Kalsarikänniketju

  • 5 210 384
  • 66 655

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koko päivän olin ahkera, sitten laitoin vielä ruokaa, mutta siinä ruokaa laitellessahan se lipsahti ja avasin siiderin. Taas mennään.
 

A Siente

Jäsen
Paikallisessa kävin. Kotona katsoin että on ihan hyvä keli, mutta terassille päästyäni oli jotain pilviä kerääntynyt. Yhen ylihintaisen juoman nautittuani tulin kotiin juomaan lonkeroa. Nyt taas paistaa aurinko, kun pääsin kotia. Hitto....
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ans kattoo mitä tästä tulee taas. Kylmiä juomia jääkaapissa taas tarpeeksi.

Sortsikännit alkakoon!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Linc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon Henry Westonsia ja kuuntelen Oasista. Jotkut mahtaa sanoa, että ihminen varmaan ihan vitun paikalleen jämähtänyt, jos biisi aiheuttaa 25 vuoden jälkeenkin yhtä kylmiä väreitä kuin silloin ilmestyessään. Mutta fuck it.





Tämä on vain niin hyvä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aivan käsittämätön tilanne taas päällä. Ennen ryyppy kaverin löysi parilla puhelulla. Nyt olen yrittänyt saada seuraa, eikä kukaan pääse. Ollaan töissä, taikka mökillä. Joku myös kertoi, ettei enään juo?

Parasta tässä, että mie olen lupautunut tarjoamaan lappeen satamassa juomat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aivan käsittämätön tilanne taas päällä. Ennen ryyppy kaverin löysi parilla puhelulla. Nyt olen yrittänyt saada seuraa, eikä kukaan pääse. Ollaan töissä, taikka mökillä. Joku myös kertoi, ettei enään juo?

Parasta tässä, että mie olen lupautunut tarjoamaan lappeen satamassa juomat.

Ole huoleti, sitten kun minä olen siellä, niin saat tarjota kaikkien muidenkin edestä.
 
K

Kiekkokatsoja

Huomasin just, että en oo tänään syönyt muuta, kuin leipäparin aamukahvilla.
Miksi ihmeessä siis lihon?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Juu totta. Nelikymppisenähän se elämä vasta alkaa, sanotaan. Ite karvan päälle tuon maagisen rajan. Sitte ku täytetään viiskyt niin joku vanhempi tuttava tulee sanomaan taas ton saman "nythän se elämä vasta alkaa" typeryyden.
Huvittavaa, että olen parin viime vuoden aikana käynyt useammin Porilaisissa baareissa, kuin lappeelaisissa. Winstonit, Heidisit ja tulli baarit tullut tutuksi.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt on pakko tunnustaa, että en ole Porissa asustanut piiitkän aikaan. Sen perusteella, mitä palstaveli @Punamusta on tällä palstalla kertonut, niin muutin pois Suomen parhaasta kaupungista vuosia ennenkuin punamusta oli syntynyt. Takaisin en ole muuttamassa, mutta vierailu aina silloin tällöin saa tipan linssiin. On se Pori. Hieno.
Pori on kyllä hieno kaupunki miun mielestä. Mikäli miun olisi pakko muuttaa jonnekin pois lappeesta suomen rajojen sisälle, niin Pori olisi miun valinta.

Lappeenranta, suomen paras ja hienoin paikka asua!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitäisiköhän Lappeenrannan kaupungin maksaa miulle kohta, siitä kun levitän positiivistä mainosta tästä paikkakunnasta tällä palstalla? Toki kalsarikänniketju ei ehkä ole paras paikka tuolle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mie oon saanut paljon kavereita Ässien kannattajista vuosien saatossa. Mie sanoisin jopa, että porilainen mentaliteetti vastaa melko hyvin lappeelaisten kanssa, mikä jotenkin kuullostaa ihmeelliseltä, kuitenkin sijaitaan eripuolella suomea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös