K
Kiekkokatsoja
Mietin että jokohan "ylikuntoni on poistunut"? Niin pitkät kalsarit on tullut vedettyä tässä lomalla, että hiki tulee..
Meet vaan kato ne kalsarit jalassa sinne uloskin niin ei tartte sitten enää takaisin tullessa ruveta asua vaihtamaan. Kyllähän Suomessa ihmisiä näkee välillä ihan rehellisesti pitkissä kalsareissa kaupassa tai ihan missä vaan. Hieno maa!
Sukkahousuhevi toimii myös! Iron Crossin Too Hot to Rock video on hieno ajankuva.Erinomainen musavalinta sulla. Mulla hardradiopistecom toimittaa musiikin. Toisinaan se kyllä menee pikkasen sukkahousuhevin puolelle, mutta kunhan ei liikaa niin kanava pysyy. Ja olutta on riittävästi. Mulle.
Terassilta kotiuduttu ja ilman kalsareita jatketaan. Kotiteollisuutta You Tubesta.
Ootko kans nakkena? Kivireki on KT:n kovin!Tämäpä vasta merkillinen sattuma, sillä mietin, että jos terassille sittenkin kun aika on, mutta nyt ämyreissä pauhaa Kotiteollisuuden kivireki.
Pakko nostaa esiin myös Koti-Viikate-Teollisuus yhdistelmän biisi Adventti.
Aika melkonen joulu kyllä täytyy sanoa!
Sehän sitä seuraavaks kajahti kautta kaiuttimien. Sittemmin Ramonesiin, joka kyllä saa aina jotenkin mulla nostetta aikaseks. Twisted Sistersiin matka käynee seuraavaks ja mihinkä päättyykään kun vauhtiin pääsi.Hyvä valinta!! Oma suosikkini Billyltä on Rebel Yell.
Joo, Suomennettuna viinaa kotona keitin.Ramonesista tuli mieleeni elokuva School of Rock. Onko sympaattisempaa leffaa tehty koskaan ikinä missään. Entrybiisi löytyy youtubesta,
[MEDIA=youtube]oO3c50koEOk[/MEDIA]
Twisted sisterin We're not gonna take it biisin tunsi aikanaan ihan kaikki, jopa dingofanit
Ramonesista tuli mieleeni elokuva School of Rock. Onko sympaattisempaa leffaa tehty koskaan ikinä missään. Entrybiisi löytyy youtubesta,
Twisted sisterin We're not gonna take it biisin tunsi aikanaan ihan kaikki, jopa dingofanit