Itse olisin pitänyt omalta kohdaltani melko todennäköisenä, kun baareissa ei tule käytyä tällä iällä muuten, kuin houkuttelevan orkesterin takia. Mukavaa vappua sinnekin.Jos joku olisi puoli vuotta sitten sanonut, että istun vappuaattona kotona kirjoittelemassa kalsarikänniketjuun, en olisi uskonut. Hyvää vappua kanssakalsaristeille.
Ai että Him orkesteri soittelee televiissorissa. Ei ole pelkästään teinityttöjen bändi tämä. Kyllä nelikymppinen uroskin tykkää . Erityisesti Ville Valon äänestä, enkä tarkoita että homolla tavalla.
Mikäli miun teini vuosista tehtäisiin dokumentti, niin musiikista vastaisivat Him ja Cradle of filth. Him erityisesti kuvasi sitä teinivuosien rakkauden tuskaa, jota koin kun jahtasin nykyistä vaimoani. (Kohta 20v naimisissa) toim huom.
Tervetuloa joukkoon iloiseen, kyllä tänne mahtuu mukaan! Hyvät vaput myös sinne!Jaloviina auki, naks. Perse nojatuoliin, jalat rahille. Vastamelukuulokkeista Lindemann - Blut. Illempana sitten saunaan. Kyl tää tästä.
Hyvää vappua kalsarikansalle!
Olen nyt viitisen minuuttia kuunnellut tuota JVG:tä. Se on tuntunut viideltä tunnilta.
Kuuntele Slayeria. Mäkin kuuntelen. Sillä saa tuollasen hölynpölyn pois korvista.
Haluatko suositella jotain, mistä kannattaa aloittaa?
Lasten Hautausmaa? Minun pitää vielä kiittää sinua, että löysin tämän bändin. Kiitos.Haluatko suositella jotain, mistä kannattaa aloittaa?
Lasten Hautausmaa? Minun pitää vielä kiittää sinua, että löysin tämän bändin. Kiitos.
Tummalla Auralla alotin ja nyt jatketaan Karhuilla.
Ollos hyvä. Hautuumaa on hieno bändi. Ja ilo on minun puolellani, jos saan levitettyä jonkun hienon bändin ilosanomaa eteenpäin.
Enkä nyt ajan- ja tilanpuutteen vuoksi mainitse, mistä se on kotoisin.