Kalsarikänniketju

• 5 308 390
  • 66 757

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pistetääs tähän väliin se Kotiteollisuuden paras biisi ja oudon näköinen, karvaton Jouni Hynynen vuodelta 1998:

On kyllä hyvä biisi. Ostin sinkun Routa ei lopu / Kivipäät levymyyjältä Makasiinien kirpparilta muistaakseni markalta. Varmaksi en voi mennä vannomaan, mutta käsittääkseni myymänsä levyt olivat promolevyjä. Ilmeisesti siis radioilla ei ollut käyttöä kyseiselle musiikkiesitykselle.

Aamen-levyn suosikkibiisikseni nostaisin kuitenkin kappaleen Velhonaisen älä salli elää.

Minulla oli mielikuva, että Hynynen olisi ollut pitkätukkainen hippi vielä vähän tuota aiemmin. Muistan nimittäin nähneeni miehen ensimmäistä kertaa lavalla Pronssisen pokaalin kanssa Koria Rollissa ehkä joskus 1996. Lavalla etummaisena musisoineet tynnyrirumpalit varastivat silloin kuitenkin suurimman huomion, eli saattoipa tuo liuhuletti olla Marko Annalakin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en kyllä osaa arvostaa tuota Hynystä pätkääkään. Niputan sen samaan sarjaan kuin Tero Vaara, Toni Wirtanen, nimimerkki Herra Ylppö, Mikko Alatalo ja Ressu Redford. Täysin paska artisti, ei mitään omaa sanottavaa. Tehdään brändi jostain mukakarjalaisesta ”äijästä” ja väännetään löysää autotunepaskaheviä. Hyi vittu. Suomen Zakk Wylde.

K

Kiekkokatsoja

Minä en kyllä osaa arvostaa tuota Hynystä pätkääkään. Niputan sen samaan sarjaan kuin Tero Vaara, Toni Wirtanen, nimimerkki Herra Ylppö, Mikko Alatalo ja Ressu Redford. Täysin paska artisti, ei mitään omaa sanottavaa. Tehdään brändi jostain mukakarjalaisesta ”äijästä” ja väännetään löysää autotunepaskaheviä. Hyi vittu. Suomen Zakk Wylde.
Kuka on Hynynen?

K

Kiekkokatsoja

Kävin uimarannalla. Jotenkin heti sen jälkeen mua heikotti. Mietin että paahtoiko aurinko päätäni, vaiko olinko liian pitkään syömättä? Sitten tajusin. Se johtui siitä, että rannalla ei näkynyt yksiäkään "voimauttavia pyllybikinejä". Ei siis ollutkaan mun syy.
Nooh, päätin korjata asian, unohtaa bikinit, ja keskittyä kunnon miehisiin kalsareihin. Ketjun mukaisesti. Toipuminen on jo alkanut, ja voimaantuminen täydessä nousussa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Muutama kalja juotu ja rupee maistumaan entistä paremmin. Onko täällä tovereita paikalla?
Toki tässä pari olutta on tullut nautiskeltua kotitöiden lomassa.

Hyvältä tuntuu olla sähkön ja hanaveden äärellä reilun viikon eräjormailun jälkeen.

Musiikkiakin voisi jossain vaiheessa kuunnella.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toki tässä pari olutta on tullut nautiskeltua kotitöiden lomassa.

Hyvältä tuntuu olla sähkön ja hanaveden äärellä reilun viikon eräjormailun jälkeen.

Musiikkiakin voisi jossain vaiheessa kuunnella.
Sinäkö se olit, joka kävi lapissa kalastelemassa? Tärppäsikö kovinkin?

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jaa, kalajuttuja, vai? viimeksi kun kalastin, niin sain ahvenen, alle kilonen tais olla. Ivalojoki oli paikka, mistä nostin kyseisen kalan :D

Glove

Jäsen
Jaa, kalajuttuja, vai? viimeksi kun kalastin, niin sain ahvenen, alle kilonen tais olla. Ivalojoki oli paikka, mistä nostin kyseisen kalan :D
Minä olen joskus kakarana uinut Ivalojoessa. Onhan sen täytynyt olla kylmää touhua. Olen minä siellä kalastanutkin, mutta en muista olenko saanut mitään. Setä asui aikanaan Ivalojoen rannassa ja siellä käydessä nämäkin jutut tapahtui. Joskus 80-luvun alkupuolella.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä olen joskus kakarana uinut Ivalojoessa. Onhan sen täytynyt olla kylmää touhua. Olen minä siellä kalastanutkin, mutta en muista olenko saanut mitään. Setä asui aikanaan Ivalojoen rannassa ja siellä käydessä nämäkin jutut tapahtui. Joskus 80-luvun alkupuolella.
Vuotta en tähän hätään ehi kaivaa esiin, mutta oli korkeintaan 2012-13. Kuviakin tästä on olemassa*, mutta en muuta muista kun oli kostea ilma silloin.

*Jos jaksaa kysyä sukulaiselta :D

K

Kiekkokatsoja

Kyllä korona muuttaa. Yks ok baari jossa usein livemusaa.. paikalla oli vaan miehiä.
Homobaariko kyseessä?
Ei mun perse kestä. Meen kotiin.

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Mökille siirrytty ja punaviiniä nautitaan. Ilta on oikein kaunis ja lämmin. Kyllä kelpaa viettää lomaa laiturilla istuskellen ja merelle tiiraillen. Myöhemmin tarkoitus keskittyä kalastamiseen, mutta tämä ilta menee pelkästään fiilistelyn merkeissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy