Kalsarikänniketju

  • 5 241 714
  • 66 676

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt kuule Eager heitit aika pahan tolla laattajutulla, sahaatko linssiin vai mitä tässä tapahtuu perskele? Muista mitään mistää laatoista..

Mun viestithän kato juuri on monitulkintaisia ja ulotteisia ne vie lukijansa aivan erisfääreihin ilman että jalat kuitenkaan irtoavat maasta. Millään muulla tavalla et voi kokea miltä kuumatka tuntuis. Lopulta tuntee vain olevansa pihalla. Mutta todellisuudessa ne kuitenkin alkaa isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen siinä välissä on sitten jotain erinäistä höpinää. Miten tämä sitten liittyi mihinlkään...en paljasta.

Väyrysestä vielä sen verran että arvaa olenko ihmetellyt miten mies sai oman talkshownsa. Olisivat nyt vaikka antaneet mulle sen, helvatti. No kepu mikä kepu.

Kotiteollisuus jytää ja pullonavaajakin löytyi jos joku huolestui miten tässä käy. Valkkaria siis lipitän.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mun viestithän kato juuri on monitulkintaisia ja ulotteisia ne vie lukijansa aivan erisfääreihin ilman että jalat kuitenkaan irtoavat maasta. Millään muulla tavalla et voi kokea miltä kuumatka tuntuis. Lopulta tuntee vain olevansa pihalla. Mutta todellisuudessa ne kuitenkin alkaa isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen siinä välissä on sitten jotain erinäistä höpinää. Miten tämä sitten liittyi mihinlkään...en paljasta.

Joo, siis täähän on just tätä. Viime sunnuntaina joku Zuluk marsilainen soitti ja pyysi saada nenänsä takasin, kuulemma vein sen kotiin korkinavaajaks kun oli niin kätevä, sanoin siinä sitte että kuule zuluk, se ettei sulla oo nenää ei tarkota että oltas ystäviä. Zuluk suuuttu ja vanno että enskerran jälkeen hahmolla ei oo enää suuta millä juoda ja mutis jotain tsirbaniaa siinä mongolian murteella...

Joo vittu, nyt Eager katotaan kuka tippuu kärryiltä ekaks. hah..en tajuu tosta itekkään hölkäsenpöläystä. No pääasia että on monitulkintaista tai ainakin tulkintaista. Nykäsenpä kaljan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo vittu, nyt Eager katotaan kuka tippuu kärryiltä ekaks. hah..en tajuu tosta itekkään hölkäsenpöläystä. No pääasia että on monitulkintaista tai ainakin tulkintaista. Nykäsenpä kaljan.

Zulukpa oli äkkipikainen. Ei tollasia kavereita kannata haalia.

Ai täs on jokin competition kehkeytymäs. Kai meil on hyvät palkinnot? Kunnon Rivaltyt perkele! No joo mitäpä sitä turhaan rehkimään, joten parempi luovuttaa vielkun jalat on kuivat.

Mutta mutta mitäs korvani aistivatkaan Anu Saukko se siellä kailottelee. Niin ja Spordekin kävi ruudussa eli illan kliimaksi on jo ohitettu.

Miten tää teitin hirsipuu etenee?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
KKK took my baby away.. eiku siis eihä tää ookkaan Ramones-ketju, vaan Kotitarvekänni-ketju. Huoamenta vaan, tasaisen puolisesti sukupuolesta riippumatta. Hommeleita onkin taasen riittäny, polttopuijen teosta myrkytyksiin ja jooh, joutuha sitä sitten ottamaan pari kylmää petoa lievittämään nestehukkaloita. Ja taas täällä. No, taakse poistun, suoraan saunaa ja palaan, enkä vittuuspäissäänkään laita kalsareita jalkaan enään, tänään. Korkeintaa kylpytakin, joksikin aikaa, ettei syytetä seksuaaliseksi häiriköksi. Häirikkö tosin olen, mutta en halua sellaista leimaa, että vihahtelisin. soronoo ja tavataanhan taas, muutaman basturundin jälkehe.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei jumankauta, tässähän tää kasikyssäinen viru alkaa kivasti nousta helttaan ton kaljalavan jälkeen. Jos sitä viel pari napanderia ottais ja sit musiikkia. Ehkä vielä palaan tähän ketjuun, ehkä en, mitä väliä sen, kunhan vaan hyppy kulkee.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Iltaa folks. Osannotto nais and fruity. Vieraat kaukaa syrjäisestä Helsinigistä nukkuvat, mamma nukkuu ja puutarhatonttu kans. Päätin lähtä musakia kuuntelemaan ja tsilleen. Saku seuranain ohessa Rage Against the Machinen, greit!

Katteltiin tuossa juuri Therr Amigos ja eilen maikkarilta tullut kauluspaita koomikot -tsydeemi. Me like alot. Hauskaa settiä, sattuko kukaan näkemään?
 

Elbowing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Hyvää iltaa vaan kaikille koti "soppamiehille" !!

Useasti on tullu luettua tätä hienoa ketjua, osaavia alan harrastajia tuntuu löytyvän ja oikee meininki päällä! Hyvä niin.

Ite tässä kans kesälomalla ja tänään vedellään kalsarit jalassa, kun huomenna on kaverilla isot karkelot.

Just sain syötyä parit pihvit grillistä, ja nyt sitten tarvii nuolaista vielä muutama... Tänään onkin tullu tiputeltua pitkin päivää ihan kohtalaista ja tasaista tahtia. Keittiön pöydältä löytyy 11 tyhjää lapin kultaa, sen lisäks aamupäivästä tuli tehtyä muutama valkovenäläinen ja kaks isoo tuoppia ruuvareita, joihin laskin 8 cl saaremaa vodkaa per laaki. Alkaa kopassa jo hiukan tuntuu, mut kun eilen tuli vedettyä täys sarja, niin tänään saakin juoda astetta päättäväisemmin, jotta kunnon humala edes tulisi.

Nyt lapin kulta kädessä ja kylkeen haen pakastimesta kylmän vodka siivun!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joopa joo Saukkonen on paska, mutta onneksi Sporde pelasti tähtihaastatteluillaan ja viiltävillä analyyseillään. Iskivät ne heti alkuun että saadaan huuma nousemaan. Vieläköhän saatas lopussakin samaa settiä, jotta mieleni saisi rauha. Kattelin tossa äsken muuten youtubesta suomalaisia tv-mokia. Pano...pano...palomiesliitto... ei oikein luonnistunut. Sitä sattuu kun alitajunta ottaa vallan.

Mun piti kattoo se koomikkotouhu, mutta luonnollisesti jäi sitten. Kaiketi ihan hyvää settiä sitten oli.

Mielikuvitushahmolle et Peters on ihan hyvä ja varsinkin fiksu tappelija, mut oma favouritti on Brian McGrattan. Niin ja Riley Cote on jumala, ettäs tiedätte.

Mutta sauna on lämpeämässä eli jossain välissä sit sinne.
 

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
Johan se on aika korkata tääkin ketju. Iltaa vaan kaikille. Otetaan nyt vaikka keihäsmiesten kaksoisvoitolle perlkele! Terot rules!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän nyt toki tämä motivoitunut junnu draftataan. Junnuketjun lupauksena erittäin kelvollinen. Eagerista tehdään ehdottomasti enforcer ja ptk saa toimia tehokkaana all-around-pelaajana.

En minä täällä ole montaa päivää vielä hengannutkaa. Liekö tämä jo neljäs. Kesä on kostea.

Mutta kenet minä draftaan maalivahdiksi?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Menen hetkeksi katselemaan myytinmurtajia. Tämä kone kun on kartanomme itäsiivessä eli aivan toisella puolen kuin tuo 87-tuumainen plasmatelevisiomme, joten palaan asiaan kenties ohjelman jälkeen tai mainoskatkolla. Syy siihen miksi tässä huoneessa ei ole televisiota on se, että tämä huone on virallinen kalsarikännialue.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mutta kenet minä draftaan maalivahdiksi?

Ota mut, luukku aukeaa sähäkämmin kuin kellään! :D

Ei vaan, täällä sinnitellään edelleen. Ilahduttavaa on osanottajien moninaisuus, tämä todistaa ettei Suomesta ole talkoohenki kuollut! Perkele, kerran sille!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei vaan, täällä sinnitellään edelleen. Ilahduttavaa on osanottajien moninaisuus, tämä todistaa ettei Suomesta ole talkoohenki kuollut! Perkele, kerran sille!

Jep, mutta tutuissa naamoissa on se hyvä puoli, ettei ala tyrkyttämään ihan turhaa musaa/ ideoita ja saa samantiän paskaa niskaan.
Eilinen komiikko-pläjäys Maikkarilta oli mun miälestä halpa kopio siitä, mikä pyöri jo jonkin aikaa sitten C+:lla, eli three amicos. Tuo tuntui, vaikka olikin katseltava, niin siltikin väkisin tehdyltä tuohon Three Amicos-juttuun verrattuna. Stand up on vaikea laji ja jos joku laittaa edes vähän naurattamaan, niin äijä on onnistunut, joten loppujen lopuksi en tyrmää ketää/ mitään ohjelmaa. Makunsa kullakin. Juuei.
Musa-ideoita? Miälikuvitushahmonen?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eagerista tehdään ehdottomasti enforcer...

No niin pelipaikkakin varmistui. Eli eikun training camppiä odotellessa.

Mutta itse asiaan. Petyin hivenen kun ei Sporde tullutkaan enää ruutuun. No Mestarilla oli varmasti jotain norski kiireitä, että kaipa sen ymmärtää. Silti jotenkin tyhjä olo jäi. Kellään Sporden numeroa?

Nyt ollaan siirrytty valkkareista takaisin mallaslinjalle. Pitäähän sitä nyt vaihtaa juomat enforcerille sopiviksi ;) Mutta nyt saunaan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Musa-ideoita?

Volbeat, uutena tuttavuutena tuli vastaan ja potki niin perkeleesti!

Ja niinhän tuo asia toisaalta on, että tutuissa porukoissa on aina hauskempaa. Vaikka tietenkin jossain välissä alkaa tietyt maneerit ja jutut vituttamaan, siksi varmaan ryyppyporukoissa laitetaan porukkaa sen verran ahkerasti kylmäksi...

Mene ja tiedä.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Nämähän on näkemyseroja my friend. Toisella tulee kuset housuun, toisella ei ole housuja. Aittelin vaan, näin stand-up sähinän ystävänä aina mitä muut tykkää jutuista. Jatkamma wirtasella ja ehkä sakulla tai tanskalaisella ystävälläni C.Arllsbergillä.

Kohotamma malijan toripolliisille, siinä se seistä tökötti tännäänkin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jaa, maalivahtikin löytyi jo varsin auliisti. Nyt olis snaipperi vielä haussa. Joku äärimmäisen terävä ja liukas paskantuottaja voisi nyt ottaa itselleen normaalia isompaa roolia. Mielikuvitushahmosta tehdään joka tapauksessa tähän ykkösketjuun perus dieselpuurtaja, koska uskollinen osanotto tähän ketjuun tekee pelaajasta kerrassaan luotettavan tapauksen. Mutta kuka tekee maalit?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Volbeat, uutena tuttavuutena tuli vastaan ja potki niin perkeleesti!

Joku tossa tökkäsee. Ehkäpä se, eetä tuskin pystyn kuuntelemaan tuota enään vuoden päästä. VÄhän niinkuin samantha fox. Tiseejä katselee viistoista kesäsenä, mutta kun pitäs kuunnella musiikkia, niin wtf? Meni ja uppos.
Niin, mutta mikä minä olen tuomitsemaan, kun itseäni jäi vaivaamaan tälläne teinipiisi: http://www.youtube.com/watch?v=4eC1cCe_RPo Joten lepo vain. Siis itselleni. Harvoin väin enään laulajan varaan lasketaan mitään ja peitetään metelillä osaamattomuus. Tuossa ainakin osaa tuo jonkinverran laulahtaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Blue J draft 2008:

Maalivahti:

Sir Von Aulis

1-vitja

Mielikuvitushahmo-Pete2004-?(sniper)
TOJ-ptk

2-ketju on täysin auki, mutta teen sentterin valinnan poispotkitusta Hannibalista.
Eli

?-Hannibal-Johnny Freak
?-Sherminator

3-ketjuun heitän lupaavan fewe0-nimimerkin, koska junnuillekin pitää antaa peliaikaa.

Fewe0-Veini-Golden Awe
?-?

Mistä tämä veini tänne tuli, en tiedä joten lisään laitaan asiaan sopivan nimimerkin.

4 Eager-Shayne

Tuo periaatteessa jo riittää nelosketjuksi, mutta jos halukkaita on, niin kannattaa yrittää. Ja kakkosketjussa on tilaa. Palkkaa ei makseta, paitsi jos on kännissä. Hyviä pakkeja kaivattaisiin.

Itse otan tittelin GM.

Niin, lisäsin toki vielä tähän paikkaan Johnny Freakin kakkosketjun laituriksi. JA Shaynesta tuli ehdoton nelosketjun sentteri. Odotamme kovaa pelaamista. Sherminatorista tehtiin nyt kakkosparin pakki. Tyydy osaasi. Ja pelaa hyvin!

Ja lisäämme siis herra Napin tuomariksi, jota toivottavasti voi tarpeen tullen lahjoa alkoholipitoisilla lahjuksilla.
 
Viimeksi muokattu:

nappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara , Liverpool, Toronto
Tehdäänkö kännisellä tuomarilla mitään???? Vasen paitsio,kenties....???








joo, ei oo futista..................................:)
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Blue J draft 2008:

Saako muuttaa mieltään? Jos mä sittenki haluan sinne nelosen laidalle, en mä sitä luukkua sais kuitenkaan auki muiden haluamalla vauhdilla... Nelosen laidalla saa rouhia eikä kehissä tarvi niin paljoa kuitenkaan olla, voi enemmän keskittyä keitotteluun :D

Toki jätän tämän Blue J:n päätettäväksi, toki otan vastaan sen mitä tarjotaan :D

np: Wintersun - Beautiful Death
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sori. Olet nyt ykkösmaalivahti. Minua ei kylläkään haittaa jos torjut kännissä. Kunhan pystyssä pysyt niin suurin osa kiekoista kyllä pysähtyy, ehkä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen kai unohtanut mainita, että tämän jengin tavoitteena on sitten viimeistään kolmen vuoden päästä CL:n voitto. Ensimmäinen kausi voidaan vetäistä ihan treenimielessä bisseä vedellen, mutta viimeistään toisella kaudella ruvetaan sitten pojat ryyppäämään kunnolla ja hoidetaan homma kotiin. Minä tarjoan vodkat.

SM-liigaan tällä jengillä ei kai pääse, mutta voimme kait toimia kuten A-20 jengi mestiksessä eli yksi matsi kaikkia vastaan ja ne voitettuamme voimme lähteä ottamaan uusia haasteita vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös