Damn right my friend, ei kuulu ko. juoma ykköskenttään!!HYISHAATANS-!!
Kamulle sanonut (post covid19). että tuo mulle pikkupullo jotain kun käy ulkomailla ja kerran tuota sen 2cl tjsp putelin ja, jösses mitä kuraa!
Damn right my friend, ei kuulu ko. juoma ykköskenttään!!HYISHAATANS-!!
Kamulle sanonut (post covid19). että tuo mulle pikkupullo jotain kun käy ulkomailla ja kerran tuota sen 2cl tjsp putelin ja, jösses mitä kuraa!
Mitäs sit tehdään jos Maestro vaihtaisi Kukon ( one large cock in hand) Unicumiin?Damn right my friend, ei kuulu ko. juoma ykköskenttään!!
Siinä vaiheessa ohjaisin itse Maestron lähimpään Mehiläiseen ASAP - take my word!!Mitäs sit tehdään jos Maestro vaihtaisi Kukon ( one large cock in hand) Unicumiin?
Ei ole edes kalsareita puhumattakaan känneistä, mutta onhan tämä nyt pyhäinhäväistystä - jopa tässä ketjussa, missä kaikki menee alas mikä vaan on avattu (nyt en puhu ruumiista).Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.
Se on juurikin näin. Kyllä juopottelussa ollaan ihan amatööritasolla, jos ei Unicum tai Fernet Branca maistu. Aamulla oloa helpottamaan ja hengityksen raikastamaan Minttu Fernet.Ei ole edes kalsareita puhumattakaan känneistä, mutta onhan tämä nyt pyhäinhäväistystä - jopa tässä ketjussa, missä kaikki menee alas mikä vaan on avattu (nyt en puhu ruumiista).
Unicum on astetta parempaa kuin jekku. Molemmat ovat hyviä. Tämä on fakta, pulinat pois (olen tämän kertonut myös aikuiselle pojalleni - ei ollut samaa mieltä, mutta yhä hän on poikani vääristä mielipiteistään huolimatta). Myös sinä Steril - saat synninpäästön, koska tyhmyys ei ole synti - se on vain vika.
Eikai tuohon mitään taikatemppuja varsinaisesti vaadita, mieshän kertoi oman nimensä täällä ja taisi myös bänditouhuistaan kertoa joten taitaa olla ihan suht helppo löytää jos vaan mielenkiintoa on.Sinä muuten kiinnostat palstalta poistunutta nimimerkkiä Punamusta. Jos haluat häneen yhteyden joskus, niin sen kyllä saat.
Mutta yhtä hölmöjä, ja tyhmempiäkin, niistäkin suuri enemmistö. Varsinkin, jos nelikymppisellä on kahdeksan lasta. Eihän niistä millään oo kuin korkeintaan puolet omia..No mie oon vaan yksittäinen hölmö jätkä. Niillä muilla on jo avopuolisoja ja kuulemma lapsia löytyy myös eikä puhuta yhdestä lapsesta edes. Yhdellä nelikymppisellä on joku kahdeksan lasta.
Kiitos tiedosta. Oliks muuta? Laita biisi mulle. Kotimainen.Mutta yhtä hölmöjä, ja tyhmempiäkin, niistäkin suuri enemmistö. Varsinkin, jos nelikymppisellä on kahdeksan lasta. Eihän niistä millään oo kuin korkeintaan puolet omia..