Missäköhän muut ovat? Alkumeno oli niin hyvä, harvoin näkee niin monta henkilöä kalsarikänneissä alkuillasta. Tulkaa vain esiin, minä takaan teidän pelikieltonne (millähän?).
Im back better than ever, eli siis täällä taas. Parilla tasoittavalla lähtenyt kone käyntiin, jos sitä huomenna olis selvinpäin. On ihan helvetin hiostava keli.
Kuuntelin juuri saarnan parilta kaverilta liittyen alkoholinkäyttööni. Hienoa että on kavereita jotka jaksaa valittaa mutta eihän minulla oikeasti ole mitään ongelmaa, nyt on kesä ja minä haluan ottaa keppanaa. Monet ihmiset on leimannut minut täysin juopoksi tietämättä oikeasti taustoja. Pystyisin helposti olemaan vaikka tästä hetkestä lähtien kuukauden juomatta mutta miksi olisin?
Kiitos! Tätä juuri olen yrittänyt sanoa. Nyt tuohon ulos nauttimaan ilmasta, kaljat loppuu mut vielähän tässä ärrälle ehtiiNe on vaan kateellisia kun eivät ite pysty samaan. Miksi olla juomatta jos ei ole ongelmaa ja siitä saa suurta nautintoa.
Ilo irti perkele.
Joo kyllä pakko on sanoa että jos Suomeen nyt hyökättäisiin niin ei meidän pullaposkisukupolvesta ole tätä maata suojelemaan, omat iso vanhempani ovat sotien kannalta "väärää" ikäluokkaa eli syntyneet vuosina 39 ja 42. Isot respektit kaikkien teidän isovanhemmille jotka sodissa ovat palvelleet.Vaimon ukki oli niitä kaikkein kovimpia kavereita, jotka menivät ryssien selustaan ja jostain syystä olen ainoa, siis oikesti ainoa, jolle tuo sankari on niistä tapahtumista puhunut. Täytyy sanoa niiden juttujen pohjalta, ettei tämä paskahoususukupolvi (minä mukaanlukien) tiedä elämästä ja kuolemasta mitään.
Täällä taas... Huomenna iltavuoro, joten ihan sievästi ~klip~
~klip~Ei vaan, hitaasti nautiskelen ja nautin elämästä. Paljon kivempaa se olis, jos avokas olis kotosalla... Uskokaa tai älkää!