Se on juurikin näin - valitsen ensimmäisen tällä kertaa, mutta ymmärrän tuon valinnan tuskan vuosien kokemuksella.Tavallaan ihmisen olisi hyvä mennä nukkumaan, mutta tavallaan ei.
Se on juurikin näin - valitsen ensimmäisen tällä kertaa, mutta ymmärrän tuon valinnan tuskan vuosien kokemuksella.
Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.
Et sentään minulle vaikka (ex) naapurin juoppo kuvaus sinänsä olisikin osuva.Jos Unicum on pahaa, niin mitä Riga Balsam sitten on? Siinä on viinaskaapin pitkäikäisin veteraani, edes naapurin juopolle se ei kelvannut "Yrität sie tappaa miut häh?"
Muistelinkin että joku on tänne unicumia kehunut ja haulla löytyi. Isotätini (isoisäni veljen leski) tuota joskus toi minulle tuliaisiksi (kun muutti kotiseuduilleen Budapestiin isosetäni kuoleman jälkeen) ja vaikka epäilytti aluksi niin hyväähän se oli. Tuli aika monta olut+unicum tilausta tehtyä itse Budapestissä käydessä.Alkoholi-yleisesti ketjuun ajattelin alunperin kirjoittaa, mutta siellä olikin pelkkää politikointia.
Joten avaudun tänne uudesta suosikkijuomastani. Unicum, miksi tätä makuhermoja hivelevää, viinapäähän käyvää jumalten juomaa ei löydy Suomesta monestakaan paikasta? Vai löytyykö, en ole edes osannut etsiä kun en ole Jekun ystävänä tiennyt että jotain samankaltaista, mutta parempaa olisi olemassa.
Ketjuun kuitenkin sopii, että rikkinäiset boxerit jalassa hyvää musiikkia kuunnellen kyseistä nautintoainetta siemailen.
Et sentään minulle vaikka (ex) naapurin juoppo kuvaus sinänsä olisikin osuva.
Muistelinkin että joku on tänne unicumia kehunut ja haulla löytyi. Isotätini (isoisäni veljen leski) tuota joskus toi minulle tuliaisiksi (kun muutti kotiseuduilleen Budapestiin isosetäni kuoleman jälkeen) ja vaikka epäilytti aluksi niin hyväähän se oli. Tuli aika monta olut+unicum tilausta tehtyä itse Budapestissä käydessä.
@Steril
En totta vieköön tiennyt tästä, mutta jokaisella on oma makunsa ja tyylinsä. Respect - vai miten nuorisolaisittaan sanotaan. Legit?
Mielipiteitä on monia ja niitä pitää kunnioittaa vaikka kaikkea ei voisikaan ymmärtää.Eikö ollutkin nasevaa? Toisaalta silkkaa testosteronia ja kuitenkin samalla sopivassa suhteessa mystiikkaa.
HÄH!? Luulin että tykästyit välittömästi.Mielipiteitä on monia ja niitä pitää kunnioittaa vaikka kaikkea ei voisikaan ymmärtää.
NO en.HÄH!? Luulin että tykästyit välittömästi.
Mikäli näin on käynyt, niin pistää vihaksi tuollainen!Harmittaa, kun kun joku meni tappamaan tuon mirrin, joka yleensä kesäiltaisin kyläili luonani. En ole kyllä muuta noin uskaliasta, ja kohteliasta kissimirriä kohdannut. Mutta se taisi olla sen kohtalonsa syy.
Ei tässä nyt tansseissa olla
ei omassa kämpässä vedellä laiasta laitaan
ei oo ämmät valittelemassa
tyttöi ei oo nuijutettaviks
musiikkia tulloo netistä ei orkestereilta
ei oo varraa sellasia ottaa tupaan.
No ei ehkä mene ihan tuohon rytmiin, mutta bisseä ja jallua lauantaina.
Jallua ja bisseä kanssa tullut otettua ja tässä toinen versio samasta kappaleesta.