Eihän me nyt kaverin juomia pöllitä.Nyt on vähän humala jo päällä. Parvekkeella juomassa valkkaripönttöä tyhjäksi. Eipä tuossa enää olee kuin noin 1,5 lasillista jäljellä, mutta ihmettelen kyllä tätä lätkäjengiä kun tuo jäi kesärinkiin kun minulle tuli nukkumatti. Sain noin paljon takaisin kotiin asti, että siitä jopa humaltui.
Kerpele, viimeinen vikonloppu pitää alasti. Saa kunnon fibat.Ylös! Kalsarit jalassa ja orastavaa känniä pukkaa. Huomenna tulee yksi vuosi lusittua omasta elinkautisesta lisää ja ensi viikolla takaisin duuniin. Voikka ja huikka vapauden menetykselle. Kertaan ensi kaikille kantapeikoille.
Tänään alkoi! Hieman punaviiniä nautittu ruuanlaiton yhteydessä. Kohta saunaan, kera muutaman mallasjuoman.Hiljaista on täällä kyllä. Taitaa olla lomat lusittu useimmilla.
Laitoitko sitä punaviinä vain suuhun vai kenties myös ruokaan?Tänään alkoi! Hieman punaviiniä nautittu ruuanlaiton yhteydessä. Kohta saunaan, kera muutaman mallasjuoman.
Punaviiniä meni molempiin. Nyt saunottu ja rai rai!Laitoitko sitä punaviinä vain suuhun vai kenties myös ruokaan?
Itse olen nauttinut muutaman lonkeron.
Katsotko jotain vanhaa videota netistä?Viiiille Peeeltonen! Ville Peltonen!
Ysivitosen maaleja ja heti perään Salmisen "Ville Peltonen iiääfkoo"Katsotko jotain vanhaa videota netistä?
Pidä nyt huoli, ettet sammu lattialle.Taidan riipaista kolme pienen keskioluen humalan.
Eipä itsellään ole kuin neljä. Seitinohuet ja katselemaan juutuupsista Penan parhaita.Taidan riipaista kolme pienen keskioluen humalan.