Kalsarikänniketju

  • 5 241 681
  • 66 676

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuoksuu mestaruudelta. Milläs torilla me sitten juhlitaan? Vai tehäänkö sitten semmonen Suomi-Tour?

Mutta lisää juotavaa jääkaapista ja sitten takas saunaa.

Mestaruus on jo melkein voitettu. Juhlat pidetään joko Porin tai Rauman torilla, riippuen siitä kumman kansakunnan fanit yltyvät hienompaan sanansoittoon tällä palstalla. Ehdottaisin kyllä Porin toria. Onko Porissa toria?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Sori. Olet nyt ykkösmaalivahti. Minua ei kylläkään haittaa jos torjut kännissä. Kunhan pystyssä pysyt niin suurin osa kiekoista kyllä pysähtyy, ehkä.

Tällä ruholla voin sanoa, että vaikka perkele sammuisin kyljelleni maalin eteen, kiekot pysähtyisivät silti.

Tyydyn siis kohtalooni...
 

nappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara , Liverpool, Toronto
tänään ladattu: 2xA.Le Coq, 6,5%, 2x Velkoa, 6x Nalle A ja lonkerot loppuu kohta....,mäyrästä

Eikös perkele kännisellä dumarilla tee mitään....?:)
 

nappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara , Liverpool, Toronto
Viddu, rupee silmät jo näköjään harittaa.... Olen kaikkien alkoholipitoisten juomien kohdalta lahjottavissa....

Tumput pystyyn, voitto on meidän....!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Viisaalle GM:mme että milläs pelikirjalla sitä pelataan. Tämä toki pitäisi osoittaa valmentajalle, mutta taitaa budjetti olla sen verran tyyliin Hyvinkään Ahmat, että turhat kustannukset on karsittu pois. Eikun tuollahan jo jotain stretegiaa komeilee. Mutta eikös me sen verran ammattilaisia jo olla että heti täydet piippuun vaan josko kävis semmonen perus JYP-ilmiö (siis Alatalon aikainen)

No joo...saunasta on kotiuduttu ja nyt olis sitten tavoitteena pysyä vain hereillä vielä jokunen tovi. The Strokesia vois iskeä soimaan. Näillä mennään eli jääkaappia kohden tie käy.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meinasi meno hyytyä, mutta votka appelsiinimehulla auttoi ja nyt ei nukuta juurikaan. Veikkaan, että tulee vielä "hauska" herääminen joskus iltapäivällä, mutta ei auta murehtia, lisää votkaa koneeseen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missäköhän muut ovat? Alkumeno oli niin hyvä, harvoin näkee niin monta henkilöä kalsarikänneissä alkuillasta. Tulkaa vain esiin, minä takaan teidän pelikieltonne (millähän?).
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Missäköhän muut ovat? Alkumeno oli niin hyvä, harvoin näkee niin monta henkilöä kalsarikänneissä alkuillasta. Tulkaa vain esiin, minä takaan teidän pelikieltonne (millähän?).

Meikäläisen nettiyhteys oli totaalisen erimieltä siitä, miten iltaa olis pitänyt viettää ja eväs meitiltä pääsyn internettiin katkomalla yhteyden. Olutta sentään oli. Tänään parempi onni myötä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Im back better than ever, eli siis täällä taas. Parilla tasoittavalla lähtenyt kone käyntiin, jos sitä huomenna olis selvinpäin. On ihan helvetin hiostava keli.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kuuntelin juuri saarnan parilta kaverilta liittyen alkoholinkäyttööni. Hienoa että on kavereita jotka jaksaa valittaa mutta eihän minulla oikeasti ole mitään ongelmaa, nyt on kesä ja minä haluan ottaa keppanaa. Monet ihmiset on leimannut minut täysin juopoksi tietämättä oikeasti taustoja. Pystyisin helposti olemaan vaikka tästä hetkestä lähtien kuukauden juomatta mutta miksi olisin?
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Torresin punaviiniä maistellut tässä pienen pullon, samalla eilisen Pomon keikan jälikimainingeissa biisejä kuunnellen, nyt vaihdoin Iron Maidenin Death On The Road dvd:n pyörimään ja siirryn juomisissa Karhuun. Up The Irons!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kuuntelin juuri saarnan parilta kaverilta liittyen alkoholinkäyttööni. Hienoa että on kavereita jotka jaksaa valittaa mutta eihän minulla oikeasti ole mitään ongelmaa, nyt on kesä ja minä haluan ottaa keppanaa. Monet ihmiset on leimannut minut täysin juopoksi tietämättä oikeasti taustoja. Pystyisin helposti olemaan vaikka tästä hetkestä lähtien kuukauden juomatta mutta miksi olisin?

Ne on vaan kateellisia kun eivät ite pysty samaan. Miksi olla juomatta jos ei ole ongelmaa ja siitä saa suurta nautintoa.

Ilo irti perkele.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iltalenkin jälkeen ruohonleikkuun ja grillaamisen lomassa on heilahtanut jo jokunen kitusiin. Äsken iltaruokaa nauttiessamme katsoimme ikunasta, kun naapuriin muuttanut venäläispariskunta ätvääntyi verkkareissaan suunnittelemaan etupihansa somistamista joillakin pensastuijilla. Alkoi ottaa sen verran kaaliin, että taidan virittää stereot tuonne terassille ja soittaa Sibeliuksen Finlandiaa kunnes älyävät mennä sisätiloihin syömään hapankaalia.

Vaimon ukki oli niitä kaikkein kovimpia kavereita, jotka menivät ryssien selustaan ja jostain syystä olen ainoa, siis oikesti ainoa, jolle tuo sankari on niistä tapahtumista puhunut. Täytyy sanoa niiden juttujen pohjalta, ettei tämä paskahoususukupolvi (minä mukaanlukien) tiedä elämästä ja kuolemasta mitään.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ne on vaan kateellisia kun eivät ite pysty samaan. Miksi olla juomatta jos ei ole ongelmaa ja siitä saa suurta nautintoa.

Ilo irti perkele.
Kiitos! Tätä juuri olen yrittänyt sanoa. Nyt tuohon ulos nauttimaan ilmasta, kaljat loppuu mut vielähän tässä ärrälle ehtii
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vaimon ukki oli niitä kaikkein kovimpia kavereita, jotka menivät ryssien selustaan ja jostain syystä olen ainoa, siis oikesti ainoa, jolle tuo sankari on niistä tapahtumista puhunut. Täytyy sanoa niiden juttujen pohjalta, ettei tämä paskahoususukupolvi (minä mukaanlukien) tiedä elämästä ja kuolemasta mitään.
Joo kyllä pakko on sanoa että jos Suomeen nyt hyökättäisiin niin ei meidän pullaposkisukupolvesta ole tätä maata suojelemaan, omat iso vanhempani ovat sotien kannalta "väärää" ikäluokkaa eli syntyneet vuosina 39 ja 42. Isot respektit kaikkien teidän isovanhemmille jotka sodissa ovat palvelleet.
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Jaahas, ensimmäistä kertaa mukana kalsarikänniketjussa. Grilli kuumana, kaljat kylmänä ja musiikki lujalla. Mitenkäs tässä paremminkaan iltaa voisi viettää?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Setin kirjoitusoikeudet R.I.P jos näin valitettavasti on todella käynyt. Itse tajusin juuri etten ole syönyt mitään koko päivänä eli keitetääns perunat ja otetaan olutta ohessa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos vaikka saisikin ikuisen porttarin keskusteluun, KKK pitäisi säilyä aina avoimena. Niin ovat olleet tämän ketjun ovet auki tähänkin mennessä, kaikille (kriteerit täyttäville, tässä sentään mitään maailmanparantajia olla).

Olutta tuollaisen ~25km pyörälenkin päälle toimii. Harmi vain, että jouduin ankkurin kanssa polkemaan, ei tuntunut treeniltä.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Off Licensesta tuli pari pulloa haettua jota tässä nyt maistellaan, ensin meni pullo Innis&Gunn Oak Aged Beer -olutta, kokoa pullolla oli 750ml ja prosentteja 6,6, ihan juotavaa tuo oli mutta pienempikin pullo olisi riittänyt. Nyt on sitten työn alla Bulmers Pear Cider joka on kyllä aika mautonta tavaraa. Telkkarissa pyörii samalla Monty Python's Flying Circus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös