin juopolle se ei kelvannut "Yrität sie tappaa miut häh?"
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jos Unicum on pahaa, niin mitä Riga Balsam sitten on? Siinä on viinaskaapin pitkäikäisin veteraani, edes naapurin juopolle se ei kelvannut "Yrität sie tappaa miut häh?"
Et sentään minulle vaikka (ex) naapurin juoppo kuvaus sinänsä olisikin osuva.
Alkoholi-yleisesti ketjuun ajattelin alunperin kirjoittaa, mutta siellä olikin pelkkää politikointia.

Joten avaudun tänne uudesta suosikkijuomastani. Unicum, miksi tätä makuhermoja hivelevää, viinapäähän käyvää jumalten juomaa ei löydy Suomesta monestakaan paikasta? Vai löytyykö, en ole edes osannut etsiä kun en ole Jekun ystävänä tiennyt että jotain samankaltaista, mutta parempaa olisi olemassa.

Ketjuun kuitenkin sopii, että rikkinäiset boxerit jalassa hyvää musiikkia kuunnellen kyseistä nautintoainetta siemailen.
Muistelinkin että joku on tänne unicumia kehunut ja haulla löytyi. Isotätini (isoisäni veljen leski) tuota joskus toi minulle tuliaisiksi (kun muutti kotiseuduilleen Budapestiin isosetäni kuoleman jälkeen) ja vaikka epäilytti aluksi niin hyväähän se oli. Tuli aika monta olut+unicum tilausta tehtyä itse Budapestissä käydessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Et sentään minulle vaikka (ex) naapurin juoppo kuvaus sinänsä olisikin osuva.

Muistelinkin että joku on tänne unicumia kehunut ja haulla löytyi. Isotätini (isoisäni veljen leski) tuota joskus toi minulle tuliaisiksi (kun muutti kotiseuduilleen Budapestiin isosetäni kuoleman jälkeen) ja vaikka epäilytti aluksi niin hyväähän se oli. Tuli aika monta olut+unicum tilausta tehtyä itse Budapestissä käydessä.

Lokakuussa Budapestissä lappeen miehen kanssa ei kertaakaan tilattu, ei edes palinkaa tuota Orbanin kehumaa nektariinia. Votukkaa se karjalainen ja Karjalainen (Ahti) juo!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös