Täällähän on hyvän musiikin vaihe meneillään. Laitan oman kaksisenttiseni tähän pajatsoon:
Viikate ja Hautuumaa, kyllä siellä suunnalla osataa tehä musiikkia, josta tykkään.
Tää Viikatteen uusin sinkku on varsin kuunneltava veisu. Taas yksi levy mitä odottaa tältä vuodelta.Viikatetta ei olekaan tullut kuunneltua pitkään aikaan. Kaivankin Youtubesta muutaman levyn. Tykkäsin ihan tästä uusimmastakin.
Muistelinkin että olet Karhu-miehiä. En tiedä, muisti pätkii vaikka oon vasta 29v. Sen muistan kun veivattiin NHL:ää samassa tiimissä. Tai sä veivasit, mie olin suoraviivainen Jomppa vaan.. :)
Tosiaan tuo kirjoitettujen viestien lukumäärälista tyhjeni tai meni ainakin sekaisin, kun palstasofta päivitettiin. Siinä mielessä hyvä, että enää en minäkään ole kovinkaan juoppo. Yksi pehmeimmistä nykyään.Pitääpä se tännekin rustata kun ei muista koska viimeksi. Kännit mitä muutakaan. Olenhan tämän ketjun kuningas!
Tosiaan tuo kirjoitettujen viestien lukumäärälista tyhjeni tai meni ainakin sekaisin, kun palstasofta päivitettiin. Siinä mielessä hyvä, että enää en minäkään ole kovinkaan juoppo. Yksi pehmeimmistä nykyään.
Kyllähän minä mietin pitkään että miten on mahdollista tämä tilanne, mutta esimerkiksi kalkkifredi on ollut manan mailla jo useamman vuoden ennen palstan uudistumista ja oli aktiivinen täällä. En muista kuitenkaan tarkemmin koska palsta uudistui ja fredi häippäsi.
Täytyy myöntää, että tuo Ville Valo & Agents on omille korville hunajaa. Eikä vähiten Esa Pulliaisen kitaroinnin.Itse kun rakastan Ville Valon ääntä, niin nyt täällä päästään asiaan. Ville Valo& Agents. Huumaavaa musiikkia. Sopii olohuoneeseeni, kuten lähiräkäläänkin. Tässä sellaista musiikkia, jota voisin kuvitella laulavani karaokessa. Vitun kamalaahan tuo miun rääkymänä yli promillen humalassassa olisi Rauliin taikka Villeen verrattuna. Siltikin. Tässä mukana luikauttelen.
Kuulisitpa Krepon versioimana...Täytyy myöntää, että tuo Ville Valo & Agents on omille korville hunajaa. Eikä vähiten Esa Pulliaisen kitaroinnin.
Voin sanoa, että oma laulu sopii ainoastaan terroristien kiduttamiseen salaisilla leireillä...Kuulisitpa Krepon versioimana...
Harmittaa niiden palstalaisten puolesta, jotka olisivat kesärinkiin osallistuneet.Kuulisitpa Krepon versioimana...
Kyllä me ollaan niin sinnikkäitä, että jaksetaan vuosi odottaa Jatkoajan Kesärinkiä. Jos pitää odottaa toinenkin vuosi niin voi tehdä tiukkaa. Silloin voisi järjestää johonkin salakapakkaan syksyringin.Harmittaa niiden palstalaisten puolesta, jotka olisivat kesärinkiin osallistuneet.
No joskus sitten.
Itseasiassa omaa laulua on videotallenteella tallessa. mutta ei siitä sen enempää...Harmittaa niiden palstalaisten puolesta, jotka olisivat kesärinkiin osallistuneet.
No joskus sitten.
Et haluaisi täällä julkaista. Nykypäivän trendi täälläkin tuntuu olevan laittaa itsestään tietoja/ kuvia. Videoita en ole nähnyt @Czescku a lukuunottamatta.Itseasiassa omaa laulua on videotallenteella tallessa. mutta ei siitä sen enempää...