Kalsarikänniketju

  • 5 246 013
  • 66 703

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
\o/

fewe0:n ensimmäinen viesti kalsarikänniketjuun.. Heitin tämän perjantain kunniaksi jo ennakkoon kalsarikännivaroituksen, koska koti-iltaa on luvassa ;) Ilta kuluu hyvin potentiaalisesti ohrapirtelon voimalla jatkoaika.comissa puhuen paskaa

jatketaan infon muodossa sitten illalla, johka netti toimii myös kotosalla (DNA kusi netit eilen)

EDIT: Eikö kukaan draftais mua? ..motivoitunut junnu
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tervetuloa fewe0 tähän ketjuun, kun yhden viestin on kirjoittanut tänne niin paluuta ei enää ole. Täällä siis taas, erittäin vaihderikkaasti on alkanut tämä ryyppyilta ennen kuin yhtään olutta on edes juotu. Kaupungilta hain lavan karhun hintaan 20,99. Siitä sitten siirryin bussipysäkille odottamaan kotiin lähtevää bussia ja päätin istua sen lavan päälle, eihän se perkele tällaista elintasoruumista kestänyt vaan lava hajosi ja kaljat levisivät pitkin katuja. Keräsin sitten bisset yhteen kasaan ja pyysin vieressä olevaa jampaa vahtimaan rakkaimpiani kun juoksin ärrälle hakemaan kaksi muovikassia, ärrällä oli jonoa mutta ymmärsivät tilanteen kun selitin ja pääsin jonojen ohi ostamaan muovikassini. Noh, siitä sitten takaisin bussipysäkille jossa tajusin että käteisvarani eivät riitä bussilippuun kun ostin ne yhteensä 0,50 euroa maksaneet muovikassit. Siitä sitten automaatille hirveellä kiireellä. Juuri ja juuri ehdin takaisin bussiin hakkaamalla sen sivuikkunoita kun oli jo ehtinyt lähteä liikkeelle. Linja-autossa sitten jätin kaksi kaljakassia jalkojeni juureen enkä pitänyt tärkeänä pitää niistä käsillä kiinni. Risteyksessä ne sitten kaatuivat ja tölkit jälleen pitkin poikin. Edessä olevilta sain onneksi pakkausapua ja homma sujui kivasti. Huokaisin ja asetuin istumaan paikalleni. Sitten tajusin että perkele mun pysäkkihän on tossa, painoin nappia ja kuski äkkijarrutuksella sai pysähdyttyä. Pyysin anteeksi ja nyt sitten olen tässä. Olipahan kaljanhakureissu. Kaikki 24 karhunpentua kuitenkin koettelemuksista huolimatta selvisivät urheasti perille. Kyllä nyt maistuu hyvältä!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
EDIT: Eikö kukaan draftais mua? ..motivoitunut junnu

Meikäläinen taita olla jo liian vanha, että mua draftattaisi, mutta näillä näytöillä pitäisi kyllä tulla suoraan viiden vuoden yhdensuuntainen pahvi käteen.

Elikkäs lapset läks äitilleen ja mulla alkoi ihan oikea loma. Tässä nyt "kalsaroin" tovin ja sitten katsotaan tilannetta uudestaa, josko sitä paukkaisi ainakin naapuriin saakka.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Belgia-viikko

Iltapäivää vaan minunkin puolestani. Tänään olis tarkotus vetästä Laatu kalsarit™ Kävin Alkosta hakemassa vähän olutta, pääpaino belgialaisissa.
Kattaus näyttää seuraavanlaiselta:

1 x Page -24-, blonde, 750ml, 6,9% alc. (Ranska)
1 x Liberty Ale, 355ml, 5,9% alc. (USA)
1 x Bakalár, Dark Lager, 500ml, 4,8% alc. (Tsekki)
1 x Witteker, What Ale, 300ml, 5% alc. (Belgia)
1 x Petrus, blond Ale, 330ml, 6,6% alc. (Belgia)
1 x Kasteel, brune, 330ml, 11% alc. (Belgia)
3 x Leffe, blonde, 330ml, 6,6% alc. (Belgia)
2 x Koff Porter, 330ml, 7,2% alc. (Suomi)
2 x Karhu IV-B, 330ml, 8,0% alc. (Suomi)

Näillä eteenpäin. Humalatila tullee olemaan aika saatanallisissa sfääreissä.

Jos tarvitaan hidasta, mutta kankeaa liigajyrää joukkueeseen, niin neljännen ketjun vasenta tonttia olen valmis puolustamaan.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ihan turhaa hifistelyä kourujärven ponnistuksella, täällä ainakin mennään halvalla suomalaisella keppanalla ja viron lahja viru valge 80%:lla
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tuli ennen kolmen jälkeen Brucen keikalle menevä kamu töihin käymään. On menossa Brucen keikalle. Olen tässä ihan stadikan nurkilla töissä. Alepan baarin kautta rantaan, kautta rantain.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täällä mitään hifistellä. Täällä juodaan olutta!

Silloin tällöin miehen on hyvä rentoutua harrastusten parissa ja olut on hieno harrastus. Tämä on sitä laatuaikaa parhaimmillaan.
Suosittelen myös Derbylle lämpimästi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Maalinedustalle tyrkyttäytyy täältä vanha ja kokenut kassari (no vanha ainakin). On sitä matkan varrella tullut kopsittua kiekkoja mm. "Kenkä" Siekkisen kanssa samassa laatikossa ja jokunen Kurkisen ilmaveivikin tullut torjuttua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tää on just sit tätä. Koko viikon lomalla ollessani olen odottanut, että LOMA alkaa. Nyt, kun se vihdoin alkoi, niin ei ole ensimmäistäkään ryyppykaveria. Vittu, tapan kaikki.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Maalinedustalle tyrkyttäytyy täältä vanha ja kokenut kassari (no vanha ainakin). On sitä matkan varrella tullut kopsittua kiekkoja mm. "Kenkä" Siekkisen kanssa samassa laatikossa ja jokunen Kurkisen ilmaveivikin tullut torjuttua.
Entisen luokkakaverini eno oli kenkä-siekkinen ja kerran itse The Kenkä päätyi torjumaan meidän pikkuskidien vetoja legendaariselle alakentällä. Kämmen-rysty-kämmen ja siitä yläpesään ja JYPin kaikkien aikojen maalivahti oli yllätetty. Voitin muuten kyseisen rankkuskaban tuolla vedolla.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin ilta pyörähtää käyntiin. Hep!

Niin ja itse olen melko puukätinen huonon pelikäsityksen omaava hidas luistelija, mutta hanskat putoavat hanakasti eli voin ottaa enforcerin tehtävät vastuulleni mikäli ette mitään Red Wingsejä aatellu koota.

Mutta kaikille tiedoksi että sieltähän tulee tänään Seinäjoen Tangomarkkinoita ja Mika Saukkosen selostamaa yleisurheilua, jotta...niin ja kilpailevalla taajuudella olisi tarjolla Tammerkosken Sillalla eli laadukkaita hetkiä vaan.

Derbyn matka kyllä mykisti meikäläisen ja sai pohtimaan elämän suuria kysymyksiä eli miksi niitä tölkkejä ei voida pakata kunnon bokseihin? Nyt saatiin sentään onnellinen loppu, muttta entä jos...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Derbyn matka kyllä mykisti meikäläisen ja sai pohtimaan elämän suuria kysymyksiä eli miksi niitä tölkkejä ei voida pakata kunnon bokseihin? Nyt saatiin sentään onnellinen loppu, muttta entä jos...
Kiitos sympatioista, omia mokiahan nuo oli, tai siis ajattelemattomuuden seurauksia. Opin seuraavan kerran varalle että kannetaan se lava kiltisti kädessä kotiin niin ei mitään ikävyyksiä synny.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mukana.

Lava KOFFia ™ ja hieman nettipokeria alkuun. Kaljoittelun hallitsen pokeria treenaan. Äsken vituttti paska tuuri.

No ääntä kohti, sillä lähtee vitutus.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kiitos sympatioista, omia mokiahan nuo oli, tai siis ajattelemattomuuden seurauksia. Opin seuraavan kerran varalle että kannetaan se lava kiltisti kädessä kotiin niin ei mitään ikävyyksiä synny.

Kunnon peltiboksit vaan niin ei pääse mitään ikävää vaikka mitä tapahtuis. Tai oikeastaan jotain valurautaa vaan kehiin niin jos ei jaksa pakettia kantaa niin ei kannata juodakkaan. No joo, mutta ne kantokahvat on kyllä niin hajoavaa osastoa aina että en oikein ymmärrä miksi niitä edes laittavat niitä kun eivät kuitenkaan kestä jos joutuu pidempää kantamaan. Sandellsissa tosin on onneksi hivenen kestävämmät.

Mutta siellähän paistaa aurinkokin eli kuistille siis.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mutta siellähän paistaa aurinkokin eli kuistille siis.
Kuistille minäkin oluen ja tupakka-askin kera jos vaikka näkyis tyttöjä. Tai edes naapureita, mulla on muuten parhaat naapurit, kaikkien kanssa tulee juotua ja rupateltua.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ukkoskuurokin näköjään ohi joten nyt pitää nauttia kesäilmasta kun kuitenkin talvella taas vituttaa pakkaset, karhua koneeseen. Palataan tässä ketjussa juopot!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yle Teema tarjoilee todellisia helmiä tähän iltaan. Hetki sitten oli Bill Evans soittamassa Ilkka Kuusiston olohuoneessa ja parhaillaan menossa Dizzy Gillespie suomalaisten studiomuusikoiden (Ahvenlahti, Koivistoinen, Laine jne) kera Helsingissä 1976, juontajana Neil Hardwick. Tällaista ei nykyään enää tehdä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vihreä pall-mall teki mulle perkele kepposen eli päätti hajota filtteristä, no on mulla viel pari askia, eli riittämiin mutta nyt youtuben musiikkia.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sulla se on perkele tuuri noiden nautintoaineiden kanssa tänään...

Synneistä rangaistaa nyt. Vielä ehtii katumaan.

Mutta youtubea täälläkin kolutaan ja olut on vaihtunut hetkellisesti tai mistä minä tiedän valkkariin.

Päätin tossa hetki sitten ryhtyä sudokun tekoon, mutta hivenen hitaasti tuntuu aukenevan joten antaa olla. Siirrytään yksinkertaisempiin asioihin eli lasi vaan täyteen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällähän on kova meno. Nyt olen toipunut aamun pöhnistä ja uusi nousu alkaa. Karjala IV -olutta ja Eesti Standard vodkaa olisi ohjelmassa sekä nettipokeria myöskin. Katsotaan, että mihin tämä vielä johtaa...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missä herr Hauptmann pelaa? Itellä pienet HORSE-sessiot FT:lla.
Stryykellä (Ongame) pelaan 5+0,5$ sittareita sekä turnauksia 5-20 $:n buy-ineillä. Mieletön up-swingi on kyllä viime sunnuntaista alkaen Stryykellä, muutama turnausvoitto ja silleen. Eiköhän down-swing vielä iske.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös