Kalsarikänniketju

  • 5 246 828
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miten sen muuten saa tarkistettua? Kiinnostaisi tietää omakin KKK-viestien osuus kokonaisviestisaldosta.

Menet ketjun kohdalle ja jos siinä on semmoinen nuoli, niin olet kirjoittanut siihen ja jos laitat hiiren siihen päälle, niin se kertoo montako viestiä olet ko. ketjuun kirjoittanut. Kyllä me juopotkin osataan olla näppäriä. ;) ( oli pakko laittaa hymiö)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En tiedä miten siellä hämeessä omia naisia puhutellaan, mutta kyllä mä edelleen oman mamman kanssa lähden reissuun. Ja tiedän että oli hauska heitto, mutta siltikin... Voisin heittää jotain takaisinkin, mutta en taida jaksaa.

En muuten ole eläissäni asunut hämeessä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Menet ketjun kohdalle ja jos siinä on semmoinen nuoli, niin olet kirjoittanut siihen ja jos laitat hiiren siihen päälle, niin se kertoo montako viestiä olet ko. ketjuun kirjoittanut. Kyllä me juopotkin osataan olla näppäriä. ;) ( oli pakko laittaa hymiö)

No vittu, vasta 95 viestiä tänne tullut. Ihan pakko oli tarkistaa, koska en tuollaista hienoutta ole ennen havainnut. Normaalisti vaan suoraviivaisesti lähden kirjoittamaan katselematta tilastoja saati hiirtä pyörittelemättä, mutta tämän jälkeen enää neljä viestiä ja sitten taitaa olla rajapyykki saavutettuna.

Muuten olen sitä mieltä että otan yhä edelleen viinaa Matti Nykäsen seniorimestaruuden kunniaksi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Menet ketjun kohdalle ja jos siinä on semmoinen nuoli, niin olet kirjoittanut siihen ja jos laitat hiiren siihen päälle, niin se kertoo montako viestiä olet ko. ketjuun kirjoittanut. Kyllä me juopotkin osataan olla näppäriä. ;) ( oli pakko laittaa hymiö)

Kiitos tästä neuvosta. Ihan hauskaahan tätä omaa viestihistoriaansa on näinkin tutkia.

Niin, ja itseltä löytyy 61 viestiä kalsarikänniketjusta, kokonaisviestien määrän ollessa joku about 750. Ei tää oo paha, ei vielä yhtään paha...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No vittu, vasta 95 viestiä tänne tullut. Ihan pakko oli tarkistaa, koska en tuollaista hienoutta ole ennen havainnut. Normaalisti vaan suoraviivaisesti lähden kirjoittamaan katselematta tilastoja saati hiirtä pyörittelemättä, mutta tämän jälkeen enää neljä viestiä ja sitten taitaa olla rajapyykki saavutettuna.

Muuten olen sitä mieltä että otan yhä edelleen viinaa Matti Nykäsen seniorimestaruuden kunniaksi.

Ja jos katsot viestiketjuja, vielä niitä avaamatta ja huomaat siinä vieressä ketjuun kirjoitettujen viestien määrän ja klikkaat sitä, niin näet kuka on kirjoittanut siihen ko. ketjuun ja montako viestiä. Ja KKketjussa minä en todellakaan kolmantena.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja jos katsot viestiketjuja, vielä niitä avaamatta ja huomaat siinä vieressä ketjuun kirjoitettujen viestien määrän ja klikkaat sitä, niin näet kuka on kirjoittanut siihen ko. ketjuun ja montako viestiä. Ja KKketjussa minä en todellakaan kolmantena.

Täytyypä todeta, että varsin hienoja ja lystikkäitä asioita täällä oppiikin. Kiitoksia näistä tiedoista.

Ja olen vasta sijalla 18. Pitäisi kai ryypätä enemmän.

Tännehän on tullut jo yli 10000 viestiä aikojen saatossa. Mielestäni se on ryyppäämisen arvoinen asia.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jatketaan saagaa..

Eli eihän tästä tullut lasta eikä paskaa, kaljat loppui kesken ja väsyttää ihan saatanasti. Raskas työ vaatii veronsa, joten nyt taidan painella unelle pienessä sievässä. Ja huomenna megalomaaninen darra, luulisin.

Öitä vaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tännehän on tullut jo yli 10000 viestiä aikojen saatossa. Mielestäni se on ryyppäämisen arvoinen asia.

Se on juuri näin!

Ja itsellä ranking-sijoitus vasta 36., joten ei todellakaan hädän päivää. Vallankin kun ykkössijaa pitävällä Mielikuvitushahmolla on tässä ketjussa lähes yhtä monta viestiä kuin minulla koko Jatkoajassa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No ei vittu, pitäiisi ryypätä aivan järjettömästi kalsarikänniä, jotta pystyisi ylittämään Mielikuvitushahmon yli 700 viestin haamurajan. Kun ottaa vielä huomioon sen, että tämä määrä tulee todennäköisesti kasvamaan yhtä pitkään kuin Raimo Helmisen ura, miltei loputtomasti siis.

Olen kuitenkin ihmeissäni siitä, että 80% viesteistäni on koskenut jotain muuta kalsarikännäämistä. Mitä hemmettiä olen silloin tehnyt? Ollut selvinpäin?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mää oon sun edellä hähhähää!

Onkohan kellään muuten kovempaa kalsarikännikeskiarvoa kuin Johnny Freakilla? Lasken ihmisen kyllä dokaajaksi kun vähintään 50% viesteistä suuntautuu tänne.

Ei ole. Ja tunnen Johhny Freakin noin muutenkin, mukava ja asiallinen kaveri vaikka viestihistoriasta ei välttämättä uskoisi. Mutta sen verran voinen paljastaa, että kaveri on kumminkin yh-isi, joten ei sitä kotoa kauemmaksi kovinkaan helpolla päästä edes yhtä olutta ottamaan. Siitä viestien määrä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Onkohan kellään muuten kovempaa kalsarikännikeskiarvoa kuin Johnny Freakilla? Lasken ihmisen kyllä dokaajaksi kun vähintään 50% viesteistä suuntautuu tänne.

Taitaa Johnny kyllä olla ihan omassa kastissaan. Valitettavasti taisi olla vain hivenen liikaa KKK-ketju painoitteista miehen tuotanto kun pihalle heittivät. Ihmettelen tätä yhä. No se Johnnysta.

Niin ja kun täällä kerran on sijoituksia runkattu niin omani on komea seitsemäs ja viestejä karvanverran alle 200. Kiva se on olla edes jossain siellä kärkipäässä. Niin ja jahka saadaan dopingtestit tähänkin lajiin niin tiedä vaikka sitä vielä nousin.

Mutta eletään tässä hetkessä ja haetaan lisää juotavaa. Seuraavaksi aukeaa Etelä-Afrrikkalainen valkkari Out of Africa. Sitten voiskin mennä vaikka saunaan takas. Sen pidempää en viitti suunnitella kun ei se pidä kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En muuten ole eläissäni asunut hämeessä.

Ei Turun Palloseura siis olekaan ainoa seura, jonka kannattaja leimataan automaattisesti seuran kotipaikan asukkaaksi! Itsekään en Turussa ole asunut elämäni aikana kuin noin vuoden verran. Ja siitäkin vuodesta on jo kohta kymmenen vuotta aikaa. Mutta aina kun lähettää jonkun jääkiekkoaiheisen viestin, joka herättää ristiriitaisia tunteita, niin ensimmäinen vastine alkaa kutakuinkin sanoilla: "Kuulepas Turun poika..."
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No hemmetti. Minkähän perkeleen mielenhäiriön takia koko lupaava yksilö edes heivattiin pois täältä? Olisi ollut jo tässä vaiheessa kova haastaja tässä ketjussa. Jos pitäisi joku tyyppi tästä ketjusta draftata niin siinähän se, mutta otteet taisivat olla liian kovia näihin kemuihin.

Otan nyt joka tapauksessa omaan jengiini ykkösdraftina Pete2004:n. Onnea vaan, olet jengini ykkössentteri.

Itselläni ei ole kuin kiukkuinen eukko. Rahat ovat toisinaan vähissä kun vetää vitusti viinaa, niin aina toisinaan sitä huomaa olevansa täällä. Ja mikäs täällä ollessa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taitaa Johnny kyllä olla ihan omassa kastissaan. Valitettavasti taisi olla vain hivenen liikaa KKK-ketju painoitteista miehen tuotanto kun pihalle heittivät. Ihmettelen tätä yhä. No se Johnnysta.

Ei tuollaisen todellakaan pitäisi olla ulosheiton peruste. Itse jokin aika sitten kysyin asiaan löyhästi liittyen Moderaattoreilta, ja vastaus kuului kutakuinkin: "...emme todellakaan laske viestejä...mutta jos oma passiivisuus jääkiekkoaiheisessa keskustelussa epäilyttää, kannattaa miettiä, oletko oikealla keskustelupalstalla...". Sinänsä vähän epäloogista, kun itsekin olen kuitenkin kuitannut varoituksen liiasta passiivisuudesta jääkiekkokeskustelussa. Tutkimattomia ovat modesetien ajatusten tiet...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kakkosdraftina otan TOJ:n. Puolustajaksi. Jos kaveri on kentällä yhtä tiukka puolustamaan, niin kyllä se tässä porukassa nousee ykkösparin puolustajaksi. Todennäköisesti kävisi myös hyökkääjänä. Hyökkääväksi puolustajaksi pistetään joku tuollainen jamppa ässäfaneista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei tuollaisen todellakaan pitäisi olla ulosheiton peruste. Itse jokin aika sitten kysyin asiaan löyhästi liittyen Moderaattoreilta, ja vastaus kuului kutakuinkin: "...emme todellakaan laske viestejä...mutta jos oma passiivisuus jääkiekkoaiheisessa keskustelussa epäilyttää, kannattaa miettiä, oletko oikealla keskustelupalstalla...". Sinänsä vähän epäloogista, kun itsekin olen kuitenkin kuitannut varoituksen liiasta passiivisuudesta jääkiekkokeskustelussa. Tutkimattomia ovat modesetien ajatusten tiet...

Ja nyt oman jatkon uhallakin kerron asian. Johnny Freak ei saanut edes ensimmäistä varoitusta, vaan heitettiin suoraan pihalle.
Kiitos ja kumarrus tämän illan seuralle, lähden nyt nukkumaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja nyt oman jatkon uhallakin kerron asian. Johnny Freak ei saanut edes ensimmäistä varoitusta, vaan heitettiin suoraan pihalle.
Kiitos ja kumarrus tämän illan seuralle, lähden nyt nukkumaan.

Kiitos ja kumarrus myös täältä. Olen myös itse pikkuhiljjaa kypsä kai, mutta kumma kyllä pääkoppa väittää vastaan. Viini menee alas ja viini menee alas.

Olen kalsarikännääjän helvetissä: alkoholia menee, pää toimii mutta kroppa ei enää tottele laisinkaan. Mitä nyt kirjoittamienn vielä onnistuu hädin tuskin.

Miksi minä rupesin muokkaamaan tätä viestiä? Syy asiaan luultavasti selviää kohtapuoliin. Mutta mistä tässä nyt puhuisi? Kävin jälleen katsomassa Kari Peitsamoa ja keksin että että sex ja rock'n roll ovat hemmetin asiaa.

Drugs jäi välistä, mutta mitäs siitä. Bluesin mestaruuskautta odotellessa juon ranskalaista talousviiniä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jaa, 100 viestin raja meni näköjään ihan huomaamatta. Pitäisi kai olla useammin kalsarikännäämässä.

Jos jotakuta vituttaa tällainen paskanjauhaminen, niin ei kannata lukea. Itselläni on tavoitteena seuraavaksi 200 viestin raja. Siihen asti.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Töistä tulin puoli tuntia sitten ja nyt vedän appelsiinimehulla lantrattua votkaa ja katson mihin se johtaa. Töihin seuraavan kerran sellaisen 66 tunnin kuluttua, joten nautitaan nyt. 92 viestiä olen kirjoittanut tähän hienoon ketjuun, ei paha. Auto vituttaa kyllä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mjoo, töistä tulin kanssa tunti sitten, keppanaa imen. Kai tälle aamukännäykselle oli omakin ketju, mutta menee tännekin. Pieni rentoutus tähän väliin, pian pitää taas mennä töihin.. Vitun Pomon takia hirveä härdelli päällä, ehkä se menee mukavammin pienessä darrassa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai hitto, kun maistuu vodka appelsiinimehulla hyvältä. Pitäisi varmaan kohta jo rauhoittua tai muuten on kamala olo sitten herätessä joskus iltapäivällä. Tule tahtookirjoittaa tänne ilmoittautumaan vai onko TPS-fanin känni jo hyytynyt?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ai hitto, kun maistuu vodka appelsiinimehulla hyvältä. Pitäisi varmaan kohta jo rauhoittua tai muuten on kamala olo sitten herätessä joskus iltapäivällä. Tule tahtookirjoittaa tänne ilmoittautumaan vai onko TPS-fanin känni jo hyytynyt?

Ei hyydy känni ei. Enkä mene töihin 66:n tunnin kuluttua. Eikä tällä hetkellä vituta edes auto, mutta syytä siihen en ala nyt selittämään.

Mutta joo. Kohta se on pakko mennä maate, kun alkoholi loppuu, ja kaupatkin myyvät sitä vasta yhdeksän jälkeen. Ei ole helppoa tämä juopon elämä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei hyydy känni ei. Enkä mene töihin 66:n tunnin kuluttua. Eikä tällä hetkellä vituta edes auto, mutta syytä siihen en ala nyt selittämään.

Mutta joo. Kohta se on pakko mennä maate, kun alkoholi loppuu, ja kaupatkin myyvät sitä vasta yhdeksän jälkeen. Ei ole helppoa tämä juopon elämä.
Hyviä unia sitten TPS-fanille. Täältä ei kyllä viina lopu heti viime perjantain Tallinnan matkan jälkeen, ennemminkin lantrinki, tosin vesikin on hyvä lantrinki. Toivottavasti sitten viimeistään illalla näemme sitten TPS-fanin kanssa ketjussa, tosin happi voi olla vähän heikossa täälläpäin silloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös