Kalsarikänniketju

  • 5 229 150
  • 66 666

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Asennen ratkaisee.
Ja kirjoitusvirheillä ei ole väliä. Pitääkin lähteä jossain vaiheessa ajamaan se Kehärata. Näin idässä asuvana siitä ei hirveästi hyötyä ole, mutta ihan mielenkiinnosta sen voisi ajaa läpi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Joku tilas paukun, mut John Lennon. John ja Sylvester ja tappeli, John Wayne mutta Sylvester otti kiinni hänet ja Stallone, niin siis mitkä? Sienet. Brigitte otti ne kuitenkin maasta suihin ja Niels ne. Kaikki toki venas sen aikaan mut Tom Waits edelleen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku tilas paukun, mut John Lennon. John ja Sylvester ja tappeli, John Wayne mutta Sylvester otti kiinni hänet ja Stallone, niin siis mitkä? Sienet. Brigitte otti ne kuitenkin maasta suihin ja Niels ne.
Miksi Sylvester Stallonella ei ole nenää?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kääpiön vastaus on aivan liian selkeä, joten epäilen fuskua tässä. Hän lienee selvinpäin ja ei sitä erikseen ilmoita. Synti ja häpeä. Siiklistä tai rosamundasta saadaan parhaat pelaajat jääkiekkoon.
Tolkun ihmisiltä suoltuu selkeää tekstiä aina. Pottuasioihon olen aikoinani hakenut vauhtia kasvinviljelytieteen appron verran, joka on siitä sopiva pienehkö oppimäärä, että liika tieto ei kiristä ohimoita kesken perunansyönnin. Riittää kun ymmärtää, mikä on sopiva %-osuus tärkkelystä muusiperunaan ja mikä soosiperunaan.

Nyt ei tosin tarkoitukseni ole kuin nauttia puolikas Zenato Amarone ja kipenen verran juustoa. Kalsareitakaan ei ole, ihan munasillaan mennään. En osaa tätä häpeäksi mieltää, synniksi en sitäkään vähää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tolkun ihmisiltä suoltuu selkeää tekstiä aina. Pottuasioihon olen aikoinani hakenut vauhtia kasvinviljelytieteen appron verran, joka on siitä sopiva pienehkö oppimäärä, että liika tieto ei kiristä ohimoita kesken perunansyönnin. Riittää kun ymmärtää, mikä on sopiva %-osuus tärkkelystä muusiperunaan ja mikä soosiperunaan.

Nyt ei tosin tarkoitukseni ole kuin nauttia puolikas Zenato Amarone ja kipenen verran juustoa. Kalsareitakaan ei ole, ihan munasillaan mennään. En osaa tätä häpeäksi mieltää, synniksi en sitäkään vähää.
Pitkä lainaus, lyhyt vastaus. Hyväksytään. Siis vastaus. Ilman muttia. Mutti taas on hyvää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tää on huono että tuli virtaa, koska tämmöiset virtapiikit tietää sitä etten nuku sitten yhtään paitsi aamuviideltä, vaikkei oo juotavaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos sitä iltakuuteen mennessä nukahtaisi. Kehtasin laittaa pesukoneen päälle. Taitaa olla hiljaisuus kello 23 jälkeen. Olen paha.

Taloyhtiössä tehdään remonttia toukokuusta marraskuulle (7-19). Se on hieno tunne tulla kotiin yövuorosta kello 7 ja sitten yrittää nukkua. Toki joka päivä ei tehdä remonttia 7-19. Minä teen töissä pelkkää yövuoroa.

Ja nyt tulee Windows Media Playerissä Saksan kansallislaulua. Terveisiä nimimerkeille TomiP ja kalkkifredi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä töitä teet?
Sitä en valitettavasti kehtaa sanoa. Ehkä tienaisin enemmän työttömänä.

Mutta työttömäksi en rupea. Kituutellaan sitten tällä naurettavalla palkalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun seinänaapurissa tehtiin 3 perkeleen kuukautta remonttia lähes päivittäin. Onneksi en enää tehnyt pelkkää yötyötä, mutta ku yötuuri osu kohtiille, niin sitä nautinnon määrää...
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mä kysyn siks yötöistä koska se vois olla mun hommaa riippuen toki mitä vaatimuksia. Ei kiinnostais kauheesti olla ihmisten kans tekemisissä nääs tai sit tietyin vaatimuksin niidenkin kans.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Turha hävetä, koska olisit ollut lälläri muutoin. Ja kaikki meistä tietää että sellaiset lyödään lakoon, viimeistään Clyden toimesta. Vinkkari - oikealle! Dojoing!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo. Nyt poistin tuon viestin varmuuden vuoksi. Now you know and I´ll have to kill you. Be prepared!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tampereeltako kalja loppuu?

Minun vanhempani asuivat 10 kuukautta Tampereella. Ovat nyt jo takaisin täällä Itä-Uudellamaalla. Mutta Tampere on hieno kaupunki. Kovin paljoa en sitä seutua tunne, mutta Pyynikki, Tammelan tori ja Särkänniemi ovat hienoa aluetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös