Samalla linjalla. Harvoin minä mitään muuta juonkaan.Mitäpä palstaveljet/sisaret juopi? Täällä mennään lonkerolinjalla
En pidä rotevista, joten valitsin hentoista mausteisuuttaTyön alla Moretti Omero.
Minä olen ihme ja kumma, vaikka motiivia olisi kyllä muuhunkin.Onko kaikki tänään selvinpäin?
Mitä ihmettä ja kummaa siinä on?Minä olen ihme ja kumma, vaikka motiivia olisi kyllä muuhunkin.
Kyllä... Kuten joka päivä koko ajan. Jos hyvin menee.Onko kaikki tänään selvinpäin?
Valitettavasti monilla on toisinpäin, minä itse en vain siihen joukkoon kuulu.Mitä ihmettä ja kummaa siinä on?
Alkoholi on ilo- ei surujuoma.
Monilla on toisinpäin, mutta miten tuo loppu pitäisi ymmärtää? Kumpaan joukkoon sinä kuulut/et kuulu? Skarppaa @SterilValitettavasti monilla on toisinpäin, minä itse en vain siihen joukkoon kuulu.
En kuulu siis niihin moniin joihin viittasin. Ehkä juuri tästä syystä tämä ketju on nyt väärä paikka minulle (minä olen selvinpäin, sinä et).Monilla on toisinpäin, mutta miten tuo loppu pitäisi ymmärtää? Kumpaan joukkoon sinä kuulut/et kuulu? Skarppaa @Steril
Lidlin siideriä ja valkkaria.Mitäpä palstaveljet/sisaret juopi? Täällä mennään lonkerolinjalla
Suuri kunnioitus ja tsemppi sinne. Saatan kysyä sinulta joskus jotain neuvoa. Saatan tarvita sitä.Kyllä... Kuten joka päivä koko ajan. Jos hyvin menee.
Moretti Omero Montefalco Sagrantino toimii oikein hyvin kovien ja vahvojen juustojen kanssa. Ei se niin älyttömän rotevakaan ole, mutta sinne suuntaan toki.En pidä rotevista, joten valitsin hentoista mausteisuutta
Stony Cape Chenin Blanc hanapakkaus
Minä en oo vielä, mutta jos tästä baariin lähden niin saatan illan mittaan ollakin. Pitäisi varmaan ostaa näiden lonkeroiden lisäksi pikku pullo jotain väkemvää niin olisi naamat ilman baarin menoa. Siinä säästäisi rahaakin.Mää oon aivan naamat. Sen myönnän.
Eipä tuo yllätyksenä tullut. Mutta varauduin huonosti, olisin voinut juoda muutaman enemmänkin.Känni tuli ullatuksena. Ullatus. Ketä muita?
Kari ja Karvattomat?Onneksi otin selvää. Tuossa paikallisessa on joku ihan höpöhöpö pumppu soittamassa. Kiitos googlelle, että säästin muutaman kympin.
Huomenna pitäisi aamusta startata auto Kouvolaan. Mutta luulen, että lähtö vähän viivästyy. Nyt maistuu niin hyvin. Hätätapauksessa voi mennä junalla.
Ihan ajoissa ollaan ja autolla mennään. Ei tässä tapahtunut katastrofia.Kerro toveri kumpaan päädyit, Valtion Rautatiet vai Datsun?
Ka vot mie sanon!Ihan ajoissa ollaan ja autolla mennään. Ei tässä tapahtunut katastrofia.