Kalsarikänniketju

  • 5 199 984
  • 66 623

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paul teki sen aggressiivisimman biisin.

George teki ne kauneimmat biisit.

Saa täydentää.
Sulla on nyt joku aggro päällä. Ehkä teki. Mutta teki myös Yesterdayn. Ihmisillä on moninaisia tunteita. Vittu, siinä bändissä kaikki teki kaikkea. John teki samalle levylle Happiness is a Warm Gunin ja Julian.
 

redpecka

Jäsen
Paul teki sen aggressiivisimman biisin.

George teki ne kauneimmat biisit.

Saa täydentää.
Kaipa sen noinkin voi halutessaan tiivistää.

Sitten kun poppoo hajos, sitä on itellänikin vähän eritiesmitämielipidettä, mutta kyllä se nössö Macca on kumminkin ihan ookoo. Jotkuu Wingsit on ehkä vähän lepsua, mutta kyllä se on hyvääkin tehnyt. Ja George-setä tietenkin, yhden ikonisimmista pop-levyistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikkien kanssa kaikesta suht samaa mieltä, jopa Iivulin @Evil. Se on suuri harmi, ettei Georgea ehtinyt ikinä nähdä. Lennoniin nyt ei ollut mahdollisuuksiakaan.

Beatlesin ja jalkapallon suhteesta keskustelen edelleen mielelläni.

Liverpool on ihan vitun tyhmä seura, kun se on antanut naapurikaupungin ylpeyden omia Hey Juden. Soittakaa vähe sitä omaa paskaa mjötööh?!1
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikkien kanssa kaikesta suht samaa mieltä, jopa Iivulin @Evil. Se on suuri harmi, ettei Georgea ehtinyt ikinä nähdä. Lennoniin nyt ei ollut mahdollisuuksiakaan.

Beatlesin ja jalkapallon suhteesta keskustelen edelleen mielelläni.

Liverpool on ihan vitun tyhmä seura, kun se on antanut naapurikaupungin ylpeyden omia Hey Juden. Soittakaa vähe sitä omaa paskaa mjötööh?!1
Sulla keulii kohta näköjään.

Minä rakastan jalkapalloa ja musiikkia, mutta en sekoita näitä. Ihan sama onko joku Ringo punaisia vai sinisiä. Minä olen Beatlesin miehiä. Joku Oasishan on Cityn kundeja, olkoot. Se on heidän häpeänsä. En silti tykkää Unitedista yhtään sen enempää.

Pakko kai se on tulla ulos kaapista. Olen saman seuran kannattaja kuin Roger Waters, Johnny Rotten, Mick Jagger, Martin Gore ja Roger Daltrey. Olen Arsenalin miehiä.
 

redpecka

Jäsen
Pakko kai se on tulla ulos kaapista. Olen saman seuran kannattaja kuin Roger Waters, Johnny Rotten, Mick Jagger, Martin Gore ja Roger Daltrey. Olen Arsenalin miehiä.
Minä olen jotenkin säästynyt tuolta pallokorvafutikselta. Mutta jos ne on lajin siellä keksinyt niin kippis heille.

Lupasin ottaa kuvan juomistani kameralla, tämmönen tuli. Ei pitäisi olla audioo mukana.
 

Liitteet

  • gal-song.png
    gal-song.png
    30,6 KB · kertaa luettu: 115

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sulla keulii kohta näköjään.

Minä rakastan jalkapalloa ja musiikkia, mutta en sekoita näitä. Ihan sama onko joku Ringo punaisia vai sinisiä. Minä olen Beatlesin miehiä. Joku Oasishan on Cityn kundeja, olkoot. Se on heidän häpeänsä. En silti tykkää Unitedista yhtään sen enempää.

Pakko kai se on tulla ulos kaapista. Olen saman seuran kannattaja kuin Roger Waters, Johnny Rotten, Mick Jagger, Martin Gore ja Roger Daltrey. Olen Arsenalin miehiä.

Ei keuli. Ei nyt jokainen vastaus viesteisiisi ole "keulimista".

Arsenal hyväksytään, hieno perinteinen seura. Pääasia ettei mitään vitun säälittävää Tottenhamia. Silti City ja Chelsea ovat ne maan tyylikkäimmät seurat ikuisesti. Ne tyylikkäät, trendikkäät sinisävyiset. ManUlle voi nykyään nauraa.

Brittiläinen kulttuuri on hienoa. Londoni on hieno kaupunki, jonne lähden ihan salamana taas, kun tästä koronapaskasta päästään. Ikävä on kova.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen jotenkin säästynyt tuolta pallokorvafutikselta. Mutta jos ne on lajin siellä keksinyt niin kippis heille.

Lupasin ottaa kuvan juomistani kameralla, tämmönen tuli. Ei pitäisi olla audioo mukana.
Pallokorvafutis? Nyt en ymmärrä. Vai verrataanko tässä jalkapalloon, jossa jaloilla ainoastaan juostaan ja pallokaan ei ole pallo vaan joku ihme oliivi jota kannetaan kainalossa? Se on outo laji se.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Varmaan jottai kaksi kuukautta tässä on mennyt ilman tippaakaan alkoholia. Ny meni se putki rikki. Jos kerta muutki ni kylhä määki sitten.

Miksi jotkut muuten ottaa nimenomaan tuon brittifutiksen niin tosissaan? En ymmärrä. Eihän kotoiset liigafanitkaan vihaa toisia seuroja niin paljoa kuin nämä brittifutisfanit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei keuli. Ei nyt jokainen vastaus viesteisiisi ole "keulimista".
Aattelin vaan kun lähti tuo kirjoitusasu vähän liukumaan perinteisestä. Kun yleensä pidät kieliopin. Mutta olkoon, eihän se minulle.
 

redpecka

Jäsen
Pallokorvafutis? Nyt en ymmärrä. Vai verrataanko tässä jalkapalloon, jossa jaloilla ainoastaan juostaan ja pallokaan ei ole pallo vaan joku ihme oliivi jota kannetaan kainalossa? Se on outo laji se.
Luulin, että brittifutista kutsutaan ihan yleisesti pallokorvapalloksi tai lädipalloksi.

Varmaan jottai kaksi kuukautta tässä on mennyt ilman tippaakaan alkoholia. Ny meni se putki rikki. Jos kerta muutki ni kylhä määki sitten.

Miksi jotkut muuten ottaa nimenomaan tuon brittifutiksen niin tosissaan? En ymmärrä. Eihän kotoiset liigafanitkaan vihaa toisia seuroja niin paljoa kuin nämä brittifutisfanit.
Varmaan kun luit näitä viestejä niin oli pakko korkata. Mutta: se on ihan hyvä syy.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Varmaan jottai kaksi kuukautta tässä on mennyt ilman tippaakaan alkoholia. Ny meni se putki rikki. Jos kerta muutki ni kylhä määki sitten.

Miksi jotkut muuten ottaa nimenomaan tuon brittifutiksen niin tosissaan? En ymmärrä. Eihän kotoiset liigafanitkaan vihaa toisia seuroja niin paljoa kuin nämä brittifutisfanit.
Minä kyllä kannatan tiettyä seuraa, mutta en tosiaankaan ota hommaa liian vakavasti. Se on vaan ajankulua, harrastus. Muut asiat otetaan vakavasti, urheilu on lopultakin vain urheilua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aattelin vaan kun lähti tuo kirjoitusasu vähän liukumaan perinteisestä. Kun yleensä pidät kieliopin. Mutta olkoon, eihän se minulle.

Okei, sori. En huomannut itse. Kyllä siitä saa huomauttaa. Olen ollut alan ammattilainen koko ikäni, joten jos kirjoitan päin vittua, niin kyllä siitä saa sanoa. Humala ei ole pätevä syy. Olen ankara itselleni.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No se ei kauaa hereillä pysynyt se @Cszetsku . Vai onko ilkeesti mennyt joihinkin muihin ketjuihin haastaa riitaa?

Punapekka, mä oon hereillä! Älä mee myllyttämään Zysckoxxxvictiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Okei, sori. En huomannut itse. Kyllä siitä saa huomauttaa. Olen ollut alan ammattilainen koko ikäni, joten jos kirjoitan päin vittua, niin kyllä siitä saa sanoa. Humala ei ole pätevä syy. Olen ankara itselleni.
Mukava olla kontaktissa ihmisen kanssa, joka ymmärtää oikeinkirjoituksen ja selkeyden merkityksen. Minä olen kirjoittanut paljon ja kaikkialle koko ikäni. Joskus hyvin, joskus huonosti. Huonoja kirjoituksistani on useimmiten tehnyt se, että olen ollut väärässä paikassa humoristinen, ylimielinen tai liian monisanainen. Mitä useamman vuoden tai vuosikymmenen olen kirjoittanut, sitä enemmän arvostan Hemingwayta, Johnny Cashia,Howlin’ Wolfia, Lemmyä. Olennainen sanotaan, ei turhia maalailuja tai adjektiiveja. Vähemmän on oikeasti enemmän. Jos saat sanottua asian kolmella sanalla, miksi tuhlaat siihen kolme virkettä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Zyskovits eli Czesku on vissiin jo unten mailla. Ymmärään toki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Numis känis. Pittä men nukku. Nähää aamul. Stay safe veljet.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kuulen musiikkia jostain mutten ole ihan varma mistä. Välilehtia on useampi auki.. tuolla, saxon ride like the wind. Siellä se on, sieltä se kuuluu.
On muuten inhottava fiilis ku sulla on miljoona välilehteä auki ja yhdessä niistä lähtee yhtäkkiä musat soimaan ja koitat siinä sitten epätoivoisesti etsiä/arvata mistä hitosta se musa oikee tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös