Kalsarikänniketju

  • 5 185 059
  • 66 556

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kivaa alkuiltaa ihmiset! Nyt kun SaiPa on kaikkien huulilla (legenga) niin herää muistoja vuosien takaiselta tuplapelireissulta....Lappeenrannan yökerho(?) Järvempään Hannu tuli raataamaan ku jätettiin pelipaiat narikkaan. Hieno paikka. Hienoja ihmisiä...lupsakoita...niinku täälläki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Tämä biisi on jotain niin järjetöntä. Kaveri on maailman kovin Skynyrd-fani, on käynyt lähemmäs 20 keikkaa Suomessa ja ulkomailla, ja yhdessä on käyty keikkoja, ja silti sille tulee roska silmään aina tätä kuullessaan. Ja tätä se spämmää suunnilleen joka viikko somessa, nyt on taas Free Bird kuunneltu. No toki läpällä.

Skynyrd on vähän kuin sellainen uskonlahko, johon olen päässyt tämän kaverin myötä tutustumaan. Ja ehkä vähän olen itsekin siihen päässyt sisään. Onhan se Skynyrd ihan vitun hyvä, ja Free Bird yksi parhaita lauluja, joita on tässä maailmassa tehty.

Tälläinen vuosikertarock on vain niin helvetin hyvää, että siihen sekoaa. Ei minulla muuta selitystä ole.
 

redpecka

Jäsen




Tämä biisi on jotain niin järjetöntä. Kaveri on maailman kovin Skynyrd-fani, on käynyt lähemmäs 20 keikkaa Suomessa ja ulkomailla, ja yhdessä on käyty keikkoja, ja silti sille tulee roska silmään aina tätä kuullessaan. Ja tätä se spämmää suunnilleen joka viikko somessa, nyt on taas Free Bird kuunneltu.

Skynyrd on vähän kuin sellainen uskonlahko, johon olen päässyt tämän kaverin myötä tutustumaan. Ja ehkä vähän olen itsekin siihen päässyt sisään. Onhan se Skynyrd ihan vitun hyvä, ja Free Bird yksi parhaita lauluja, joita on tässä maailmassa tehty.

Tälläinen vuosikertarock on vain niin helvetin hyvää, että siihen sekoaa. Ei minulla muuta selitystä ole.

Mikä kummitus sinä oikein olet kun tulet joka yö känneihini iskemään parasta musaa iki?

Irtisanon nettiyhteyteni jos tulet vielä kerrankin joku kaunis ilta hehkuttamaan vaikkapa Doorsia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä kummitus sinä oikein olet kun tulet joka yö känneihini iskemään parasta musaa iki?

Irtisanon nettiyhteyteni jos tulet vielä kerrankin joku kaunis ilta hehkuttamaan vaikkapa Doorsia.

Laitappa netti poikki. Doors on ihan vitun hyvä.





















Bändi, joka hämmensi ja veti turpiin niin monia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole ikinä Lynyrd Skynyrdia kuuntelemalla kuunnellut, mutta tuosta tyylistä tuli kyllä UFOn eka levy mieleen. Tämä alla oleva Doctor Doctor nyt ei ole oikeastaan hyvä esimerkki lainkaan (muut biisit olisivat, mutta en nyt pikatubehaulla löytänyt).

UFOn Doctor Doctor on hyvä esimerkki mistä tahansa. Loistava biisi. Maiden soittaa tätä sisääntulobiisinä.


 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä biisi on jotain niin järjetöntä. Kaveri on maailman kovin Skynyrd-fani, on käynyt lähemmäs 20 keikkaa Suomessa ja ulkomailla,
Olen kyllä nähnyt näitä keikkoja muutamia, mutta valitettavasti aina vain sen Johnnyn version, jonka yllä leijuu lievä cover-bändi leima. Toki maailman paras Lynyrd-coveroija, mutta silti aina mietin, kunpa olisin voinut kokea sen ainoan oikean Ronnie Van Zantin yhtyeen...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heart: Barracuda





Naispuolisten rokkareiden ikääntymisestä ei ole vielä puhuttu. Ann Wilson oli ihan vitun hot silloin nuorena, mutta ei se aika käsittele meitä samalla tavalla. Kunnioitus silti säilyy. Ann Wilson on yksi kaikkien aikojen kovimpia naispuolisia rock n´roll -laulajia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole ikinä Lynyrd Skynyrdia kuuntelemalla kuunnellut, mutta tuosta tyylistä tuli kyllä UFOn eka levy mieleen. Tämä alla oleva Doctor Doctor nyt ei ole oikeastaan hyvä esimerkki lainkaan (muut biisit olisivat, mutta en nyt pikatubehaulla löytänyt).
Doctor, Doctor ei ole UFO:n ekalta levyltä...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@CuJo#31 Heartin keikalle, jos bändi tulee edes vähänkin lähelle Eurooppaa? Itte voisin lähteä esimerkiksi Englantiin. Kun nyt niin saatanan kova bändi on kyseessä. Paitsi että jenkeissähän ne yleensä keikkailee.

Ja toki kaikki muutkin saa tulla Heartia, tuota naispuolista Led Zeppeliniä katsomaan. Ihana, upea, kaunis yhtye.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pikaisella googlauksella ei näköjään olekaan, mutta minä aloitan bändin ekat levyjen laskemisen siitä asti kun Michael Schenker on liittynyt jengiin.
Ymmärrän... MSG:n ensimmäinen oli yksi niistä levyistä, jonka takia heavystä tuli heavy.
 

redpecka

Jäsen
Nyt nyt Numppa the @nummenkallio . Menee liian henkilöhtaiseksi. Otettaisko tähän väliin vähän kevyempää kasaria vaikka Tissi-Samantha-Fox -muodossa, ehkä pyydetään bileisiin Porin @Punamusta kin? ja stiigailtais tätä. Videon soolokohtauksessa voidaan päteä, ettei ole oikea Andy kitarassa ja eihän se olekaan, sillä hän itse kommentoi aikoinaan ettei meijerijutut kiinnosta (meni sitten kumminkin XL5:n mukaan, ehkä se oli hyvää ja aitoo). Nasse-setä sentään vetää ihan täböillä.



Ja sit vielä iki-ihana tatsmii...



 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jätkillähän on hyvää musaa täällä.

Mitään en oo ottanu ny, mutta syntymähumala varmasti oikeuttaa tervehdyksen lausumaan?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@CuJo#31 Heartin keikalle, jos bändi tulee edes vähänkin lähelle Eurooppaa? Itte voisin lähteä esimerkiksi Englantiin. Kun nyt niin saatanan kova bändi on kyseessä. Paitsi että jenkeissähän ne yleensä keikkailee.

Ja toki kaikki muutkin saa tulla Heartia, tuota naispuolista Led Zeppeliniä katsomaan. Ihana, upea, kaunis yhtye.

Pannaan korvan taakse!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokunen Schenkerin levy näköjään eksynyt kokoelmaani noiden edellisten lisäksi. Pitäisi kai joskus täydentää kokoelma täydelliseksi.
Ne kaksi ensimmäistä kannattaa hankkia, vaikka toi upea Budokan on mainio kooste niistä. Mulla taas ei noita uudempia olekaan
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketäs teille muille juopoille tuli Facebookin "Who Is Your 60´s Look-A-Like"?

Mulle tuli Steve McQueen. Ja voi jumankekka että olen tyytyväinen. Siinä oli niin jäätävän kova äijä. Kattokaa vaikka "Bullitt". Muutenkin ihan jäätävän tyylikäs äijä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Bullittia en tunne, mutta Papillon on loistava. En kylläkään valitettavasti löydä mitään yhdennäköisyyttä sinun ja Steven välillä...

Edit: Minulle tuli näköjään Clint Eastwood.

Meillä molemmilla on siniset silmät ja jäätävä katse. Me kumpikaan emme ole komeita mihinkään Hollywood-tyyliin, mutta me olemme karismaattisia kovia jätkiä. Ei mitään kauniita poikia, mutta sellaisia karhean komeita. Me molemmat olemme kapinallisia ja "product of the working class". Täysinä sikailijoinakin meitä molempia on pidetty. Me molemmat poltamme paljon tupakkaa ja juomme paljon viinaa. Ja me molemmat tykkäämme autoista. Ero tulee siinä, että Steve tykkäsi ajaa kilpaa.

Joko riittää?
 

redpecka

Jäsen
Ajattelin mennä nukkumaan nyt viimeisen iltaröökin jälkeen. Onneksi kävin äsken katsomassa sänkyäni etten mennyt sinne vain suoraan valot sammutettuani rojahtamaan. Sänkyni päällä oli muun muassa sateenvarjo, keittokirja, leikkitietokone, hevosenkenkä (siis uuden vuoden tina) ja noin kymmenkunta muuta lelua. Olisi kai pitänyt pyytää lapsia korjaamaan jälkensä ennen kuin pistin ne nukkumaan. Mutta ihan oma vika kun keskityin alkoholin nauttimiseen. Sitä saa mitä tilaa.
Buenas noches vaan.

Hyvä että oot noin tarkka, Barney (simpsoneista) nukkui koko yön lattialla hemmetin ison piikikkään kotilon päällä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihminen voi sopivassa olotilassa nukkua missä vain. Itse nukuin esimerkiksi nuorempana yksien bileiden jälkeen vaatekaapissa. Toki tilavammasta kaapista oli kyse, kun sinne tällainen vähän alle 185-senttinen harteikas äijä änkeää. Mutta aamulla herääminen oli kyllä unohtumaton kokemus. Oli krapula, paikat olivat jumissa, enkä millään pystynyt hahmottamaan, miten olin tuollaiseen nukkumapaikkaan päätynyt.
 

Glove

Jäsen
Minä olen nukkunut baarin pöydän alla. Ehkä oudoin paikka. Ja on kai sitä nuoruudessa tullut herättyä milloin mistäkin. Ei jaksa muistaa detaljeja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitääkö nyt alkaa skabata tuosta, kuka on nukkunut oudoimmassa paikassa? Nokitan Lappeenrannan linja-autoaseman pihalla. Kuten aikalaiset muistavat, Lappeenrannan vanha linja-autoasema sijaitsi montussa. Sen ympärillä olivat jyrkät rinteet, jotka olivat muistaakseni ihan nurtsia. Tuonne rinteeseen onnistuin itseni joskus nuorena asemoimaan nukkumista varten. Ja kuten monet varmaan arvaavat, selvin päin en ollut. Ainakin vähän isompi liikahdus olisi tarkoittanut luultavasti sitä, että sieltä olisi pyöritty alas asfalttikentälle, jossa liikkuu busseja. Jotenkin onnistuin yhden yön nukkumaan tuossa rinteessä. Kesä oli kuitenkin, ja joukkoliikenne sitten näppärästi lähellä. Aamulla oli toki hauskaa kömpiä bussiin. Lappeenranta nevöföget.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitääkö nyt alkaa skabata tuosta, kuka on nukkunut oudoimmassa paikassa? Nokitan Lappeenrannan linja-autoaseman pihalla.

Kaveri heräsi aikoinaan Kouvolassa linja-auton alta. Olisikohan ollut jotkut vappubileet Kenkäkukkullalla, bussi ainakin oli parkkeerattuna jäähallin takapihalle. No, onneksi bussikuski heräsi häntä myöhemmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaveri heräsi aikoinaan Kouvolassa linja-auton alta. Olisikohan ollut jotkut vappubileet Kenkäkukkullalla, bussi ainakin oli parkkeerattuna jäähallin takapihalle. No, onneksi bussikuski heräsi häntä myöhemmin.

Kenkäkukkulalla olen muuten myös nuorena koisannut. Siellähän on hyvä nukkua, rauhallinen ja turvallinen paikka, ja ihan keskustassa. Tosin vappuna en yrittäisi.

Oi niitä aikoja. Tai sitten ei.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kenkäkukkulalla olen muuten myös nuorena koisannut. Siellähän on hyvä nukkua, rauhallinen ja turvallinen paikka, ja ihan keskustassa.

Kyllä sielläkin melkoinen kierimisvaara on. Nimimerkillä "itsekin liikaa jonkun metsmaasikas-pullosta hörpänneenä"
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä sielläkin melkoinen kierimisvaara on. Nimimerkillä "itsekin liikaa jonkun metsmaasikas-pullosta hörpänneenä"

Juu, on toki, mutta kukkulan päällä on tasaista vaikka kuinka. Sinne kannattaa asemoitua. Kuten Matti Nykäs-vainaa sanoi: mies on humalassa vasta silloin, kun tasaisellakin maatessa täytyy pitää jostain kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös