Kalsarikänniketju

• 5 309 122
  • 66 757

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Varmaan jottai kaksi kuukautta tässä on mennyt ilman tippaakaan alkoholia. Ny meni se putki rikki. Jos kerta muutki ni kylhä määki sitten.

Miksi jotkut muuten ottaa nimenomaan tuon brittifutiksen niin tosissaan? En ymmärrä. Eihän kotoiset liigafanitkaan vihaa toisia seuroja niin paljoa kuin nämä brittifutisfanit.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei keuli. Ei nyt jokainen vastaus viesteisiisi ole "keulimista".
Aattelin vaan kun lähti tuo kirjoitusasu vähän liukumaan perinteisestä. Kun yleensä pidät kieliopin. Mutta olkoon, eihän se minulle.

npc

Jäsen
Pallokorvafutis? Nyt en ymmärrä. Vai verrataanko tässä jalkapalloon, jossa jaloilla ainoastaan juostaan ja pallokaan ei ole pallo vaan joku ihme oliivi jota kannetaan kainalossa? Se on outo laji se.
Luulin, että brittifutista kutsutaan ihan yleisesti pallokorvapalloksi tai lädipalloksi.

Varmaan jottai kaksi kuukautta tässä on mennyt ilman tippaakaan alkoholia. Ny meni se putki rikki. Jos kerta muutki ni kylhä määki sitten.

Miksi jotkut muuten ottaa nimenomaan tuon brittifutiksen niin tosissaan? En ymmärrä. Eihän kotoiset liigafanitkaan vihaa toisia seuroja niin paljoa kuin nämä brittifutisfanit.
Varmaan kun luit näitä viestejä niin oli pakko korkata. Mutta: se on ihan hyvä syy.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue

Minä kyllä kannatan tiettyä seuraa, mutta en tosiaankaan ota hommaa liian vakavasti. Se on vaan ajankulua, harrastus. Muut asiat otetaan vakavasti, urheilu on lopultakin vain urheilua.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aattelin vaan kun lähti tuo kirjoitusasu vähän liukumaan perinteisestä. Kun yleensä pidät kieliopin. Mutta olkoon, eihän se minulle.

Okei, sori. En huomannut itse. Kyllä siitä saa huomauttaa. Olen ollut alan ammattilainen koko ikäni, joten jos kirjoitan päin vittua, niin kyllä siitä saa sanoa. Humala ei ole pätevä syy. Olen ankara itselleni.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No se ei kauaa hereillä pysynyt se @Cszetsku . Vai onko ilkeesti mennyt joihinkin muihin ketjuihin haastaa riitaa?

Punapekka, mä oon hereillä! Älä mee myllyttämään Zysckoxxxvictiä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei, sori. En huomannut itse. Kyllä siitä saa huomauttaa. Olen ollut alan ammattilainen koko ikäni, joten jos kirjoitan päin vittua, niin kyllä siitä saa sanoa. Humala ei ole pätevä syy. Olen ankara itselleni.
Mukava olla kontaktissa ihmisen kanssa, joka ymmärtää oikeinkirjoituksen ja selkeyden merkityksen. Minä olen kirjoittanut paljon ja kaikkialle koko ikäni. Joskus hyvin, joskus huonosti. Huonoja kirjoituksistani on useimmiten tehnyt se, että olen ollut väärässä paikassa humoristinen, ylimielinen tai liian monisanainen. Mitä useamman vuoden tai vuosikymmenen olen kirjoittanut, sitä enemmän arvostan Hemingwayta, Johnny Cashia,Howlin’ Wolfia, Lemmyä. Olennainen sanotaan, ei turhia maalailuja tai adjektiiveja. Vähemmän on oikeasti enemmän. Jos saat sanottua asian kolmella sanalla, miksi tuhlaat siihen kolme virkettä?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Zyskovits eli Czesku on vissiin jo unten mailla. Ymmärään toki.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Numis känis. Pittä men nukku. Nähää aamul. Stay safe veljet.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuulen musiikkia jostain mutten ole ihan varma mistä. Välilehtia on useampi auki.. tuolla, saxon ride like the wind. Siellä se on, sieltä se kuuluu.
On muuten inhottava fiilis ku sulla on miljoona välilehteä auki ja yhdessä niistä lähtee yhtäkkiä musat soimaan ja koitat siinä sitten epätoivoisesti etsiä/arvata mistä hitosta se musa oikee tulee.

npc

Jäsen
On muuten inhottava fiilis ku sulla on miljoona välilehteä auki ja yhdessä niistä lähtee yhtäkkiä musat soimaan ja koitat siinä sitten epätoivoisesti etsiä/arvata mistä hitosta se musa oikee tulee.
Uuh! Vaikka mulla paljon ongelmia niin tuollaista en ole kokenut, onneksi. Lähteekö sulla automaattisesti play päälle kun avaat jonkun sivun, vaikka nyt YT? En tiedä olenko sitten asetuksista onnistunut tuollaisen kieltämään.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Uuh! Vaikka mulla paljon ongelmia niin tuollaista en ole kokenut, onneksi. Lähteekö sulla automaattisesti play päälle kun avaat jonkun sivun, vaikka nyt YT? En tiedä olenko sitten asetuksista onnistunut tuollaisen kieltämään.
Jos pitää samoja välilehtiä ikuisuuden auki kuten minä ja kone käy esimerkiksi välissä pois päältä, niin uudelleenkäynnistäessä palauttamalla vanhan istunnon ne kaikki aiemmat välilehdet on ladattava uudelleen. Jos siinä erehtyy vahingossa klikkaamaan väärää välilehteä niin saattaa tosiaan lähteä musat täysin vahingossa soimaan ilman että edes tajuaa tehneensä mitään.

npc

Jäsen
Jos pitää samoja välilehtiä ikuisuuden auki kuten minä ja kone käy esimerkiksi välissä pois päältä, niin uudelleenkäynnistäessä palauttamalla vanhan istunnon ne kaikki aiemmat välilehdet on ladattava uudelleen. Jos siinä erehtyy vahingossa klikkaamaan väärää välilehteä niin saattaa tosiaan lähteä musat täysin vahingossa soimaan ilman että edes tajuaa tehneensä mitään.
Mjoo, joo-o. Luulen tajuavani mitä tarkoitat. Mulla yöläppäri yöpöydällä menee nukkumaan aina kohta mun nukahtamisen jälkeen. Kerran viikossa yritän saada aikaiseksi, että restarttaisin masiinan (mahdollisia päivityksia ym). Mutta joo, kyllä ne sivut sen "lepotilankin" jälkeen päivittyy muttei ne nyt lähde autosti playllekään. Varmaan näitä winseiskalaisten vielä olemassaolevia etuuksia.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Jaahas tämä aamu taittuu kyllä hiivaisen puolelle. Laitankin älppäriltä Tapsaa ihan vaan kiusatakseni naapureita! Kesän lapsi -76.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutsilla oli muutenkin aika hyvä levyhylly 70-luvun lopulla, noin kotiäidiksi. Joskus 77 opin käyttämään levysoitinta, ja aloin järjestelmällisesti käymään (nyt saa jo sanoa näin!) läpi mamman levystöä. Siellä oli Piirpaukkeen eka, Beatlesin Revolver, Elviksen tuplakokoelma Forever, Moody Bluesin Seventh Sojourn, joku Stonesin kokoelma, Kinksiä, Lea Lavenia, Freemanin eka, Aretha Franklinia, Edith Piafia, Bob Marleyn Exodus, joku Procol Harumin levy, Hectorin Herra Mirandos, Johnny Cashia, Demis Roussoksen Greatest Hits, Abbaa ja Zappaa. Sieltä kumpuaa minun musiikillinen sivistykseni ja genrerajoista piittaamattomuuteni, kun kaikkea tuota kuuntelin jo ennen kouluikää.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mutsilla oli muutenkin aika hyvä levyhylly 70-luvun lopulla, noin kotiäidiksi. Joskus 77 opin käyttämään levysoitinta, ja aloin järjestelmällisesti käymään (nyt saa jo sanoa näin!) läpi mamman levystöä. Siellä oli Piirpaukkeen eka, Beatlesin Revolver, Elviksen tuplakokoelma Forever, Moody Bluesin Seventh Sojourn, joku Stonesin kokoelma, Kinksiä, Lea Lavenia, Freemanin eka, Aretha Franklinia, Edith Piafia, Bob Marleyn Exodus, joku Procol Harumin levy, Hectorin Herra Mirandos, Johnny Cashia, Demis Roussoksen Greatest Hits, Abbaa ja Zappaa. Sieltä kumpuaa minun musiikillinen sivistykseni ja genrerajoista piittaamattomuuteni, kun kaikkea tuota kuuntelin jo ennen kouluikää.

Sama vika rahikaisella. Aikanaan keikkasin vanhempieni älppärit (sopimuksella etten hävitä), löytyy vaikka mitä helmiä, Abbey Road, Black Sabbathin vol4, Gladys Knight, Blood Sweat & Tears yms... Ja mainitsemasi Demis Roussos sekä Edith Piaf joista frankofiilinä pidän todella paljon (mikäköhän perverssio sekin on?). Landelta yhdestä kuolinpesästä sain sitten näitä kotimaisia, Rauli, Agents, Tapsa, Reetu, Fredi yms. Kännissä älppäreiden kuuntelussa on fiilistä!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy