Kalsarikänniketju

  • 5 210 473
  • 66 655
K

Kiekkokatsoja

Saunoin, kun viileää. Ja tänään, ja myönnän harvoin onnistuin mun makuuni täydellisessä kastikkeessa. Kirjoitin siitä jo mitä tänään syötäisiin ketjuun.
Oikeesti se onnistui. Jämöjä jääkaappiin, ja kieleni lipoo huuliani.
Tuu vaikka maistaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kuuntelin juuri Sielun Veljien "Laulun", kuten aina kalsareissa. Maailman hienoin biisi.
 

ace

Jäsen
Kuten tuolla toisessa ketjussa kerroinkin, niin ilman koronaa olisi tänään ollut Budapestissä katsomassa kyseistä orkesteria. Heidän tuotantonsa on hyvinkin tuttua.Spotifystä kun laittaa satunnaistoistolle kyseisen orkesterin, niin tulee tätä uudempaa huttua.
Harmittaa puolestasi, ei Aerosmithin missaaminen, vaan Budapestin. Näiden kahden välillä valitsisin Budabestin anytime. Molemmat nähneenä, Budapestissa asuneena.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tovin jälkeen taas täällä. Tiukkaa konsolitankkitaistelua viskin voimalla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lähibaarissa naisella kivat trikoot ja kiva pylly. Hitto kun tekisi mieli mennä taputtelemaan. Järki lähtee noista hyvistä pyllyistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä haluan pillua. Pinppiä, römpsää. Kaikessa komeudessaan. Ja minä tykkään tyttöjen kivoista pepuista. Kyllä tämä ennen pitkää linnaan johtaa, mutta nautitaan nyt vielä.
 
K

Kiekkokatsoja

Lähibaarissa naisella kivat trikoot ja kiva pylly. Hitto kun tekisi mieli mennä taputtelemaan. Järki lähtee noista hyvistä pyllyistä.
Ole hemmetin varovainen! Nyt ei ole enää tilaa tavalliselle hetero suomalaiselle.
Katse, tai ele väärään suuntaan, niin meetoo, taikka muut öyhöttäjät hoitaa sut läheiseen ojaan.
Eli. Ole rauhassa. Vältä katsetta. Jos puhut, niin olet tuomittu.
ja jos jollain järjettömällä ja hyvin väärällä syyllä ahdistelet.. joka toki täysin väärin! Olet tuomittu kuolemaan..

Heti Lisäys. Jos olet oikeasti, kuten kuvailet, ilman nettivitsejä...niin syytä vaan itseäsi, jos käy huonosti.

Ja klo 01.42 tehty lisäys. Yksi vitsi on ok vitsinä. Mutta raportoituna tänne, tai juttuna kavereille, noin pitkälle viety pepujutut, ei oo enää ok/nykyäikaa. Sanoudun tästä irti. Jokainen tehkööt, kuten ok.
@nummenkallio tiedoksi, koska lisäsin tekstiä lukemasi jälkeen.
Nooh ollaan ok jatkossa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Säiden haltija(Pekka Pouta?) päätti, että tänä iltana ei tarvitse kalastamaan lähteä. Nobelaneria sitten nautiskelen. Huomis iltana näyttäisi kelit olevan kohdillaan, joten mennään kalaan sitten silloin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kävin kurkkaamassa tuota listaa, josta näkee tähän ketjuun kirjoittaneet. Ystäväni @Nakkikastike kerkesi näemmä lähettää lähes 1400 viestiä tähän ketjuun, ennen poispotkimista. Hieman kirittävää miulla vielä, kun vasta reilut 100 viestiä vasta laittanut. Nakkikselle terkut, kun kuitenkin miun kirjoituksia stalkkaat.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään piti illan sadella, ja olla pilvistä. Mutta tuo arska taivaan tuli esille.
Mun piti viimenkin illalla pestä ikkunani, mutta taas se jäi.
Noh, nyt terassilla joudun lipittämään kaljaa ja viiniä. Karmea kohtalo, mutta selviän. Ensin toki humallun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avasin siiderin ja korkkasin viinin. Koskaan ei pidä tyytyä yhteen juomaan. Soittelin myös yhden vanhan heilan kanssa tyyliin "Mitä kuuluu Marja-Leena". Marja-Leena tykkäsi kyllä ihan oikeasta beatlesta, siitä samasta josta minäkin. Nähdään illalla keskustassa. Kyllä tästä hyvä ilta tulee.
 
K

Kiekkokatsoja

Joskus käy niin, että joku tekemätön asia jää vaivaamaan, ja siihen tekee mieli tarttua. Tänään tuo suunniteltu ikkunanpesu jäi väliin, kun yllättäen aurinko ryhtyi paistamaan ikkunoihin.
Nooh, tuossa pientä nousujuomaa otin, ja päätin pestä ainakin tuon varjopuolen ikkunan.
Kirjaimellisesti pesin sen kalsareissa. Siis pelkät boxeri kalsarit jalassa. Ei se oo mun vika, jos ohikulkija nyrpistää nenäänsä mun touhuille. Jos ei pidä mun kalsareiden väristä, niin sitten ei pidä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF




On se kumma, kun alkoholia nautin, niin tämä on pakko kuunnella. Sympatiani toki kannattamani juokkueen lisäksi menee Ässille.
SaiPan kannattajien kanssa olen kokenut uskomattoman hienoja hetkiä. Yhden hienoimmista kokemuksia jääkiekko kannattajana koin Pataljoonan bussissa matkalla Lappeenrannan kylpylältä kisapuistoon helmikuun alussa. SaiPan kannattajana jo tuohon bussiin pääsy oli kunnia asia. Isomäen legendan yhteislaulu oli kyllä jotain veret seisauttavaa kuunnella.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Vähän Hectoria soimaan, on se vain hienon näköistä kun artisti hehkuu onnellisuutta huomatessaan kun yleisö laulaa mukana biisin sanoja.
 
K

Kiekkokatsoja

Ketju tippunut jo kolmannelle sivulle, joten pitää pikkulauantain kunniaksi nostaa ylös.

Kaveri toi (koska pyysin ja maksoin) laivalta pari pulloa Larsen VSOP. Viimeksi kun tätä join heräsin metsästä monen kilometrin päästä kotoa (toki silloin olinkin vasta kotimatkalla kun kaverin luona ryypiskeltiin ja keskustaan päädyttiin). Nyt juon onneksi ihan kotona, joten oletan herävääni ainakin läheltä kotiani, mieluiten toki ihan täältä sisältä.
Väkevät on vaarallisia. On tullut herättyä siellä täällä, hypotermian rajoillakin, mutta tuurilla hangesta lämpimään selviytyneenä.
Ja tää ei ole mitään kehumista, vaan juttua että huonosti olisi voinut monesti käydä, varsinkin väkevillä.
Tänään olut/viini linjalla. Saunaa ja hyvää ruokaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Juu tiedän. SIksi en väkeviin yleensä koskekaan. Mutta kun kaljat loppui ja teki mieli vielä vähän juoda lähtemättä paikalliseen niin pakko ottaa tärpättiä.
No joo, kyllä se tärpätti semmoseen tilapäiseiseen pieneen akuuttiin tarpeeseen on ok.
Sillee niinku nousun mukana pari, tai kotona turvallisesti pari loppuvahvistusta.
Mut petollinen myrkky muutoin..
 

A Siente

Jäsen
Eiliseltä jäi mukava pöhinä päälle, niin oli pakko ottaa parit lonkerot. Eiköhän tässä enemmänkin tule lopulta otettua. Siivosin asunnon herätessäni ja nyt jammailen pitkin kämppää. Ihan liian energinen olo, oon vissiin lopullisesti seonnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös