Kalsarikänniketju

  • 5 245 997
  • 66 703

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Ilmoittaudun illan rientoihin mukaan. Koff menee kitusiin ja tuntuu että putoo kuin metrinen halko. Reilun kuukauden tauko viimeisestä nestetankkauksesta sekä kovemman tason nappeja nupin kondikseen saamiseen. Vaikuttaa aika helpolta tämä humala, vasta kolmas olut menossa ja nyt jo tuntuu joltain.
Voi olla että illan aikana kalsarit vaihtuu toisiin housuihin ja baarit kutsuvat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaahans, tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että minä olen se unohdettu työmyyrä, joka tekee joukkueelleen todella tärkeää työtä, mutta fanit ei sitä huomaa. Kummakos tuo, että Väisäsen Hannu on ainut pelaaja, jota ole ikinä edes vähäsen fanittanut.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kalsarikänniketjussa kaikki on tärkeitä, kukaan ei ole erilainen, kaikkia rakastetaan. Neljästoista menossa!
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karjalaa meni äsken. Nyt hieman valkkaria kohta Giniä ja Commandoa!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jaahans, tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että minä olen se unohdettu työmyyrä, joka tekee joukkueelleen todella tärkeää työtä, mutta fanit ei sitä huomaa. Kummakos tuo, että Väisäsen Hannu on ainut pelaaja, jota ole ikinä edes vähäsen fanittanut.

Ja ite hirveällä rytinällä painelen tilanteisiin (kalsarihumaloimaan), ja aina tulee sanomista. Mutta Suurella Sydämellä silti tätä tehdään. ptk:ta mukaillen, kummako tuo kun Jarkko Ruutua fanittaa.

Ja pari ostin ku kauppaan sattui asiaa olemaan...
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Ja pari ostin ku kauppaan sattui asiaa olemaan...

Niinpä, ja ainahan sitä töidenkin jälkeen mennään yhdelle. Herätään seuraavana aamuna ties mistä Keravalta tms. No en ole sentään itse Keravalta vielä herännyt, onneksi, tuollaisen yhdelle lähtemisen jälkeen. Yleensä vain noin 20km säteellä kotoa. Viimeksikin kävelin yhdelle lähtemisen jälkeen Kaivokselasta Lintuvaaraan.
Mihin johtopäätökseen tulemme; Se on turvallista mennä kotiin parille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
fewe0:n ensimmäinen viesti kalsarikänniketjuun.. Heitin tämän perjantain kunniaksi jo ennakkoon kalsarikännivaroituksen, koska koti-iltaa on luvassa

Tulin juuri treeneistä ja huomenna on peli, mutta ei se lonkeroa estä.

Mutta oli minulla asiaakin. Näin tämän viestin ja kauhistuin eikä kukaan ole vieläkään puuttunut tähän. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Siis joku ostaa lippuja etukäteen ketjuun?

Ei kai se nyt helvetti ole mahdollista? Minua kokeneemmat ketjulaiset voisivat puuttua asiaan, mutta olkaa lempeitä ensikertalaiselle, täällä ei tarvinne käyttäytyä kuin hämeenlinnalaiset. Luotan, että herralla on sentään oikea varustus.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
On se kumma kun rupeaa askel harhailemaan. Äskenkin saatana meinasin kaataa ja pudtotaa kukkaruukkusen. Ei niistä kukista niin mut se siivoaminen. Niin ja jos joku kysyy että mitä poikamies kukilla tekee se onkin jo toinen juttu se.

Mutta lisää sitä pitäis kaataa, joten uusi valkkariputilo kehiin...mutta mutta missäs se avaaja on...no otan tähän väliin muistellu olusen. Kyllä se kohta löytyypi. Täällä on muuten ihan kiitettävä osaanotto eli kiitos siitä.

Ei helvetti Paavo Väyrynen tunkee ruudusta sisään. Nyt jotain kättä pidempää käyttöön.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Niin ja jos joku kysyy että mitä poikamies kukilla tekee se onkin jo toinen juttu se.
Älä huoli kukkasista. Täälläkin yksi osittainen poikamies yrittää pitää kukkasista myös huolen. Kuuluuko muuten kukkasten lehtien olla ruskeita, eikös ne ole silloin kypsiä? Tarkoittaako vihreä että ne on homeessa ja täytyy heittää pois?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin. Karhua ja muusikoiden vitamiinia, Jaloviinaa.

Cheers.

Eikä todellakaan mihinkään kapakkaan tänään, kalsarit on kalsarit.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Älä huoli kukkasista. Täälläkin yksi osittainen poikamies yrittää pitää kukkasista myös huolen. Kuuluuko muuten kukkasten lehtien olla ruskeita, eikös ne ole silloin kypsiä? Tarkoittaako vihreä että ne on homeessa ja täytyy heittää pois?

Vanhana valefloristina ilmoitan, että kun kukka on ruskea, sitä on vallan laiminlyöty, kenties pari kaljaa jäänyt kasville lykkäämättä tai muutenvaan tullu vittuiltua ja annettu ymmärtää ihan väärin asioita noin niinku henkilökohtasella tasolla. Vihreä kasvi on ainakin saanut pesää ja juomista, siks on niin hehkeenä.

...ja juu, olen se mies, joka tekee tutkielmaa mannerlaattojen keskinäisistä seksisuhteista.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Vanhana valefloristina ilmoitan, että kun kukka on ruskea, sitä on vallan laiminlyöty, kenties pari kaljaa jäänyt kasville lykkäämättä tai muutenvaan tullu vittuiltua ja annettu ymmärtää ihan väärin asioita noin niinku henkilökohtasella tasolla. Vihreä kasvi on ainakin saanut pesää ja juomista, siks on niin hehkeenä.

En suinkaan niitä ole laiminlyönyt, olen vaan krapula-aamuina kertoillut niille edellisen illan tapahtumia. Ovatko kenties suuttuneet vai jopa tylsyyteen vaipuneet jutuistani. En usko että laiminlyönneillä on osuutta tähän, kastelen jopa niitä silloin kun muistan ja selvennyksenä ihan vedellä niitä kastelen. Onhan noissa suurimmassa osassa päävärinä vihreä. Muuttuukohan ne vihreäksi silloin kun saan itse pesää? Siis kateudesta kun eivät pääse itse sitä pesää metsästämään?
Mulle kyllä kelpaa ihan brunettikin, noista kasveista en kyllä tiedä minkävärisiä ne haluaa, vinosilmää, valkoista vaiko mustaa. Musta on kyllä kokeilematta että jos ne sellaisen näkisi ehkä ne sitten muuttuvat vihreäksi kateudesta.

ps. Jaahas voisi lähteä munapyykille ja luopua kalsareista ja vaihtaa ne pelkkään pyyhkeeseen, käykö pyyhe asusteena KK-ketjuun?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Voi perkele jätkät, lava on tyhjä. Otetaans pari snapsia tost viru valgesta ja sit nukkuu. Huomenna takas tässä ketjussa
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Täälläpäs nyt heräsi herkkä viherpeukaloaate. Kukat ja mehiläiset nääs.

Mielikuvitushahmolle sen verran että mikä laatta petti ja ketä? Niin ja mittään hirsipuuta ainakaan. Minä jaksa semmosia piirellä.

Niin ja Väyrynenkin tajus lähteä eli kaikki hyvin taas.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täälläpäs nyt heräsi herkkä viherpeukaloaate. Kukat ja mehiläiset nääs.

Mielikuvitushahmolle sen verran että mikä laatta petti ja ketä? Niin ja mittään hirsipuuta ainakaan. Minä jaksa semmosia piirellä.

Niin ja Väyrynenkin tajus lähteä eli kaikki hyvin taas.

Kukat ja kasvit on kuule tärkiä osa mailma vahavinmies kisoohin valamistaatuvalle raavaalle miähele. Mehilääset kosketteloo niitä ja sitte hyö levittelöö mäihää ympär pitäjää nii et kasvit suapi sukuva lissää.

Ikinä en oo kasveja nähäny, se joka sanoo et oon nähny nii. . .huonosti käy.

Nyt kuule Eager heitit aika pahan tolla laattajutulla, sahaatko linssiin vai mitä tässä tapahtuu perskele? Muista mitään mistää laatoista..

Väyry joutikin jo päänsä kanssa pois.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lohjalla on RantaJamit tämän viikonlopun, mutta taidan silti pysyä kalsareissa ja juoda olutta. Tulee halvemmaksi ja työviikon jälkeen rauhoittaa mukavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös