Kalsarikänniketju

  • 5 206 276
  • 66 635
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli et tiedä Pearl Jamista mitään edes vähää alusta. Kyllä, sanoin noin.

Vastahan tuo Andrew Woodin synttäri meni. Milloin joku muistaa Kurt Paskan kuolemaa?

EDIT: Kuumakamaa... ketään ei kiinnosta jokerit. sori.

Ei mullakaan Kurtin kuolema herätä tuntemuksia. Joskus oon miettinyt sitä, että Layne Stayley taisi olla hetken aikaa ruumiina ennen kuin löydettiin. Maine on ennalta arvaamaton asia. Sitä saattaa olla hetken, sitten se menee. Ja kun olet kuollut, vasta sitten joku arvostaa. RIP.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Joo kävin baarissa. Kun pilkun jälkeen kävin grillillä ja istuin penkille syömään pitsaa, niin sinne tuli joku jätkä, joka baarissakin jo istui mun syliin. Kävi kusella kioskin juurelle ja sanoin, että ota hattusi (joka tippui mun viereen) ja mee muualle, niin jos muistini pelaa oikein, niin läppäs mua avokämmenellä poskelle. Vaikka olen pasifisti, niin silti olin silti jo nyrkit pystyssä ja meinasin jo haastaa sitä tappeluun. Oisin sen kyllä hakannut, koska se oli mua enemmän humalassa, ehkä jopa liikaakin. Siihen tuli joku kalju kaveri vastaan, joka luuli että mä haastan riitaa sille. Selitin asian ja onneksi se ymmärsi. Onneksi en lyönyt ketään, mutta vittu. Ei saa huitoa ketään edes avokämmenellä. Toivottavasti sillä kaverilla on aamulla vuosikymmenen krapula, se on sille ihan riittävän paha rangaistus.

Onneksi mulla ei ole kotona kuin yksi tölkki Guinnessia.
 
Viimeksi muokattu:

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Muistan ikäni kun katsoin tämän matsin. Keskellä synkintä etelä-pohjanmaata (kirjoitin tahallaan pienellä). Vasta oli ollut paikallislehdessä uutinen jossa oli kerrottu neekeristä kylänraitilla. Ja se hillitty riemu joka puhkesi...


Tästä jälkikäteen ei tule mieleen muuta kuin, että miten helvetissä Areena on ollut noin saatanan tyhjän näköinen????
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muistan seitsemän vanhana kun äitini laittoin minut nukkumaan kun itkin siitä syystä kun Jokerit tippuivat! Jos en väärin muista niin Metropolit teki Jokereiden maalin. Muistan, en nukkunut koko yönä, kun inhosin suomalaista jääkiekkoa ja sitä, kun Jokerit hävisivät.

Noin muuten musiikki ja suomalainen urheilu uppoaa saatanan hyvin.

Metropolit oli kyllä hieno pelaaja. Raksilassa näin ukon kaarteluja livenä. Siitä voi jo sanoa että oli pelin ytimessä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Metropolit oli kyllä hieno pelaaja. Raksilassa näin ukon kaarteluja livenä. Siitä voi jo sanoa että oli pelin ytimessä.

En tiedä, mutta siitä on tämä penkkiurheilufanitu lähtenyt pysäyttämättömiin liekkeihin! Jokereissa oli Glen Metropolit ja Marko Jantunen, mutta miten helveltissä Jokerit pystyi hävimään tuon sarjan?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo kävin baarissa. Kun pilkun jälkeen kävin grillillä ja istuin penkille syömään pitsaa, niin sinne tuli joku jätkä, joka baarissakin jo istui mun syliin. Kävi kusella kioskin juurelle ja sanoin, että ota hattusi (joka tippui mun viereen) ja mee muualle, niin jos muistini pelaa oikein, niin läppäs mua avokämmenellä poskelle. Vaikka olen pasifisti, niin silti olin silti jo nyrkit pystyssä ja meinasin jo haastaa sitä tappeluun. Oisin sen kyllä hakannut, koska se oli mua enemmän humalassa, ehkä jopa liikaakin. Siihen tuli joku kalju kaveri vastaan, joka luuli että mä haastan riitaa sille. Selitin asian ja onneksi se ymmärsi. Onneksi en lyönyt ketään, mutta vittu. Ei saa huitoa ketään edes avokämmenellä. Toivottavasti sillä kaverilla on aamulla vuosikymmenen krapula, se on sille ihan riittävän paha rangaistus.

Onneksi mulla ei ole kotona kuin yksi tölkki Guinnessia.

Mulle kävi vähän samanlainen tilanne Oulussa vuonna 2004 syksyllä. Jannu vetäs poskelle ja vedin täysillä takas nyrkillä. Kaveri otti taka-askelia ja horjahtikin. Ite jatkoin matkaa ja kuulin kun takaa alettiin huuteleen, että "Osku tuu pois" monta kertaa. Vähän huoletti kun yksi musta mies meni samaan suuntaan ja yritin varotella, että joudut kyllä käyttämään luunappia, mutta se taas luuli että minä haastan riittaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä, mutta siitä on tämä penkkiurheilufanitu lähtenyt pysäyttämättömiin liekkeihin! Jokereissa oli Glen Metropolit ja Marko Jantunen, mutta miten helveltissä Jokerit pystyi hävimään tuon sarjan?

Koska ne oli joukkueena huonompia kuin Kärpät. Moni muukin kannattaja on kysynyt tuota samaa. V.Filppula oli myös hieno jokeripelaaja, jos saan sanoa.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulle kävi vähän samanlainen tilanne Oulussa vuonna 2004 syksyllä. Jannu vetäs poskelle ja vedin täysillä takas nyrkillä. Kaveri otti taka-askelia ja horjahtikin. Ite jatkoin matkaa ja kuulin kun takaa alettiin huuteleen, että "Osku tuu pois" monta kertaa. Vähän huoletti kun yksi musta mies meni samaan suuntaan ja yritin varotella, että joudut kyllä käyttämään luunappia, mutta se taas luuli että minä haastan riittaa.

Väkivalta ei oo ratkaisu, korkeintaan sitä voi käyttää itsepuolustuksena.

En edes muista koko lyönnistä nyt mitään, vaan että itse olin valmiina haastamaan tappeluun. En ikinä haastaisi ketään selvinpäin tappeluun, joten jotain siinä varmasti oli taustalla.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei kyllä loiventavat maistu. Krapula kärsitään ihan miehenä pois ja sen jälkeen voin taas jatkaa kohti uutta krapulaa. Tosiaan kyllä on Kärpät ollut iso mörkö Jokereille koko vuosituhannen ajan. Miten helvetissä Jokerit onnistui tuon(kin) sössimään? Muistaakseni 2005, 2007 ja 2009 Kärpät todella oli ylivoimaisesti Jokereita parempi(?), mutta tuo liiganoususta suoraan Jokereiden kaatajaksi on kyllä kova juttu.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokerit oli Kärpille heti ns. päävastustaja. Sen kiiman aisti lehtereille asti. Kaikelle oli ihan sama kunhan ison Helsingin, Etelä-Suomen Jokerit kaatuu. Se oli pelaajillekin niin iso juttu. Kuin hekin olisivat tienneet että tämä kun tehdään, niin ollaan legendoja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Pettteri muuten joutunut/päässy katkasuun kun ei oo kuulunu?
Heh. Kolme päivää olin kirjoittamatta. Kaks päivää olin selvänä, mutta nyt tässä himassa vetäsen 6-päkillisen ennen tota illan futismatsia Stadikalla. Päivällä kävin Kalliossa kuuntelemassa Pelleä.

Joo hieman kyllä myös kyllästyin tähän palstaan, ja moderaattoreiden linjauksiin. Kirjoitin jo viestin että häippäsen kokonaan, mutta en lähettänyt sitä. Vähän ehkä pidän taukoa ja mietiskelen asiaa...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Menin IFK:n ottelun jälkeen Ministeriin ja koitin aistia tupakkitauoilla megaluokan kansainvälistä kiimaa, jota siinä lähellä tarjoiltiin toisen jalkapallo-ottelun muodossa, mutta vähän vaisuksi jäi. Tai ei se ainakaan sinne asti välittynyt. Tänään olisi myös pitänyt mennä kuuntelemaan älykköjazz-performanssia, jonka tuotannossa olin mukana, mutta enhän minä sinnekkään jaksanut mennä.

Nyt aion juoda itseni hurmaavaksi, että jos vaikka törmään siihen naapurin missiämmään, niin se näkee kuinka boheemi ja charmantti herrasmies sen seinän takana asuu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi vitu. Tomikin on näköjään ollut fasistijuntan liepeessä ilman syytä. Je Suis TomiP!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuittaan kesämökiltä.
Sauna tulessa. Ajattelin mennä uimaan vaan ei voinut laskea kulkusia veteen ettei tulvi koko järvi.
Suomalainen iskelmä toimii tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Sunnuntaina meen kyllä Dream Theaterin keikalle.
Just tuossa noin viikko sitten mietin, että milloin DT tulee Suomeen kun jonkun niitten kuvan Facebookissa spottasin. Luin vasta nytten tämän ja pakko myöntää että vituttaa ihan järjettömästi etten lue enää niin paljoa noita keikkalistoja, vaan odotan ennemmin että mainos/kaveri löytää minut asian kanssa. Olisi ollut niin hienoa nähdä heidät livenä. Oliko hyvä keikka ?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Täällä on mukavan rauhallista. Ei ihmisiä joiden panos keskustelulle on se, että alkupiste on sama kuin päätepiste. Ei edes juopottelun kannalta, koska päätepiste on aina erilainen kuin se mistä alotetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös