Kalsarikänniketju

  • 5 290 370
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun koko ilta on menty ilman pakollisia juutuubeja niin heitetään jotain. Maj Karmaa hetken olen jo paukutellut. Kumma orkesteri, välillä vituttaa raivona laulaja ja koko musiikki. Sitten taas välillä, kuten tänään, musiikki toimii kuin teloitus.
Teloituksen toivoisi kohdistuvan tuohon Ylppöön. Hyvin epämiellyttävän oloinen nilkki.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Juon, koska Risto Dufva on. Ei jeesus kun tuli taas mukavana miehenä lupauduttua eräänlaisiin talkoisiin huomenna kymmenen aikoihin. Onneksi on sentään kuljetus.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Teloituksen toivoisi kohdistuvan tuohon Ylppöön. Hyvin epämiellyttävän oloinen nilkki.

Niin kuin sanoin, välillä vituttaa tuo ukko. Lähes aina itseasiassa, jotenkin limaisen ja tekotaiteellisen oloinen pseudoälykkömulkku mutta sitten taas tuo musiikki toimii välillä liiankin hyvin. Tosin tunnen samanlaista viha/rakkaus-hommelia aika monesta asiasta ja ihmisestä. Ehkä se vika on vain mun päässä.
Onneksi nyt päässä on vain alkoholia. Ja hiukset. Hetken.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen tässä muutamien vuosien aikana päässyt eroon inhostani viskejä kohtaan ja nyt kyseiset juomat ovatkin ykskaks ykkösjuomia.

Tänäänkin Kalpa-Kärpät peliä seuratessani korkkasin Four Roses viskipullon ja nautin sitä omaan tyyliini kouralämpimänä pienoisina kulauksina, ja näitä suullisia mutustelin suussa ja ihastelin sen makua.

Nyt kun tuo leka alkaa olla vaarattomaksi tehty mietin, että miksi vitussa näissä hyvänmakuisissa viskeissä pitää olla voltteja näin hevetisti että pullon juotuaan on aina olo kuin ois tuonelan porteilla.?

Olis vaan samanmakuista tavaraa pienemmillä volteilla niin eipä muuta tulis juotuakaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vittu, joo. Saatana.

Jaahas oletan että ilmassa on jääkiekkoseuran kannattamisesta johtuvaa alakuloa ja siitä seuravan mielen matalapaineen purkua alkoholipitoisilla juomilla jotta edes hetkisen kuupansisäinen ilmastomittari näyttäisi kevyttä yläpilveä eikä synkeää satasalamaista myrskypilveä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jaahas oletan että ilmassa on jääkiekkoseuran kannattamisesta johtuvaa alakuloa ..

Tee äkkiä lotto, kun tuo arvausprosentti alkaa olemaan kunnossa. 7 x24 yksikköä oriGINalea ja olutta, sekä 5 pitsaa. Eiköhän tämä tästä. Kai. Perkele.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ja rännin jälkeen paikkoheitto puomiin, kun kone on liian hidas keilaajalle..

Vaikka varmastikin ajattelit jotain kaksimielistä, senkin jakotautimielinen.

Todistin kesällä, kun eräs alkoholin ystävä uimalakki ja uimalasit päässään heitti pallonsa omalle radalle, josta se yhdellä pompulla hyppäsi naapurin radalle, juuri kun naapuri oli valmistautumassa omaan suoritukseen. Pallo kiersi hienosti ja kaatoi naapurilta kaikki paitsi yhden keilan. Olo oli kuin elokuvissa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vaikka varmastikin ajattelit jotain kaksimielistä, senkin jakotautimielinen.

Vanha ( ei yhtä vanha, kuin vanha len) mutta pakko kysyä.

Jos jakomielitautinen uhkaa itsemurhalla, niin onko silloin kyseessä panttivankitilanne.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Voiko skitsot vetää kalsarikännejä? Puhtain kalsaroinnin määrittelyhän ohjeistaa juomaan kotona koko illan, yksin.

Nyt taitaa Jeepeli sekoittaa skitsofrenian ja dissosiatiivisen identiteettihäiriön toisiinsa. Mutta niin tuntuu tekevän moni muukin.

Kuuntelen Iced Earthin uusinta lättyä. Stu Block kuulostaa/yrittää kuulostaa edeltäjältään. Ei huono juttu sinällään.

Edit: Dissossihäiriöistä tuli mieleen tietysti vanha kunnon Megadeth - Sweating Bullets.
 
Viimeksi muokattu:

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jos jakomielitautinen uhkaa itsemurhalla, niin onko silloin kyseessä panttivankitilanne.

Tuosta puuttuu kysymysmerkki, joten vastaan silti.

Ei, kyseessä ei ole panttivankitilanne, vaan Tukholman syndrooman itsekeskeisin muoto.

Todistin kesällä, kun eräs alkoholin ystävä uimalakki ja uimalasit päässään heitti pallonsa omalle radalle, josta se yhdellä pompulla hyppäsi naapurin radalle, juuri kun naapuri oli valmistautumassa omaan suoritukseen. Pallo kiersi hienosti ja kaatoi naapurilta kaikki paitsi yhden keilan. Olo oli kuin elokuvissa.

Noh, minä olen todistanut erään tuttavan tehneen kerran saman kuin minä, eli pallo puomiin ja siitä ripari keskelle rataa. Noh, samalla reissulla onnistui heittämään parilla pompulla viereiselle suljetulle radalle ja puomiin jälleen. Kumma homma ettei ulos lennetty, oli siinä muilla keilaajilla kestämistä kun räkätystämme joutuivat kuuntelemaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voiko skitsot vetää kalsarikännejä? Puhtain kalsaroinnin määrittelyhän ohjeistaa juomaan kotona koko illan, yksin.
No en minä läheskään aina juo yksin. Kyllä tuo vaimo tuossa telkkaria katsoo ja ottaa pari olutta, mutta ei se fiilistä pilaa. Ei sille tartte jutella, vääntää vaan Rolling Stonesin kovemmalle jos se yrittää keskustella. Sanoo, että soita vaikka siskolles jos haluat avautua, mulla on nyt miesten juttuja tässä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sanoo, että soita vaikka siskolles jos haluat avautua, mulla on nyt miesten juttuja tässä.

Tämä on niin totta! Ja tätä myös on käytetty täälläkin, vittuako mulle käy kesken hyvän biisin tai oluen avautumaan, mun ajatukset on fokusoitu ihan johonkin muuhun, kuin sen ongelmiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tukholman ja Detroitin leikkauspisteessä ollaan, soulahtaen.

Khyyl, hyvä ja sellainen pehmeä motown-soundi. Kiitos tästä!

Ja vaikka olet mitä mieltä tahansa, niin Andrew Strong veti hyvin the commitments- elokuvassa. Siinä äänessä on voimaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös