Tuliko iso suora ja mökki?Työhommat menee ihan päin persettä. Kaksi laatikkoa Veikko-kesäolutta haettu ja yatzyn heitto alkaa kohta kalsarit jalassa. Kattellaan.
Tuliko iso suora ja mökki?Työhommat menee ihan päin persettä. Kaksi laatikkoa Veikko-kesäolutta haettu ja yatzyn heitto alkaa kohta kalsarit jalassa. Kattellaan.
Pitää pakata. Ja alkoholisti ei juo.Miksi...?
Päivän ensimmäinen oli luokaton suoritus. 153p.Tuliko iso suora ja mökki?
Huvahuva.Pitää pakata. Ja alkoholisti ei juo.
On. Farkut aina jalassa.Heitä se toinen pois, niin saat juoda kaiken itse. Kai sulla ees on jotkut lötkötyshousut jalassa? Muuten tulee diskaus.
Kuhan muistat että se on raiskaus jos sotket häntä kolaan. Luotan sinään.Auto sippas. Eli junalla kotia. Onneksi oon hoksulasta kotosin ja älysin et ravintolavaunu on poistettu. Kävin sit Kapteeni Morkkista putelin matkalle.
Kuhan muistat että se on raiskaus jos sotket häntä kolaan. Luotan sinään.
Farkut on diskaus kalsarikänneistä. Sulla on varmaan bokseritkin siellä alla. Ei näin.On. Farkut aina jalassa.
Ai saatana. Se myös vituttaa, että palstasoftauudistuksen jälkeen lähti näistä tilastoista paljon viestejä pois. Esim tähän ketjuun olen kirjoittanut reilusti yli 1000 viestiä.Farkut on diskaus kalsarikänneistä. Sulla on varmaan bokseritkin siellä alla. Ei näin.
Michaelilta haltuun nämä:Jokunen Schenkerin levy näköjään eksynyt kokoelmaani noiden edellisten lisäksi. Pitäisi kai joskus täydentää kokoelma täydelliseksi.
Minä nukahdin kerran naisen alle. Tuli turpaan. Minun kanssa kun nussit, niin et kuorsaa! Muutenkin nukahtelen mihin sattuu. Autossa nukun aina, jos en aja. Tyttären vasta käytin hammaslääkärissä, simahdin sinne odotushuoneeseen. Kerran nukahdin kaupan kassajonoon, retkahdin siihen kärryn päälle. Ja ihan selvin päin. Vaimon kanssa jos ruvetaan jotain leffaa katsomaan, niin takuuvarmasti viiden minuutin sisään on läskit silmillä.Minä olen nukkunut baarin pöydän alla. Ehkä oudoin paikka. Ja on kai sitä nuoruudessa tullut herättyä milloin mistäkin. Ei jaksa muistaa detaljeja.
Juu, 12 perseen paskaa vai mitä se olikaan. Ei ollut juurikaan jonoja.
@Gennadi a emme koskaan nää, vai johtuuko siitä, ettei hän halua näyttäytyä vihulaisen kannattajille.
Mulle sopii milloin vain, rakasta vihollista pitää olla lähellä aina! Niin toi Maltsu onkin kaukana, vanhana Kantsulaisena vihataan jo pelkästään sitä!