Kalsarikänniketju

• 5 310 083
  • 66 757

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Sauna, Aldaris, sauna, lonkero, sauna, Aldaris. Toistoa vaan tarpeeksi niin saadaan karstat pois kropasta vappua varten.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Haka-HIFK -matsin kävin tsekkaamassa ja nyt pientä tissuttelua himassa. Ylihuomenna töihin, niin vähän ehtii tiputella.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laitetaan nyt perään viestiä, jotta 7800 tulee täyteen. Tavallaan ihmisen olisi hyvä mennä nukkumaan, mutta tavallaan ei.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko oli käydä kurkkaamassa perjantain kunniaksi. Aika vetelää menoa - ehkä perjantai ja rai-rai-rai.
Tavallaan ihmisen olisi hyvä mennä nukkumaan, mutta tavallaan ei.
Se on juurikin näin - valitsen ensimmäisen tällä kertaa, mutta ymmärrän tuon valinnan tuskan vuosien kokemuksella.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on juurikin näin - valitsen ensimmäisen tällä kertaa, mutta ymmärrän tuon valinnan tuskan vuosien kokemuksella.

Rauhallista on kyllä. Ei sitä aina tarvitse sen kummempaa rallia ollakaan. Jos hetken nyt vielä tässä pörräisi vaikka avovaimo menikin hampaita pesemään.
Varasin silti reissun Kreikkaan, reissu yhdessä puolison kanssa. Ei kai sitä kehtaisi ostella matkoja itselleen, kun toinen katsoo selvinpäin vieressä.
Lyhyitä on muuten vapaat, kun iltavuoro loppui perjantain puolella ja sunnuntaina takaisin. Iltavuoroon silloinkin, mutta tuntuu lyhyemmältä kuin aamuvuoro-aamuvuoro -vapailla.

Se on jännä.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.

Jos Unicum on pahaa, niin mitä Riga Balsam sitten on? Siinä on viinaskaapin pitkäikäisin veteraani, edes naapurin juopolle se ei kelvannut "Yrität sie tappaa miut häh?"

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jos Unicum on pahaa, niin mitä Riga Balsam sitten on? Siinä on viinaskaapin pitkäikäisin veteraani, edes naapurin juopolle se ei kelvannut "Yrität sie tappaa miut häh?"
Et sentään minulle vaikka (ex) naapurin juoppo kuvaus sinänsä olisikin osuva.
Alkoholi-yleisesti ketjuun ajattelin alunperin kirjoittaa, mutta siellä olikin pelkkää politikointia.

Joten avaudun tänne uudesta suosikkijuomastani. Unicum, miksi tätä makuhermoja hivelevää, viinapäähän käyvää jumalten juomaa ei löydy Suomesta monestakaan paikasta? Vai löytyykö, en ole edes osannut etsiä kun en ole Jekun ystävänä tiennyt että jotain samankaltaista, mutta parempaa olisi olemassa.

Ketjuun kuitenkin sopii, että rikkinäiset boxerit jalassa hyvää musiikkia kuunnellen kyseistä nautintoainetta siemailen.
Muistelinkin että joku on tänne unicumia kehunut ja haulla löytyi. Isotätini (isoisäni veljen leski) tuota joskus toi minulle tuliaisiksi (kun muutti kotiseuduilleen Budapestiin isosetäni kuoleman jälkeen) ja vaikka epäilytti aluksi niin hyväähän se oli. Tuli aika monta olut+unicum tilausta tehtyä itse Budapestissä käydessä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Et sentään minulle vaikka (ex) naapurin juoppo kuvaus sinänsä olisikin osuva.

Muistelinkin että joku on tänne unicumia kehunut ja haulla löytyi. Isotätini (isoisäni veljen leski) tuota joskus toi minulle tuliaisiksi (kun muutti kotiseuduilleen Budapestiin isosetäni kuoleman jälkeen) ja vaikka epäilytti aluksi niin hyväähän se oli. Tuli aika monta olut+unicum tilausta tehtyä itse Budapestissä käydessä.

Lokakuussa Budapestissä lappeen miehen kanssa ei kertaakaan tilattu, ei edes palinkaa tuota Orbanin kehumaa nektariinia. Votukkaa se karjalainen ja Karjalainen (Ahti) juo!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisiko joku avata ketjun, mihin jokainen saa kertoa nukkumaanmenoajan?

Koska sellaista ei ole, niin kerron tässä, että nukkumaanmenoaikani on: nyt

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämä vois mennä myös tuonne "kova kombo"- ketjuun, mutta menkööt nyt tänne, että saadaan kalsarikännit ylös myös: Alkava viikonloppu + mm-kisojen avausmatsi + kylmä lonkero jota on tarpeeksi + musiikki. Kippis vaan!

K

Kiekkokatsoja

Parantuneet terveystestin tulokset, antoivat mulle tilaisuuden, ottaa pienet kevyet kalsarit.
Harmittaa, kun kun joku meni tappamaan tuon mirrin, joka yleensä kesäiltaisin kyläili luonani. En ole kyllä muuta noin uskaliasta, ja kohteliasta kissimirriä kohdannut. Mutta se taisi olla sen kohtalonsa syy.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Harmittaa, kun kun joku meni tappamaan tuon mirrin, joka yleensä kesäiltaisin kyläili luonani. En ole kyllä muuta noin uskaliasta, ja kohteliasta kissimirriä kohdannut. Mutta se taisi olla sen kohtalonsa syy.
Mikäli näin on käynyt, niin pistää vihaksi tuollainen!

Pari lonkeroa olen nautiskellut tässä touhuillessa. Terassilla istuskelen kuunnellen musiikkia ja pikkusikaria polttelen. Original lime&vodkaa samalla siemaillen. Tämä kalsarointi loppuu kohta lyhyeen, että jaksaa viisut katsoa loppuun. Aamulla töihinkin pitää mennä. Suottaapi väsyttää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ei tässä nyt tansseissa olla
ei omassa kämpässä vedellä laiasta laitaan
ei oo ämmät valittelemassa
tyttöi ei oo nuijutettaviks
musiikkia tulloo netistä ei orkestereilta
ei oo varraa sellasia ottaa tupaan.

No ei ehkä mene ihan tuohon rytmiin, mutta bisseä ja jallua lauantaina.

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ei tässä nyt tansseissa olla
ei omassa kämpässä vedellä laiasta laitaan
ei oo ämmät valittelemassa
tyttöi ei oo nuijutettaviks
musiikkia tulloo netistä ei orkestereilta
ei oo varraa sellasia ottaa tupaan.

No ei ehkä mene ihan tuohon rytmiin, mutta bisseä ja jallua lauantaina.

Jallua ja bisseä kanssa tullut otettua ja tässä toinen versio samasta kappaleesta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy