Kalsarikänniketju

  • 5 197 609
  • 66 617

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viikko meni tiukasti työn touhussa ja iltaisin kuntoillessa. Jos sitä nyt muutaman joisi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Gennadi a emme koskaan nää, vai johtuuko siitä, ettei hän halua näyttäytyä vihulaisen kannattajille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulle sopii milloin vain, rakasta vihollista pitää olla lähellä aina! Niin toi Maltsu onkin kaukana, vanhana Kantsulaisena vihataan jo pelkästään sitä!

Perkele, Kannel Pubiin on mulla lyhyempi matka kuin sinne Czesckulle Vaskipellon hienostoalueelle.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kaverin kanssa kaivettiin kaapista viskiputeli ja MTG kortit. Hauskaa oli pelata ja etenkin sitä Irlannin pyhää vettä nauttia. Ja kaverikin ymmärsi että eihän sitä karanteenin päällä ollessa voi nauttia juomia päällihousut jalassa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joskus kun ensi kertaa autoilin oikein Helsingissä (!!!!!????) asti, niin eikö meinannut ratikka vetää kylkeen. Olin niin nolona ja häpeissäni, että poistuin koko maakunnasta hyvin äkkiä. Anteeksi kaikille asianomaisille, joille aiheutin tuskaa ja kärsimystä.

(Tästä on vuosia aikaa, eikä liity ketjuun mitenkään. Hähää!)
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaverin kanssa kaivettiin kaapista viskiputeli ja MTG kortit. Hauskaa oli pelata ja etenkin sitä Irlannin pyhää vettä nauttia. Ja kaverikin ymmärsi että eihän sitä karanteenin päällä ollessa voi nauttia juomia päällihousut jalassa.

Vähän valkkaria ja konua viimisen lomapäivän kunniaks. Mitä ovat MTG-kortit?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vähän valkkaria ja konua viimisen lomapäivän kunniaks. Mitä ovat MTG-kortit?
MTG eli Magic The Gathering. Semmoinen fantasiahenkinen korttipeli joka lanseerattiin kohta 30 vuotta sitten. Hulvatonta ajanvietentä ja mahdottoman mainio keino polttaa sillat.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Kunhan korona sallii niin tehdään kolmisteen lähialueen tournee. Gennadille sinulla on muuten noin 50m pitempi matka kuin minun luokseni.

Edit: Paitsi muuten ekan kerran tänne tullessasi olit hänen pihassaan kun tulin sinua ulkoa etsimään :)

Joo tehdään ekskursio nimikkeellä "Back to Kannelmäki for KK &SaiPa". Onkohan alapubi aka. Kannel Pub edelleen yhtä raffi kuin oli viisi vuotta sitten? Silloin kyyppari sanoi mulle "juokaa kaljat ja painukaa vittuun, tämä ei ole teille!" En ymmärrä miksi, ei oltu mitään fruittareita. No mentiin Krouviin ja Brittaan. Niin ja Sitrasta saatiin palvelua (onkohan se enään hengissä?)! Laiskassa kissassa pidetään yhteenveto tai sitten Kaivokselan Mainarissa (jälkimmäisessä olen kerran käynyt ja vähemmistöheimo möykkäsi siellä, joten jäi viimeiseksi kerraksi. Oli jopa kolme maijaa pihassa lähtiessäni, kyllä valtio pitää huolta omistansa).
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ja taas mennään. Autotallis, missä muuallakaan. Tokikaan ei omassa tällä kertaa. Ja alle 10 henkilön kokoontuminen. Henkiolentoja varmaan manataan taas sitäkin enemmän esiin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi jestas tänään on ollut krapula. Luulin jo koronaviruksen iskeneen, mutta onneksi se oli sittenkin vain krapula. Nyt uuteen nousuun.

Joo tehdään ekskursio nimikkeellä "Back to Kannelmäki for KK &SaiPa". Onkohan alapubi aka. Kannel Pub edelleen yhtä raffi kuin oli viisi vuotta sitten? Silloin kyyppari sanoi mulle "juokaa kaljat ja painukaa vittuun, tämä ei ole teille!"

No ei siellä nyt sentään noin raffia meininkiä enää ole, mutta kantaporukka katsoo edelleen pitkään, jos baariin tulee joku uusi naama. Ja sitten alkaa tenttaaminen, että mikäs mies (tai nainen) sinä olet.

Niin ja portsari tuntuu olevan melkoinen tunari. Vähän ennen koronarajoituksia olin Kannel Pubissa kaljalla, ja tupakalle mennessä juomat pitää jättää narikkaan. Kun sitten palasin baariin, tuoppini oli hävinnyt. Kävin kysymässä portsarilta, että kuinkas näin on päässyt käymään, ja hän sanoi, että joku varmaan otti sen vahingossa. Sanoin sitten, että baari varmaan kustantaa minulle uuden kaljan, mutta siihen portsari ei suostunut, vaan haki jonkun puolikkaan random tuopin tiskiltä ja sanoi, että tässä on sinulle kalja. Laittoi siis vahingon kiertämään. No, en juonut. Myönteisenä huomiona sanottakoon kuitenkin, että Kannel Pubissa on nuorehko naispuolinen baarimikko, joka on oikein mukava. Ja silti se osaa laittaa myös spurgut järjestykseen, jos tarvitsee.

Kippis vaan!
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Voi jestas tänään on ollut krapula. Luulin jo koronaviruksen iskeneen, mutta onneksi se oli sittenkin vain krapula. Nyt uuteen nousuun.



No ei siellä nyt sentään noin raffia meininkiä enää ole, mutta kantaporukka katsoo edelleen pitkään, jos baariin tulee joku uusi naama. Ja sitten alkaa tenttaaminen, että mikäs mies (tai nainen) sinä olet.

Niin ja portsari tuntuu olevan melkoinen tunari. Vähän ennen koronarajoituksia olin Kannel Pubissa kaljalla, ja tupakalle mennessä juomat pitää jättää narikkaan. Kun sitten palasin baariin, tuoppini oli hävinnyt. Kävin kysymässä portsarilta, että kuinkas näin on päässyt käymään, ja hän sanoi, että joku varmaan otti sen vahingossa. Sanoin sitten, että baari varmaan kustantaa minulle uuden kaljan, mutta siihen portsari ei suostunut, vaan haki jonkun puolikkaan random tuopin tiskiltä ja sanoi, että tässä on sinulle kalja. Laittoi siis vahingon kiertämään. No, en juonut. Myönteisenä huomiona sanottakoon kuitenkin, että Kannel Pubissa on nuorehko naispuolinen baarimikko, joka on oikein mukava. Ja silti se osaa laittaa myös spurgut järjestykseen, jos tarvitsee.

Kippis vaan!

Kuullostaa ihan Kantsulta! Samalla keikalla kun oltiin niin päätettiin heittää tikkaa. No ei aikaakaan kun joku rouva (puliämmä) tuli huutamaan että ollaan juotu hänen lonkerot. Meidän seurueessa nautittiin olutta. No pisteenä iin päällä niin joku "wanna be" liivipappa tuli uhoamaan ja sanoi että rouvan lonkero on ostettava "joitte, tai ette". Vedettiin niin helvetillinen huutonauru sille absurdille tilanteelle. Mitään tarjottu kennellekkään, mentiin Krouviin ja homma oli kuin tulevaisuudesta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juon kavereiden kanssa Zoomin välityksellä. En kyllä tiedä onko tämä sitä "oikeaa" kalsarointia.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Tavoite: sivistyneesti lasillinen tai kaksi hyvää skottiviskiä.

Lopputulema: pullosta hajosi korkki (luonnonkorkki), joten nythän pullo pitää juoda tyhjäksi ettei huonone.

Huomisaamun krapula-Fironic lähettää terveisiä: vitun pälli, ensi kerralla pidä parempaa huolta siitä korkista!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No joo, muokkasin sit käsin joku 450 solua käsin oikeaan muotoon. Onneks oli kaljaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Excelissä. Käsin on hankala muokata munasoluja, vaikka taitavatkin olla ainoat ihmisen solut, jotka voi nähdä paljaalla silmällä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Housut on pysyny vielä jalassa mutta alkoholin juominen jatkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös