Kalsarikänniketju

• 5 308 431
  • 66 757

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vaimon kanssa istutaan pihapatiolla. Rouva juo olutta, ja mie sivistyneesti siemailen punaviintä. Musiikkiakin kuunnellaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Vaimon kanssa istutaan pihapatiolla. Rouva juo olutta, ja mie sivistyneesti siemailen punaviintä. Musiikkiakin kuunnellaan.
Uskaltaako kysyä, että minkälaista musiikkia kuuluu? (epäsivistyneesti sanon, että kuuntelen brittipoppia)

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jonkun kesärock soittolistan laittoi rouva soimaan spotifystä. Aiemmin kuunneltiin Volbeatia.
Volbeatista tulee mieleen oma inttimatka Rovaniemeltä- Sodankylään. Ihan mukavaa metelöintiä, mutta pari tuntia alkaa olemaan tarpeeksi :D *ääliönä unohin kuulokkeet rovaniemelle* Puolitoistatuntia tanskalaisheebon lauleskelua. :D

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aika päheä muutenkin tää meidän patio nykyisin. Tässä 3x3m teräs runkoinen teltta, jossa ledivalot luo tunnelmaa. Liiteristä ostettiin tänään kanssa aurinkokenno "riisipaperi" lyhty valosarjoja 2 kpl.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Volbeatista tulee mieleen oma inttimatka Rovaniemeltä- Sodankylään. Ihan mukavaa metelöintiä, mutta pari tuntia alkaa olemaan tarpeeksi :D *ääliönä unohin kuulokkeet rovaniemelle* Puolitoistatuntia tanskalaisheebon lauleskelua. :D
Itselläni lähinnä, kun olivat Guns n rosesin lämppärinä Tallinnassa parisen vuotta sitten. Rouvan suosikkeja tuo lähinnä. Kyllähän tuota itsekin kuuntelee toki.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Itselläni lähinnä, kun olivat Guns n rosesin lämppärinä Tallinnassa parisen vuotta sitten. Rouvan suosikkeja tuo lähinnä. Kyllähän tuota itsekin kuuntelee toki.
Njoo, tuon jälkeen triplavarmistin ettei vain unohtonu mitään ...

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Muistan sen tuskan, kun yksi (entinen) kaveri luukutti Volbeatia yhtä mittaa. Oltiin sitten selvänä tai perskännissä, niin Volbeat soi.

Helvetti sitä laulajan volinaa. Jotkut sinällään hyvätkin kappaleet menivät pilalle sen myötä mielestäni.

Sanotaas nyt näin, että jokaisella on oma makunsa. Monien maku ei miellytä minua, eikä minun makuni muita. Jokainen kuitenkin kuunelkoon mitä haluaa. Mä vaan en voi Volbeatia sietää edes pieninä annoksina.

Aiheeseen littyen: kotiviinillä mennään.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitää itsekin pistää jokunen päivä pistää raparperiviini pöhisemään. Omalla pihallakin tuota jonkin verran on ja appiukko tuo huomenna vielä lissää.

K

Kiekkokatsoja

Luulen että tässä ketjussa on
Oma koti kullan kallis
Tai
Home sweet home.. Elikkä kodin pehmeän makea home,

K

Kiekkokatsoja

Aamukahvia piti laittaa, mutta otin ensin aamukaljan.
Tuli mieleen Jopen sketsi maksastapuhuja.
Tais mullekin maksa huutaa tuota juomaa innoissaan.
Nooh, terveellinen ja kuntoileva tie alkaa joskus. Eilen jopa keitin lisukkeeksi porkkanoita ja parsakaalia. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.
[MEDIA=youtube]2WA4t4Xz-9I[/MEDIA]

Linkki vie kuvailemaan juttuuni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Savustettua lohta ja oman maan perunoita syötiin hetki sitten. Siihen kylkeen valkoviiniä. Oli aivan loistavaa! Nyt sauna misattu illaksi ja saunan terassilla istuskelen punaviiniä siemaillen. Päätin että aamulla klo 6 lähtee vene ja mies rannasta joten eiköhän klo 23 viimeistään ole pää tyynyssä. Mutta sellaiset seitin ohuet iltapäivänousut tässä tohtii siis ottaa.

K

Kiekkokatsoja

Kävin kaupassa. Ostin uusia perunoita (uutta rapakaliaa), ja vähän parempaakin sipulia, eli punasipulia (nelos lonkeroa). Ja terveysjuomaksi appelsiinimehua (lantringiksi).
Mietin semmosta, että kun tuo Jope valitettavasti meni taivaaseen, ja se on porautunut minuun syvälle, niin mikäs nyt (vieroitus)hoidoksi..?

Auttaisikohan tällainen ryhmä"terapia", joka löytyy linkkaamastani juutuubi videosta?
[MEDIA=youtube]-V4llOjug_Q[/MEDIA]

Linkki vie läpiveto sketsisarjaan, jossa puhutaan Jopea.

K

Kiekkokatsoja

Kaikkonen oli hyvä lääkäri.
[MEDIA=youtube]XIWmlT69gBk[/MEDIA]

Linkki vei Jopen sketsisarjaan jossa pääosissa on lääkäri Kaikkonen (isosta sairaalasta).

Juutuuppia oon selaillut, ja paljon löytyy Jope materiaalia. Myös sellasta jota en ole nähnyt. Esim. äskettäin katsoin pätkän, jossa Jope oli Timo Soinina, perusjuomalaisissa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juvalla olin hulinoimassa kaverin luona. Juvan yössä tuli vastaan muun muassa Jussi Ahokas, joka oli jossain kendoväen tennisturnauksessa. Nyt hulina jatkuu Lappeenrannassa. Tosi kiva olla täällä idässä välillä, kyllähän tämä kuuluu kesään.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisitpa ollut LPR jo keskiviikkona. Itse olen topparissa. Ei tämän ketjun asiaa, mutta röökit loppui ja piti tulla kylille niin tulin tänne katsomaan formulat ja sen jälkeen menen takaisin kotiin kalsaroimaan.

No kun ei pystynyt. Mielelläni olisin ollut muuten. Mutta aika vapaasti täällä kyllä pystyn olemaan vielä seuraavan kuukauden, ennen kuin duunit alkaa. Ja varmaankin täällä olen. Sitten reissuja Imatralle ja Savoon.

Stadissa saa kököttää sitten koko vitun talven.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muutenkin mietin sitä, että aina haukun Kaakon ja Savon, mutta sitten joka kesä pyörin kyllä siellä aktiivisesti. Ei nää oikeasti niin paskoja paikkoja ole mitä olen sanonut. Näissä paikoissa on hiton kiva pyöriä kesällä. Rentoa meininkiä ja näkee vanhoja konnia. Kaikki on ihan samalla tavalla kuin vuosi sitten. Se pysyvyys tuntuu tosi kivalta. Nämä ovat sellaisia mökkipaikkakuntia. Ei näissä pimeimmässä marraskuussa kestäisi, mutta kesällä on tosi kivaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olispa se mukavaa jos olutta olisi vähän enemmän. Noh näillä mennään.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Voi veljet, että alas on tämäkin ketju vaonnut. Kotiviiniä tässä maistellut. Vielä melko sivistyneeseen tahtiin. Toki kiihtymään päin on huikkien väli.

Saunan voisi kohta napsauttaa päälle. Ostin tänään kaupasta purkin keski Ketterää, jonka voisi löylyjen lomassa maistella. Kovin suurta makujen juhlaa en tuolta odota.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kyllä mie tänään riipaisen sen verran juomaa, että tänne kehtaa kirjoitella. Kotiviinillä mennään taas. Kohta napsautan saunan päälle. Saunottuani palaan tähän terassille terrorisoimaan naapurostoa musiikin sävelin. Omakotitalo asumisessa on kyllä se hyvä puoli, ettei tarvii miettiä moneltako sitä musiikkia soittaa ja miten kovaa. Miun omistama talo ja tontti= miun säännöt.

Toisen puolen naapurit on asiallista porukkaa ja jutellaan paljonkin, kunhan ovat kotona. Yleensä eivät ole. Ovat mökillään, taikka matkoilla. Toisella puolen taasen semmoisia mölliköitä, jotka eivät edes tervehdi. Ukko surruttaa päivät pitkät joillakin työkoneilla. Miten noin paljon remontoitavaa/ rakennettavaa voi joillakin edes olla? Koiratkin räksyttävät kaiken päivää. En tunne huonoa omatuntoa yhtään, vaikka paukutan täysillä tulemaan Teuvo Lomanin Helsinki city boytä keskellä yötä tänään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy