Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 689
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kääpiön vastaus on aivan liian selkeä, joten epäilen fuskua tässä. Hän lienee selvinpäin ja ei sitä erikseen ilmoita. Synti ja häpeä. Siiklistä tai rosamundasta saadaan parhaat pelaajat jääkiekkoon.
Tolkun ihmisiltä suoltuu selkeää tekstiä aina. Pottuasioihon olen aikoinani hakenut vauhtia kasvinviljelytieteen appron verran, joka on siitä sopiva pienehkö oppimäärä, että liika tieto ei kiristä ohimoita kesken perunansyönnin. Riittää kun ymmärtää, mikä on sopiva %-osuus tärkkelystä muusiperunaan ja mikä soosiperunaan.

Nyt ei tosin tarkoitukseni ole kuin nauttia puolikas Zenato Amarone ja kipenen verran juustoa. Kalsareitakaan ei ole, ihan munasillaan mennään. En osaa tätä häpeäksi mieltää, synniksi en sitäkään vähää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tolkun ihmisiltä suoltuu selkeää tekstiä aina. Pottuasioihon olen aikoinani hakenut vauhtia kasvinviljelytieteen appron verran, joka on siitä sopiva pienehkö oppimäärä, että liika tieto ei kiristä ohimoita kesken perunansyönnin. Riittää kun ymmärtää, mikä on sopiva %-osuus tärkkelystä muusiperunaan ja mikä soosiperunaan.

Nyt ei tosin tarkoitukseni ole kuin nauttia puolikas Zenato Amarone ja kipenen verran juustoa. Kalsareitakaan ei ole, ihan munasillaan mennään. En osaa tätä häpeäksi mieltää, synniksi en sitäkään vähää.
Pitkä lainaus, lyhyt vastaus. Hyväksytään. Siis vastaus. Ilman muttia. Mutti taas on hyvää.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos sitä iltakuuteen mennessä nukahtaisi. Kehtasin laittaa pesukoneen päälle. Taitaa olla hiljaisuus kello 23 jälkeen. Olen paha.

Taloyhtiössä tehdään remonttia toukokuusta marraskuulle (7-19). Se on hieno tunne tulla kotiin yövuorosta kello 7 ja sitten yrittää nukkua. Toki joka päivä ei tehdä remonttia 7-19. Minä teen töissä pelkkää yövuoroa.

Ja nyt tulee Windows Media Playerissä Saksan kansallislaulua. Terveisiä nimimerkeille TomiP ja kalkkifredi.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä töitä teet?
Sitä en valitettavasti kehtaa sanoa. Ehkä tienaisin enemmän työttömänä.

Mutta työttömäksi en rupea. Kituutellaan sitten tällä naurettavalla palkalla.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun seinänaapurissa tehtiin 3 perkeleen kuukautta remonttia lähes päivittäin. Onneksi en enää tehnyt pelkkää yötyötä, mutta ku yötuuri osu kohtiille, niin sitä nautinnon määrää...

godspeed

Jäsen
Mä kysyn siks yötöistä koska se vois olla mun hommaa riippuen toki mitä vaatimuksia. Ei kiinnostais kauheesti olla ihmisten kans tekemisissä nääs tai sit tietyin vaatimuksin niidenkin kans.

godspeed

Jäsen
Turha hävetä, koska olisit ollut lälläri muutoin. Ja kaikki meistä tietää että sellaiset lyödään lakoon, viimeistään Clyden toimesta. Vinkkari - oikealle! Dojoing!

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo. Nyt poistin tuon viestin varmuuden vuoksi. Now you know and I´ll have to kill you. Be prepared!

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tampereeltako kalja loppuu?

Minun vanhempani asuivat 10 kuukautta Tampereella. Ovat nyt jo takaisin täällä Itä-Uudellamaalla. Mutta Tampere on hieno kaupunki. Kovin paljoa en sitä seutua tunne, mutta Pyynikki, Tammelan tori ja Särkänniemi ovat hienoa aluetta.

godspeed

Jäsen
Pari on vielä, saa nähdä jaksano ne koska vähän jo taas unettaa. Tampereesta sinänsä muuta että itäpuolella asunu aina, joten en tunne yhtään länsipuolta. Tarvisin kartan siellä kulkiessa. Kai tää on ihan jees. Tammelan torilla asuin joskus.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanhukset sammuu. Minä voisin valvoa iltakuuteen asti, mutta en tiedä, että onko siinä järkeä. Helpommalla pääsisi sammumalla nyt.

godspeed

Jäsen
Emmää ole vanha, läheskään, nuori poika, vaikka äskein vedin perskeikkaa kuistille. Lähti vain taipuun takakenossa ja sinne meni niin ettei mitään tehtävissä. Vaikka kuiteskin ajatus kulkee, niin silti ei ollut mitään tehtävissä kun fysiikka petti. Se lasku oli otettava kungfu-liikkein vastaan.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla olisi 6,5 (40 %) litraa Virosta tuotuja viinoja. Niitä ei yhdessä illassa juoda hengissä.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei perkele viinat, ne on piruja, perkeleitä. Niistä saa sellaiset energiabuustit että mikä vain on mahollista. Ei jumalauti sovi siksikään.
Joo. Mieluummin joisin olutta. Mutta on helpompi kantaa Virosta 10 litraa viinaa kuin 266 tölkkiä olutta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy