Kalsarikänniketju

  • 5 237 682
  • 66 669

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pari on vielä, saa nähdä jaksano ne koska vähän jo taas unettaa. Tampereesta sinänsä muuta että itäpuolella asunu aina, joten en tunne yhtään länsipuolta. Tarvisin kartan siellä kulkiessa. Kai tää on ihan jees. Tammelan torilla asuin joskus.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanhukset sammuu. Minä voisin valvoa iltakuuteen asti, mutta en tiedä, että onko siinä järkeä. Helpommalla pääsisi sammumalla nyt.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Emmää ole vanha, läheskään, nuori poika, vaikka äskein vedin perskeikkaa kuistille. Lähti vain taipuun takakenossa ja sinne meni niin ettei mitään tehtävissä. Vaikka kuiteskin ajatus kulkee, niin silti ei ollut mitään tehtävissä kun fysiikka petti. Se lasku oli otettava kungfu-liikkein vastaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla olisi 6,5 (40 %) litraa Virosta tuotuja viinoja. Niitä ei yhdessä illassa juoda hengissä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ei perkele viinat, ne on piruja, perkeleitä. Niistä saa sellaiset energiabuustit että mikä vain on mahollista. Ei jumalauti sovi siksikään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei perkele viinat, ne on piruja, perkeleitä. Niistä saa sellaiset energiabuustit että mikä vain on mahollista. Ei jumalauti sovi siksikään.
Joo. Mieluummin joisin olutta. Mutta on helpompi kantaa Virosta 10 litraa viinaa kuin 266 tölkkiä olutta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Luovutan tältä iltaa, tarvii pitää yllä rytmiä jollain tapaa. Höyheniset yöt tervattujen kiskojen päällä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luovutan tältä iltaa, tarvii pitää yllä rytmiä jollain tapaa. Höyheniset yöt tervattujen kiskojen päällä.
Ihan hyvä, että luovutat, ei tarvitse kilpailla. Kirjoitan sitten, kun luovutan. Olisi noloa luovuttaa heti perään, mutta saa nähdä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saisi varmaan bannit, jos kirjoittaisi World of Tanks -pelin chattiin: "Die Fahne hoch, die Reihen fest geschlossen..."

Mutta kommunisti -propagandaa sinne saa kirjoittaa huoletta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jetzt nur auf Deutsch schreiben.

Ihme, jos en saa banneja tähän keskusteluun.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en ole koskaan saanut jatkoaikaan banneja. Miten tuo tehdään? Pitääkö tässä huutaa sen tunnetun lukkomoden nimimerkkiä vai mitä pitää tehdä? Miten saa esim viiko kakun?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä en ole koskaan saanut jatkoaikaan banneja. miten tuo tehdään? Pitääkö tässä huutaa sen tunnetun lukkomoden nimimerkkiä vai mitä pitää tehdä? Miten saa viiko kakakun?
Aluksi voi kirjoittaa sen lukkomoden nimimerkin.

Sen lisäksi itsemoderoinnista saa helposti kakkua. Eli rupeaa vain kirjoittelemaan, että kenen pitäisi saada kakkua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noosebleed kirjoitti joskus vuosia sitten tuon lukkomoden nimen tähän ketjuun, ikuiset bannit tuli. Nössönä en uskalla.

Alkaa Jiillä ja loppuu Yyhyn.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sellainen homoyritys oli tuo.
Oli kyllä aika heikko yritys. Tuo JXXy-nimimerkki on tiedossa.

Mutta me leikimme koko ajan tulella. En yllättyisi ollenkaan, että iltapäivällä herätessä minulla olisi kirjoitusoikeudet menneet tänne Jatkoajan keskustelupalstalle.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Otetaanko ikuiset bannit yhtäaikaa? Olishan se...
Kuvittelen, että minulla olisi vielä annettavaa tälle palstalle. Toisaalta olisi kiva lähteä tyylillä. Mutta mä hannaan nyt. Tekisi kyllä mieli lähteä tyylillä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä on hyvä hannata. Katselen tässä youtubesta rokkarin äiti nimistä pätkää. Remun äiti kertoo poikansa tarinaa. Hurriganesilla oli aika jyty-meininiki. Erityisen siistiä on kun Remu puristelee äitinsä nokasta finnejä pois.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä on hyvä hannata. Katselen tässä youtubesta rokkarin äiti nimistä pätkää. Remun äiti kertoo poikansa tarinaa. Hurriganesilla oli aika jyty-meininiki. Erityisen siistiä on kun Remu puristelee äitinsä nokasta finnejä pois.
Joo. Remun äiti sanoi, että älä poika ikinä rupea ryyppäämään. Remu ei kai ole ryypännyt, mutta jollain tavalla hän on vetänyt päänsä sekaisin.

Uimahallin saunassa Remu tuli vastaan pari vuotta sitten. Ihan välkyltä tapaukselta vaikutti Remu irl.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taisi Remulla se koiravaljakko-onnettomuus aikoinaan vaikuttaa aika pahastakin. Tosin viina ei munkaan käsittääkseni Remu ole koskaan liikaa juonut, vaan on siinä jotkut muut aineet olleet mukana. Jytyä-musaa silti aikoinaan teki.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä hannasin silloinkin, kun mun kaveri olisi halunnut jutella pidempään Remun kanssa saunassa. Ei kai siinä olisi ollut mikään kiire. Remu sanoi, että hän uppoaisi kuin tukki 25 metrin matkalla.

Koiravaljakko-onnettomuus oli jo tapahtunut silloin tai ainakin näin olettaisin. Pitää googletta tarkka ajankohta.

edit. Elokuussa 2012 kai Remu ajoi sen koiravaljakko-onnettomuutensa. Paha mennä sanomaan, että oliko se ennen vai jälkeen sen kun näin Remun uimahallin saunassa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus -95 se taisi olla. Tai ainakin rullaili aika jytyllä pyörätuolilla top-40 -ohjelmassa sitä juontaessaan. Saattoi toki olla pari vuotta myöhemminkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös