Kalsarikänniketju

  • 5 201 294
  • 66 623

redpecka

Jäsen
Pitääkö nyt alkaa skabata tuosta, kuka on nukkunut oudoimmassa paikassa? Nokitan Lappeenrannan linja-autoaseman pihalla. Kuten aikalaiset muistavat, Lappeenrannan vanha linja-autoasema sijaitsi montussa. Sen ympärillä olivat jyrkät rinteet, jotka olivat muistaakseni ihan nurtsia. Tuonne rinteeseen onnistuin itseni joskus nuorena asemoimaan nukkumista varten. Ja kuten monet varmaan arvaavat, selvin päin en ollut. Ainakin vähän isompi liikahdus olisi tarkoittanut luultavasti sitä, että sieltä olisi pyöritty alas asfalttikentälle, jossa liikkuu busseja. Jotenkin onnistuin yhden yön nukkumaan tuossa rinteessä. Kesä oli kuitenkin, ja joukkoliikenne sitten näppärästi lähellä. Aamulla oli toki hauskaa kömpiä bussiin. Lappeenranta nevöföget.
Sinä tunnet nuo miljööt näköjään hyvin. Mulle tulee noista spexeistä lähinnä mieleen Kampin muinainen linja-autosteissiasema, siinäkin oli hyvin suunniteltu se, että kun kompuroit Tavalta niin melkein automaattisesti osut johonkin dösään ja heräät loppujen lopuksi aika läheltä kotikaupunkiasi.
 

redpecka

Jäsen
Kirjoitin toisessa ketjussa dilemmasta hyönteinen vs. human homo. En viitti sitä puheenvuoroani sotkea lässytyksellä, joten lässytys tulee tähän.

Toi ei vain ole kivaa kun avaat jääkaapin ottaakses kalian niin siinä pällistelee tuntosarvineen mestari-torakka itse. Ja sitten alkaa se takaa-ajo. Jonkun nitistät, mutta et voi tietää oliko se se sama jonka ekaks bongasit kun niillä on kaikilla samanväriset pelipaidat.

Myrkyttää kämppääkin pitäisi, tietenkin, mutta mihin evakkoon tästä juoksisi kun kadullakaan ei saa olla. Tuskin modetkaan kattoisi hyvällä jos hyppäisin niitten serveriin vuorokaudeks pariks.

Mutta. Kyllä minä selviän tästä. Olen selvinnyt pahemmistakin.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Missä ihmeessä sä asut kun siellä vilisee torakoita? Mä en oo koskaan Suomessa nähnyt ainuttakaan. Jääkaappitorakka aiheuttais itsessä sellaisen raid ja biokill hepulin, että vois itseltäkin henki mennä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Työhommat menee ihan päin persettä. Kaksi laatikkoa Veikko-kesäolutta haettu ja yatzyn heitto alkaa kohta kalsarit jalassa. Kattellaan.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saunailta keskellä viikkoa. Vaimo mököttää, lapset puhdistettu ja katsovat iltasaduksi Simpsoneita.
Minä laitan luurit korville ja kaadan lasin täyteen viiniä.
Huomenna jatketaa lasten kanssa viidettä viikkoa kotona, edessä enää 3,5 kuukautta.
Ja joo, lasten kanssa oli oikein kiva päivä. Ulkoiltiin ja rakennettiin majaa. Vaimolla vähän hiertää, joten poistun paikalta hetkeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missä ihmeessä sä asut kun siellä vilisee torakoita? Mä en oo koskaan Suomessa nähnyt ainuttakaan. Jääkaappitorakka aiheuttais itsessä sellaisen raid ja biokill hepulin, että vois itseltäkin henki mennä.
Tampereen Nekalaa veikkaisin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitkästä aikaa tekis mieli vetää kunnon kännit. Mut ei voi, ei pysty.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yatzyt hävitty. Mukana siis ketjussa. Mitäs hompit?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi prrrrse... Taas lähtee. Olen heiko sielu ja huono inehmo. Kävin hakeen satsin ja kokoajan pää kääntyi kun noita herkkupyllyjä on nykyään ihan joka ilmansuunnalla. Ostin vaimolle macaronsseja ja halasin.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Auto sippas. Eli junalla kotia. Onneksi oon hoksulasta kotosin ja älysin et ravintolavaunu on poistettu. Kävin sit Kapteeni Morkkista putelin matkalle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Auto sippas. Eli junalla kotia. Onneksi oon hoksulasta kotosin ja älysin et ravintolavaunu on poistettu. Kävin sit Kapteeni Morkkista putelin matkalle.
Kuhan muistat että se on raiskaus jos sotket häntä kolaan. Luotan sinään.
 

A Siente

Jäsen
Oon koko viikon ollut humalassa. En tiedä onko tämä enää normaalia, mutta eipä tässä muutakaan tekemistä ole. Vähän vaan vittumaista kun ei saa välillä happea. Varmaan kaljan myötä korjaantuu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Farkut on diskaus kalsarikänneistä. Sulla on varmaan bokseritkin siellä alla. Ei näin.
Ai saatana. Se myös vituttaa, että palstasoftauudistuksen jälkeen lähti näistä tilastoista paljon viestejä pois. Esim tähän ketjuun olen kirjoittanut reilusti yli 1000 viestiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokunen Schenkerin levy näköjään eksynyt kokoelmaani noiden edellisten lisäksi. Pitäisi kai joskus täydentää kokoelma täydelliseksi.
Michaelilta haltuun nämä:
UFO - Phenomenon
UFO - Strangers in the Night (live)
MSG - Built To Destroy
UFO - Walk On Water
Schenker & Barden - In The Midst Of Beauty

Minä olen nukkunut baarin pöydän alla. Ehkä oudoin paikka. Ja on kai sitä nuoruudessa tullut herättyä milloin mistäkin. Ei jaksa muistaa detaljeja.
Minä nukahdin kerran naisen alle. Tuli turpaan. Minun kanssa kun nussit, niin et kuorsaa! Muutenkin nukahtelen mihin sattuu. Autossa nukun aina, jos en aja. Tyttären vasta käytin hammaslääkärissä, simahdin sinne odotushuoneeseen. Kerran nukahdin kaupan kassajonoon, retkahdin siihen kärryn päälle. Ja ihan selvin päin. Vaimon kanssa jos ruvetaan jotain leffaa katsomaan, niin takuuvarmasti viiden minuutin sisään on läskit silmillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös