En tiedä miten porukkaan uppoaa tämän pumpun musiikki mutta onhan nämä livenä aivan älyttömän kovia. Mukava fiilistellä näin iltasin.
En tiedä miten porukkaan uppoaa tämän pumpun musiikki mutta onhan nämä livenä aivan älyttömän kovia. Mukava fiilistellä näin iltasin.
Pistetääs tähän väliin se Kotiteollisuuden paras biisi ja oudon näköinen, karvaton Jouni Hynynen vuodelta 1998:
Kuka on Hynynen?Minä en kyllä osaa arvostaa tuota Hynystä pätkääkään. Niputan sen samaan sarjaan kuin Tero Vaara, Toni Wirtanen, nimimerkki Herra Ylppö, Mikko Alatalo ja Ressu Redford. Täysin paska artisti, ei mitään omaa sanottavaa. Tehdään brändi jostain mukakarjalaisesta ”äijästä” ja väännetään löysää autotunepaskaheviä. Hyi vittu. Suomen Zakk Wylde.
Tuo joku jonninjoutava partajamppa.Kuka on Hynynen?
Ok, Tosin ei vieläkään sano sen enempää- Mutta näillä.Tuo joku jonninjoutava partajamppa.
Toki tässä pari olutta on tullut nautiskeltua kotitöiden lomassa.Muutama kalja juotu ja rupee maistumaan entistä paremmin. Onko täällä tovereita paikalla?
Sinäkö se olit, joka kävi lapissa kalastelemassa? Tärppäsikö kovinkin?Toki tässä pari olutta on tullut nautiskeltua kotitöiden lomassa.
Hyvältä tuntuu olla sähkön ja hanaveden äärellä reilun viikon eräjormailun jälkeen.
Musiikkiakin voisi jossain vaiheessa kuunnella.
Kävin. Eipä törpännyt.Sinäkö se olit, joka kävi lapissa kalastelemassa? Tärppäsikö kovinkin?
Ööh, ai tää ei ollutkaan nais asiaketju :)Harmillista. Miksi näin?
Ei ole ei, mutta kyllä tänne saa huolensa kertoa :DÖöh, ai tää ei ollutkaan nais asiaketju :)
Ongelma on se, että kerrottavaa ei ole.Ei ole ei, mutta kyllä tänne saa huolensa kertoa :D
Minä olen joskus kakarana uinut Ivalojoessa. Onhan sen täytynyt olla kylmää touhua. Olen minä siellä kalastanutkin, mutta en muista olenko saanut mitään. Setä asui aikanaan Ivalojoen rannassa ja siellä käydessä nämäkin jutut tapahtui. Joskus 80-luvun alkupuolella.Jaa, kalajuttuja, vai? viimeksi kun kalastin, niin sain ahvenen, alle kilonen tais olla. Ivalojoki oli paikka, mistä nostin kyseisen kalan :D
Vuotta en tähän hätään ehi kaivaa esiin, mutta oli korkeintaan 2012-13. Kuviakin tästä on olemassa*, mutta en muuta muista kun oli kostea ilma silloin.Minä olen joskus kakarana uinut Ivalojoessa. Onhan sen täytynyt olla kylmää touhua. Olen minä siellä kalastanutkin, mutta en muista olenko saanut mitään. Setä asui aikanaan Ivalojoen rannassa ja siellä käydessä nämäkin jutut tapahtui. Joskus 80-luvun alkupuolella.
Juu. Könkämäenoa kävin kalastamassa. Kalaa tuli kyllä. Koko ei tosin päätä huimannut.Sinäkö se olit, joka kävi lapissa kalastelemassa? Tärppäsikö kovinkin?
Onko olemassa joku lohiruoka joka ei ole hyvää?Olipa hyvä lohi ruisleipä.