Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 630
  • 66 772

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt kyllä pitää vetää ihan rehelliset kalsarikännit kun sen verran hyvä fiilis SaiPan uskomattoman voittoputken takia. Lapset tulevat tänne huomenna vasta joskus kolmen neljän maissa ja sitten mennään vanhemman 16v synttäreille ravintolaan syömään äitin ja siskon perheen kanssa klo 18 ja sinnekin mennään kyllä taksilla että voin ottaa viiniä ruuan kanssa. Nyt vain nautin.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yritän tuhota risoton valmistuksesta yli jääneen valkkarin, mutta taisin syödä vähän liikaa risottoa kun ei tahdo viini mahtua mahaan. No, ehkäpä illan mittaan.
Risoton tekeminen on vaarallista puuhaa. Sen kun aloittaa sillä, että ostaa "humppakuution" viiniä ja tutkii ensin perinpohjaisesti viinin sopivuutta risottoon. Saattaa jopa se risoton tekeminen jäädä seuraavaan kertaan.

Glove

Jäsen
Risoton tekeminen on vaarallista puuhaa. Sen kun aloittaa sillä, että ostaa "humppakuution" viiniä ja tutkii ensin perinpohjaisesti viinin sopivuutta risottoon. Saattaa jopa se risoton tekeminen jäädä seuraavaan kertaan.
Pelasin varman päälle ja avasin viinin vasta ruokaa laittaessani, jotta sain siitä sen reilun desin sinne risottoon. Vielä on vajaa lasillinen jäljelläkin, pitäsiköhän sitä sitten vaikka paikalliseen käväseen?

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelasin varman päälle ja avasin viinin vasta ruokaa laittaessani, jotta sain siitä sen reilun desin sinne risottoon. Vielä on vajaa lasillinen jäljelläkin, pitäsiköhän sitä sitten vaikka paikalliseen käväseen?
No miksipä ei? Risotto tehty ja ilmeisesti myös syöty. Ruokahuolto siis kunnossa niin kyllä siihen päälle voi muutaman käydä ottamassa.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä on monta viikonloppua istuskellut koneella ja kitannut kaljaa. Yleensä pienet pärinät ja nukkumaan. Tänään meinasin että jossei kerran kalja ole pitkään aikaan noussut päähän, niin antaa olla. Juodaan kaappi tyhjäksi ja sitten määräämätön aika ilman. No, koneet käynnistyy eikä kaapissa ole kuin pari jäljellä. En lähde baariin. Saatana.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Pari olutta kotosalla. Ei kyllä millään muotoa mene kännin puolelle ja olen tässä muutenkin huomannut että ikä ei tule yksin. Harvoin missään käyn missä enempää tulisi juotua, mutta silloinkin lähes poikkeuksetta alkoholi lakkaa jossain vaiheessa iltaa maistumasta ja siirryn veteen ja holittomiin. Ja onhan tuo hieno juttu. Viimeksikin kavereiden kanssa saunaillan jatkoilla kaverit kiskoivat shotteja yms kilpaa, itsellä tuli raja vastaan ja täytin vesimukia loppuillan. Hauskaa oli, krapulaa ei.

Glove

Jäsen
Pari olutta kotosalla. Ei kyllä millään muotoa mene kännin puolelle ja olen tässä muutenkin huomannut että ikä ei tule yksin. Harvoin missään käyn missä enempää tulisi juotua, mutta silloinkin lähes poikkeuksetta alkoholi lakkaa jossain vaiheessa iltaa maistumasta ja siirryn veteen ja holittomiin. Ja onhan tuo hieno juttu. Viimeksikin kavereiden kanssa saunaillan jatkoilla kaverit kiskoivat shotteja yms kilpaa, itsellä tuli raja vastaan ja täytin vesimukia loppuillan. Hauskaa oli, krapulaa ei.
No, ilmeisesti olet vain löysä.

Minä olen tässä tissutellut pienestä pullosta brandyä ja pari lonkeroa. En minä kovin humalassa ole, eikä se nyt tavoitekaan ole. Semmoinen pieni sievä vain. Semmoinen sopiva.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ploploploploploploploploploplopooo!!

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kun ei varmaan ehkä ens viikon jälkeen tule otettua, niin perkele lets mennään. Toki toivon, että lopullinen diagnoosi on vaikka hyttysen purema.

Suosikkijoukkue
Liigan Häpeäpilkku
KIsapuistoon ei ollut tänään itsellä mahdollisuuksia päästä. Matsin tapahtumia elin JAn välityksellä, kalsarikännäten.
Ja matsin lopputuloshan antoikin sitten aihetta nautiskella tässä vielä muutamat voittomaljat. Vahva veikkaus, että kohmeloa pukkaa huomenna. Mutta 10 voiton putkessa ei ookkaan sellaista vielä tullut koettua. Eli huomista ootellessa.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Muistan kun aamuun astiin kaljaa kiskottiin. Nyt ravintolassa hieman olutta maistellaan. Sitten suoraa kotiin, hauskaa oli taas eikös vaan.

Musta ei kai ikinä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä olen ympäripäissäni lpr baarissa. Kaverin kanssa juuri hetki sitten puhe että näiden jälkeen hotelliin mutta hän näköjään unohti sen saman tien. Kisapuisto on vaarallinen paikka tottumattomalle.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä olen ympäripäissäni lpr baarissa. Kaverin kanssa juuri hetki sitten puhe että näiden jälkeen hotelliin mutta hän näköjään unohti sen saman tien. Kisapuisto on vaarallinen paikka tottumattomalle.
Sen kuvan perusteella jonka äsken laitoit sielt baarista Matulan Nellin esiintymis outfitistä, oliskohan nyt tälle Peter Griffinin kuuluisalle keksinnölle tarvetta?

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Juonut kohta vuorokauden. Pieni välikuolema tuossa oli mutta nyt heräsin pirteänä kuin peipponen. Tänään voisi kyllä ehkäpä sosialisoida, mutta on nuo kalsarikännit silloin tällöin ihan mukavia. Ainakin siihen asti kunnes iskee se "ei helvetti, nyt voisi lopettaa" -hetki ja kenties jokin morkkis jolle ei oikeastaan edes ole mitään syytä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy