Kalsarikänniketju

• 5 307 575
  • 66 755

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
fewe0:n ensimmäinen viesti kalsarikänniketjuun.. Heitin tämän perjantain kunniaksi jo ennakkoon kalsarikännivaroituksen, koska koti-iltaa on luvassa

Tulin juuri treeneistä ja huomenna on peli, mutta ei se lonkeroa estä.

Mutta oli minulla asiaakin. Näin tämän viestin ja kauhistuin eikä kukaan ole vieläkään puuttunut tähän. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Siis joku ostaa lippuja etukäteen ketjuun?

Ei kai se nyt helvetti ole mahdollista? Minua kokeneemmat ketjulaiset voisivat puuttua asiaan, mutta olkaa lempeitä ensikertalaiselle, täällä ei tarvinne käyttäytyä kuin hämeenlinnalaiset. Luotan, että herralla on sentään oikea varustus.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
On se kumma kun rupeaa askel harhailemaan. Äskenkin saatana meinasin kaataa ja pudtotaa kukkaruukkusen. Ei niistä kukista niin mut se siivoaminen. Niin ja jos joku kysyy että mitä poikamies kukilla tekee se onkin jo toinen juttu se.

Mutta lisää sitä pitäis kaataa, joten uusi valkkariputilo kehiin...mutta mutta missäs se avaaja on...no otan tähän väliin muistellu olusen. Kyllä se kohta löytyypi. Täällä on muuten ihan kiitettävä osaanotto eli kiitos siitä.

Ei helvetti Paavo Väyrynen tunkee ruudusta sisään. Nyt jotain kättä pidempää käyttöön.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Niin ja jos joku kysyy että mitä poikamies kukilla tekee se onkin jo toinen juttu se.
Älä huoli kukkasista. Täälläkin yksi osittainen poikamies yrittää pitää kukkasista myös huolen. Kuuluuko muuten kukkasten lehtien olla ruskeita, eikös ne ole silloin kypsiä? Tarkoittaako vihreä että ne on homeessa ja täytyy heittää pois?

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin. Karhua ja muusikoiden vitamiinia, Jaloviinaa.

Cheers.

Eikä todellakaan mihinkään kapakkaan tänään, kalsarit on kalsarit.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Älä huoli kukkasista. Täälläkin yksi osittainen poikamies yrittää pitää kukkasista myös huolen. Kuuluuko muuten kukkasten lehtien olla ruskeita, eikös ne ole silloin kypsiä? Tarkoittaako vihreä että ne on homeessa ja täytyy heittää pois?

Vanhana valefloristina ilmoitan, että kun kukka on ruskea, sitä on vallan laiminlyöty, kenties pari kaljaa jäänyt kasville lykkäämättä tai muutenvaan tullu vittuiltua ja annettu ymmärtää ihan väärin asioita noin niinku henkilökohtasella tasolla. Vihreä kasvi on ainakin saanut pesää ja juomista, siks on niin hehkeenä.

...ja juu, olen se mies, joka tekee tutkielmaa mannerlaattojen keskinäisistä seksisuhteista.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Vanhana valefloristina ilmoitan, että kun kukka on ruskea, sitä on vallan laiminlyöty, kenties pari kaljaa jäänyt kasville lykkäämättä tai muutenvaan tullu vittuiltua ja annettu ymmärtää ihan väärin asioita noin niinku henkilökohtasella tasolla. Vihreä kasvi on ainakin saanut pesää ja juomista, siks on niin hehkeenä.

En suinkaan niitä ole laiminlyönyt, olen vaan krapula-aamuina kertoillut niille edellisen illan tapahtumia. Ovatko kenties suuttuneet vai jopa tylsyyteen vaipuneet jutuistani. En usko että laiminlyönneillä on osuutta tähän, kastelen jopa niitä silloin kun muistan ja selvennyksenä ihan vedellä niitä kastelen. Onhan noissa suurimmassa osassa päävärinä vihreä. Muuttuukohan ne vihreäksi silloin kun saan itse pesää? Siis kateudesta kun eivät pääse itse sitä pesää metsästämään?
Mulle kyllä kelpaa ihan brunettikin, noista kasveista en kyllä tiedä minkävärisiä ne haluaa, vinosilmää, valkoista vaiko mustaa. Musta on kyllä kokeilematta että jos ne sellaisen näkisi ehkä ne sitten muuttuvat vihreäksi kateudesta.

ps. Jaahas voisi lähteä munapyykille ja luopua kalsareista ja vaihtaa ne pelkkään pyyhkeeseen, käykö pyyhe asusteena KK-ketjuun?

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Voi perkele jätkät, lava on tyhjä. Otetaans pari snapsia tost viru valgesta ja sit nukkuu. Huomenna takas tässä ketjussa

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täälläpäs nyt heräsi herkkä viherpeukaloaate. Kukat ja mehiläiset nääs.

Mielikuvitushahmolle sen verran että mikä laatta petti ja ketä? Niin ja mittään hirsipuuta ainakaan. Minä jaksa semmosia piirellä.

Niin ja Väyrynenkin tajus lähteä eli kaikki hyvin taas.

Suosikkijoukkue
Täälläpäs nyt heräsi herkkä viherpeukaloaate. Kukat ja mehiläiset nääs.

Mielikuvitushahmolle sen verran että mikä laatta petti ja ketä? Niin ja mittään hirsipuuta ainakaan. Minä jaksa semmosia piirellä.

Niin ja Väyrynenkin tajus lähteä eli kaikki hyvin taas.

Kukat ja kasvit on kuule tärkiä osa mailma vahavinmies kisoohin valamistaatuvalle raavaalle miähele. Mehilääset kosketteloo niitä ja sitte hyö levittelöö mäihää ympär pitäjää nii et kasvit suapi sukuva lissää.

Ikinä en oo kasveja nähäny, se joka sanoo et oon nähny nii. . .huonosti käy.

Nyt kuule Eager heitit aika pahan tolla laattajutulla, sahaatko linssiin vai mitä tässä tapahtuu perskele? Muista mitään mistää laatoista..

Väyry joutikin jo päänsä kanssa pois.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lohjalla on RantaJamit tämän viikonlopun, mutta taidan silti pysyä kalsareissa ja juoda olutta. Tulee halvemmaksi ja työviikon jälkeen rauhoittaa mukavasti.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kuule Eager heitit aika pahan tolla laattajutulla, sahaatko linssiin vai mitä tässä tapahtuu perskele? Muista mitään mistää laatoista..

Mun viestithän kato juuri on monitulkintaisia ja ulotteisia ne vie lukijansa aivan erisfääreihin ilman että jalat kuitenkaan irtoavat maasta. Millään muulla tavalla et voi kokea miltä kuumatka tuntuis. Lopulta tuntee vain olevansa pihalla. Mutta todellisuudessa ne kuitenkin alkaa isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen siinä välissä on sitten jotain erinäistä höpinää. Miten tämä sitten liittyi mihinlkään...en paljasta.

Väyrysestä vielä sen verran että arvaa olenko ihmetellyt miten mies sai oman talkshownsa. Olisivat nyt vaikka antaneet mulle sen, helvatti. No kepu mikä kepu.

Kotiteollisuus jytää ja pullonavaajakin löytyi jos joku huolestui miten tässä käy. Valkkaria siis lipitän.

Suosikkijoukkue
Mun viestithän kato juuri on monitulkintaisia ja ulotteisia ne vie lukijansa aivan erisfääreihin ilman että jalat kuitenkaan irtoavat maasta. Millään muulla tavalla et voi kokea miltä kuumatka tuntuis. Lopulta tuntee vain olevansa pihalla. Mutta todellisuudessa ne kuitenkin alkaa isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen siinä välissä on sitten jotain erinäistä höpinää. Miten tämä sitten liittyi mihinlkään...en paljasta.

Joo, siis täähän on just tätä. Viime sunnuntaina joku Zuluk marsilainen soitti ja pyysi saada nenänsä takasin, kuulemma vein sen kotiin korkinavaajaks kun oli niin kätevä, sanoin siinä sitte että kuule zuluk, se ettei sulla oo nenää ei tarkota että oltas ystäviä. Zuluk suuuttu ja vanno että enskerran jälkeen hahmolla ei oo enää suuta millä juoda ja mutis jotain tsirbaniaa siinä mongolian murteella...

Joo vittu, nyt Eager katotaan kuka tippuu kärryiltä ekaks. hah..en tajuu tosta itekkään hölkäsenpöläystä. No pääasia että on monitulkintaista tai ainakin tulkintaista. Nykäsenpä kaljan.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo vittu, nyt Eager katotaan kuka tippuu kärryiltä ekaks. hah..en tajuu tosta itekkään hölkäsenpöläystä. No pääasia että on monitulkintaista tai ainakin tulkintaista. Nykäsenpä kaljan.

Zulukpa oli äkkipikainen. Ei tollasia kavereita kannata haalia.

Ai täs on jokin competition kehkeytymäs. Kai meil on hyvät palkinnot? Kunnon Rivaltyt perkele! No joo mitäpä sitä turhaan rehkimään, joten parempi luovuttaa vielkun jalat on kuivat.

Mutta mutta mitäs korvani aistivatkaan Anu Saukko se siellä kailottelee. Niin ja Spordekin kävi ruudussa eli illan kliimaksi on jo ohitettu.

Miten tää teitin hirsipuu etenee?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
KKK took my baby away.. eiku siis eihä tää ookkaan Ramones-ketju, vaan Kotitarvekänni-ketju. Huoamenta vaan, tasaisen puolisesti sukupuolesta riippumatta. Hommeleita onkin taasen riittäny, polttopuijen teosta myrkytyksiin ja jooh, joutuha sitä sitten ottamaan pari kylmää petoa lievittämään nestehukkaloita. Ja taas täällä. No, taakse poistun, suoraan saunaa ja palaan, enkä vittuuspäissäänkään laita kalsareita jalkaan enään, tänään. Korkeintaa kylpytakin, joksikin aikaa, ettei syytetä seksuaaliseksi häiriköksi. Häirikkö tosin olen, mutta en halua sellaista leimaa, että vihahtelisin. soronoo ja tavataanhan taas, muutaman basturundin jälkehe.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei jumankauta, tässähän tää kasikyssäinen viru alkaa kivasti nousta helttaan ton kaljalavan jälkeen. Jos sitä viel pari napanderia ottais ja sit musiikkia. Ehkä vielä palaan tähän ketjuun, ehkä en, mitä väliä sen, kunhan vaan hyppy kulkee.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Iltaa folks. Osannotto nais and fruity. Vieraat kaukaa syrjäisestä Helsinigistä nukkuvat, mamma nukkuu ja puutarhatonttu kans. Päätin lähtä musakia kuuntelemaan ja tsilleen. Saku seuranain ohessa Rage Against the Machinen, greit!

Katteltiin tuossa juuri Therr Amigos ja eilen maikkarilta tullut kauluspaita koomikot -tsydeemi. Me like alot. Hauskaa settiä, sattuko kukaan näkemään?

Elbowing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Hyvää iltaa vaan kaikille koti "soppamiehille" !!

Useasti on tullu luettua tätä hienoa ketjua, osaavia alan harrastajia tuntuu löytyvän ja oikee meininki päällä! Hyvä niin.

Ite tässä kans kesälomalla ja tänään vedellään kalsarit jalassa, kun huomenna on kaverilla isot karkelot.

Just sain syötyä parit pihvit grillistä, ja nyt sitten tarvii nuolaista vielä muutama... Tänään onkin tullu tiputeltua pitkin päivää ihan kohtalaista ja tasaista tahtia. Keittiön pöydältä löytyy 11 tyhjää lapin kultaa, sen lisäks aamupäivästä tuli tehtyä muutama valkovenäläinen ja kaks isoo tuoppia ruuvareita, joihin laskin 8 cl saaremaa vodkaa per laaki. Alkaa kopassa jo hiukan tuntuu, mut kun eilen tuli vedettyä täys sarja, niin tänään saakin juoda astetta päättäväisemmin, jotta kunnon humala edes tulisi.

Nyt lapin kulta kädessä ja kylkeen haen pakastimesta kylmän vodka siivun!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy