Laitas lapsi asialle.Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
(Ja mene itse perässä)
Laitas lapsi asialle.Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
Tuttu Siwa. Tuon pihalla odottelin joskus pari vuotta sitten taksia kun oltiin sen jonkun festarijärjestäjäkaverisi kanssa läheisessä puistossa sivistyneesti nauttimassa pari.Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
Kummaliisiin paikkoihin sinäkin joudut.Kävin katsomassa Jarna-elokuvan. Oli vähän siinä ja siinä, maistuisiko sen jälkeen iltakalja, oli nimittäin aika tanakkaa spurguilua kyseisessä elokuvassa.
Maistui sitten kuitenkin. Kippis!
Ei kai se ole kummallinen paikka kendojanarille, jos on katsomassa elokuvaa Marko Jantusesta?Kummaliisiin paikkoihin sinäkin joudut.
On se niinkin, mä katson telkkarista 14 vuotta vanhaa Lavatanssia tai jtk.Ei kai se ole kummallinen paikka kendojanarille, jos on katsomassa elokuvaa Marko Jantusesta?
Täälläkin se tuossa pyörii taustalla. Miksi? En tiedä.On se niinkin, mä katson telkkarista 14 vuotta vanhaa Lavatanssia tai jtk.
Ei pidä rikkoa. Se on väärin-Tässä vetelen vähän viinaksia kun menin tuolini rikkomaan. Katselen samalla Sopranosia kun se on kovaa kamaa.
No en minä sitä tahallani rikkonut, teräsrakenne vain hajosi pohjasta joten ei enää kannattele. Hitsausvälineitä ei ole joten korjaaminen ei onnistuisi.Ei pidä rikkoa. Se on väärin-
Ääliööt pakottivat mut vetämään, ainakin 12 annosta. Prkl
Joo, rakennevika.No en minä sitä tahallani rikkonut, teräsrakenne vain hajosi pohjasta joten ei enää kannattele. Hitsausvälineitä ei ole joten korjaaminen ei onnistuisi.
Teemu on hyvä jätkä, ja se on Kouvolasta.
Ja Pää Kiihän on maan paras punkbändi koskaan.
Ei mulla muuta.
Kerro lisää Teemusta. Kaikki oli aika uutta.
No sehän kertoo paljon, ettei mitään syytteitä koskaan nostettu. Kyllä mä tunnen Teemun. Kamalasti on saanut paskaa niskaan. Ihan kohtuuttomasti.![]()
Pää Kii ottaa kantaa laulajaansa kohdistuneisiin vakaviin syytöksiin: "Törkeät minua vastaan esitetyt rikossyytteet kuitenkin kiistän" - KaaosZine
Pää Kii -yhtyeen Teemu Bergman ottaa kantaa vakaviin syytöksiin.kaaoszine.fi
![]()
Punkstoo-kohussa ryvettynyt Teemu Bergman on jättänyt rikosilmoituksen törkeästä kunnianloukkauksesta
Teemu Bergmanin asianajajan Hannu Kaitaluoman mukaan tekeillä on vielä ainakin toinen rikosilmoitus samalla rikosnimikkeellä.www.is.fi
Tuossahan noita on. Mitään syytteitä ei nostettu ja tietääkseni kunnianloukkauksestakaan ei mikään edennyt mihinkään. Kuitenkin kaikkien keikkojen peruminen ja sen jälkeinen suunnilleen totaalinen radiohiljaisuus varmaan kertovat jotain asiasta. En nyt ala mitään PIF:iä tähän linkkaamaan, mutta ei jäänyt kokonaisuudessaan herrasta mikään mukava kuva.
Haluan kertoa kaikille, että olen vihainen siitä että @banaaninviljelijä tutustutti minut tähän biisiin ja tämä on soinut sen jälkeen minun päässäni. Yleensä siellä vain surisee ja pörisee.