Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 614
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En nyt viaksi sanoisi. Kehuisin ihan joksikin muuksi, mitä en nyt tähän h't''n kerkekä keksimään, mutta hyvä tyyppi olen. Ainakin omasta mielesta. Ainakin joskus. Tai no.

Suosikkijoukkue
Siikli on nääs monikäyttönen peruna. Ei muuten ennen Kerhon kannattamista ollut sukulaisia koko samperin Hämeessä, sen jälkeen on syntynyt sinne muutama.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mistä potusta tulee paras muusi. Siis kunnon maitovoimuusi.
Perunaopin saaneena tiedän täsmällisesti, että jauhoisista lajikkeista löytyvät parhaat muusiperunat. Siis klassiset Pito, Timo ja Van Gogh nyt ainakin ovat hyviä esimerkkejä, mutta mikä vaan jauhoinen peruna on periaatteessa parempi kuin kiinteä. Lappijengi suosii tietty Puikulaa, vaikka sen tekniset arvot ovat kotimaisista perunoista ruikkuisimmat. Maku on silti mielestäni ok, ja poronkäristyksen kanssa ei muuta sovi tarjotakaan kuin puikulaperunoista tehtyä muusia.

Suosikkijoukkue
Kääpiön vastaus on aivan liian selkeä, joten epäilen fuskua tässä. Hän lienee selvinpäin ja ei sitä erikseen ilmoita. Synti ja häpeä. Siiklistä tai rosamundasta saadaan parhaat pelaajat jääkiekkoon.

godspeed

Jäsen
Lohi kunnon muusin kanssa. Paras ruoka mitä on tehty. Minä oon skidistä asti vielä tehnyt niin, että oon sekottanut kalan muusiin ja vetäny sillain. Siinä on koostumus sekä maku kohdillaan.

godspeed

Jäsen
Selvisin heti tässä kun tuli vähän meininkiä, oli pieni hapenottohetki aiemmin. Olin kuin kala kuivalla maalla, vaikka olutta ei taida ollakaan enää kuin neljä.

Suosikkijoukkue
Selvisin heti tässä kun tuli vähän meininkiä, oli pieni hapenottohetki aiemmin. Olin kuin kala kuivalla maalla, vaikka olutta ei taida ollakaan enää kuin neljä.
Känni on vähän kuin ikä, siis jos puhutaan juomien määrästä, ne on vain numeroita. Asennen ratkaisee.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Asennen ratkaisee.
Ja kirjoitusvirheillä ei ole väliä. Pitääkin lähteä jossain vaiheessa ajamaan se Kehärata. Näin idässä asuvana siitä ei hirveästi hyötyä ole, mutta ihan mielenkiinnosta sen voisi ajaa läpi.

godspeed

Jäsen
Joku tilas paukun, mut John Lennon. John ja Sylvester ja tappeli, John Wayne mutta Sylvester otti kiinni hänet ja Stallone, niin siis mitkä? Sienet. Brigitte otti ne kuitenkin maasta suihin ja Niels ne. Kaikki toki venas sen aikaan mut Tom Waits edelleen.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku tilas paukun, mut John Lennon. John ja Sylvester ja tappeli, John Wayne mutta Sylvester otti kiinni hänet ja Stallone, niin siis mitkä? Sienet. Brigitte otti ne kuitenkin maasta suihin ja Niels ne.
Miksi Sylvester Stallonella ei ole nenää?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy