Eipä ole tullut maistettua. Laitan testiin kunhan tuommoista tulee kauppareissulla vastaan. Vai onko ihan Alkon tuote?Karlens Vodka Limelonkero! Mitä mieltä muuten herra @Glove on tästä lonkusta? Oletko ostanut ja juonut milloinkaan?
Eipä ole tullut maistettua. Laitan testiin kunhan tuommoista tulee kauppareissulla vastaan. Vai onko ihan Alkon tuote?Karlens Vodka Limelonkero! Mitä mieltä muuten herra @Glove on tästä lonkusta? Oletko ostanut ja juonut milloinkaan?
Lidl myy tuota. En tiedä myykö muut. 5.5 on prosentit, eli ihan jees. 6pack maksaa alle 13 euroa JOS nyt muistan oikein.Eipä ole tullut maistettua. Laitan testiin kunhan tuommoista tulee kauppareissulla vastaan. Vai onko ihan Alkon tuote?
Pitääpä sitten käydä Lidlissä joskus.Lidl myy tuota. En tiedä myykö muut. 5.5 on prosentit, eli ihan jees. 6pack maksaa alle 13 euroa JOS nyt muistan oikein.
Ranta olisi lähellä, mutta ei siellä ole saunaa. Eikä sitä tieten saisi luvatta kaupungin maalle rakentaakaan.Mie meen kohta rantasaunalle, nyt jo neljä tölkkiä velkaa sinne. Tuttuja tyyppejä siellä!
Kai nyt aina repullinen! Sitten niillä tyhjillä uusi repullinen jne.Nobelaner on muuten sellainen olut ettei aina näytä maistuvan se. Kuusi niitä tuossa on.
Taidat olla lonkeromiehiä ihan tosissasi? Mitä nyt joskus olen muistellut tätäkin ketjua.Lonkero on aivan yhtä hyvää kuin ennenkin. Taidan tyytä kuuntelemaan musaa hyvän juoman kanssa ja jätän jääkiekon väliin tältä illalta.
En minä juuri muuta alkoholijuomaa juokkaan. Joskus harvoin ostan hyvää viskiä ja nautiskelen sitä.Taidat olla lonkeromiehiä ihan tosissasi? Mitä nyt joskus olen muistellut tätäkin ketjua.
Täällä toinen lonkeron ystävä, pakko myöntää että pidän enemmän kuin oluesta.
Joo, en minäkään mikään alkoholijuomien asiantuntija tai suurkäyttäjä ole, mutta silloin kun haluan nautiskella niin nimenomaan ensisijaisesti lonkeroa, ehkä joskus olutta hieman ja sitten väkevämmistä salmari, jägermeister, jallu tai oikein hyviin hetkiin laadukas skottiviski maistuvat myös minulle. Viiniä tulee siemailtua ainoastaan juhlissa hyvän ruoan kanssa.En minä juuri muuta alkoholijuomaa juokkaan. Joskus harvoin ostan hyvää viskiä ja nautiskelen sitä.
Minä en tuota Jägermeisteria ole koskaan ymmärtänyt. Maistuu pahalta minun suussa. Ei uppoa edes Batteryn kanssa. Mutta onneksi on mistä valita. Olisi kamalaa jos Jägermeister olisi ainoa saatavilla oleva alkoholijuoma.Joo, en minäkään mikään alkoholijuomien asiantuntija tai suurkäyttäjä ole, mutta silloin kun haluan nautiskella niin nimenomaan ensisijaisesti lonkeroa, ehkä joskus olutta hieman ja sitten väkevämmistä salmari, jägermeister, jallu tai oikein hyviin hetkiin laadukas skottiviski maistuvat myös minulle. Viiniä tulee siemailtua ainoastaan juhlissa hyvän ruoan kanssa.
Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.Minä en tuota Jägermeisteria ole koskaan ymmärtänyt. Maistuu pahalta minun suussa. Ei uppoa edes Batteryn kanssa. Mutta onneksi on mistä valita. Olisi kamalaa jos Jägermeister olisi ainoa saatavilla oleva alkoholijuoma.
Piti googlata. Alkon tuote-esittelyn mukaan sanoisin, että ei maistu minullekaan.Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.
Vähän nolottaa taas nostella ylös tätä ketjua, mutta pakko sitä vähän on sivistyneesti kalsaroida pääsiäisen kunniaksi. Tänä iltana ei anneta opiskelustressin vaivata. Hyvää pyhäiltaa kaikki palstaveljet!
Kuten edellä mainittiin, tämän ketjun ylösnostamisessa ei ole mitään noloa.Vähän nolottaa taas nostella ylös tätä ketjua, mutta pakko sitä vähän on sivistyneesti kalsaroida pääsiäisen kunniaksi. Tänä iltana ei anneta opiskelustressin vaivata. Hyvää pyhäiltaa kaikki palstaveljet!
Juu, no ei varmasti olekaan :D Lähinnä vähän vitsailin, kun oma nimi oli juuri viimeksi kirjoittaneiden joukossa valmiiksi. Kippis ja hyvää pääsiäistä sinulla ja kaikille palstasiskoille, kiitos muistutuksesta @D.Santon !Kuten edellä mainittiin, tämän ketjun ylösnostamisessa ei ole mitään noloa.
Sinä muuten kiinnostat palstalta poistunutta nimimerkkiä Punamusta. Jos haluat häneen yhteyden joskus, niin sen kyllä saat.Juu, no ei varmasti olekaan :D Lähinnä vähän vitsailin, kun oma nimi oli juuri viimeksi kirjoittaneiden joukossa valmiiksi. Kippis ja hyvää pääsiäistä sinulla ja kaikille palstasiskoille, kiitos muistutuksesta @D.Santon !
Laita vain yv:tä jos haluat selventää! Pidetään mielessä, muistan nimimerkin hämärästi, tuli joskus vaihdettua ajatuksia hänen kanssa palstauran alkupuolella.Sinä muuten kiinnostat palstalta poistunutta nimimerkkiä Punamusta. Jos haluat häneen yhteyden joskus, niin sen kyllä saat.
HYISHAATANS-!!Jos jekku on mielestäsi pahaa, niin Unicumia et varmaan saisi edes kurkusta alas. Se on jo minullekin aivan liian tymäkkää ja katkeraa.