Kalsarikänniketju

  • 5 290 321
  • 66 740

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
KalPan järkyttävän huono peli pakotti minut nauttimaan rommia. Eihän tuota peliä katso selvinpäin sikakaan. Tai, no ehkä kärppäleiri voi tuosta pelistä/tuloksesta nauttia. Tuikku murheeseen...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... ja äkäisen vanhan isännän kärttyisyydeltä.

Nooh, olen kuitenkin pohjimmiltani aika leppoisaa sorttia.

( Lue: baarikaapissa on tarvittava määrä aikakoneita ja taksikuskin mersun diesel käy tasaisesti pihassa odottamassa sitä väistämätöntä ja pakollista kohtausta, jonka rouva kuitenkin järjestää. Italian tiluksilla ja veneellä tosin olen yleensä aina yksin sisäköiden kanssa, joten silloin on kärttyisyys kaukana.. ya know...)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
No niin, ihan sama. Tärkeintä on että :3-Ilmaveivi koki kipua.

En enempää tartu provoon tai ala vihjailemaan Pikun selästä, totean vain, että kakkonen olisi riittänyt poikkarista.
Sen verran kk-ketjun aiheesta poikkean, että kysyäisen Oulun miehen mielipidettä Snopekista? Pari matsia tullut Kärpiltä nähtyä ja vaikea uskoa, ettei puolesta Suomesta parempaa tai yhtä hyvää löytyisi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
KalPan järkyttävän huono peli pakotti minut nauttimaan rommia. Eihän tuota peliä katso selvinpäin sikakaan. Tai, no ehkä kärppäleiri voi tuosta pelistä/tuloksesta nauttia. Tuikku murheeseen...

Taistelun voitte hävitä. Niin ja sodan. Mutta jees, ethän vain neekerirommia juo? Jos niin miksi. Ja jos ei niin mikäpä siinä, ja jos mikäpä siinä niin mikäpä hänessä. Kainuu on Suomen Kainuu siinä missä Hailuoto on oikeasti Haili-luoto siinä missä kotimainen sardiini on oikeasti kilohailia tomaattikastikkeessa. Ruoto on kurkussa siinä missä kivi Aleksis tai sapessa. Yes palattaaann.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En enempää tartu provoon tai ala vihjailemaan Pikun selästä, totean vain, että kakkonen olisi riittänyt poikkarista.
Sen verran kk-ketjun aiheesta poikkean, että kysyäisen Oulun miehen mielipidettä Snopekista? Pari matsia tullut Kärpiltä nähtyä ja vaikea uskoa, ettei puolesta Suomesta parempaa tai yhtä hyvää löytyisi.

Snopek on ollut minulle aina jääkiekkoilullinen Snoop Doggy Dogg. Eli mustan miehen asenne ja paljon rahoja. Ja paskaa suorittamista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jahans, fb-salaseura paikalla?

Köyhänkin on taivuttava, joten Pirkka-olut on illan ohjelmistossa. Sisällön iltamaan tarjonnee NHL:n GameCenter, mutta liekö sekin jääne haaveeksi, sillä juotava on edelleen aivan käsittämätöntä kuraa.

En avaa viskipulloa, en!
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kai se pitää itekki rueta kiskoo noita bissejä, oli tarkotus tyytyä pariin mutta Kalpa saatana meni häviämään. Eka viesti tähän ketjuun!!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kai se pitää itekki rueta kiskoo noita bissejä, oli tarkotus tyytyä pariin mutta Kalpa saatana meni häviämään. Eka viesti tähän ketjuun!!

Miltäs se eka kerta tuntuu, meneekö tuhertaessa?
Pirkkaa täälläkin imeskellään, hintatietoinen kun olen. Tosin muutama lonkkukin löytyy väliin.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miltäs se eka kerta tuntuu, meneekö tuhertaessa?
Pirkkaa täälläkin imeskellään, hintatietoinen kun olen. Tosin muutama lonkkukin löytyy väliin.
Tässähän tää, olenhan erittäin kokenut kalsarikännääjä. Nyt keräsin kaiken rohkeuteni ja kirjoitin viestin tähän pyhään ketjuun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä Seuroista, mutta Apua tarjoan aina tarvitseville. Hymynkin joku voi saada. Olenpa silloin tällöin myöntänyt Alibinkin.

Tonni käteen, känni toteen!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässähän tää, olenhan erittäin kokenut kalsarikännääjä. Nyt keräsin kaiken rohkeuteni ja kirjoitin viestin tähän pyhään ketjuun.
Suotta olet pidätellyt kalsareihisi tulemista. Täällä emme katso kieroon emmekä vinoon, vaan kaikki alkoholin ystävät ovat meidänkin ystäviämme.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
kaikki alkoholin ystävät ovat meidänkin ystäviämme.
Luultavasti olen sitten paras ystävänne!
Seittemäs olut menossa, kaverit houkutteli äsken baariin mutta taidan pysyä tänään kotioloissa, on tää senverran mukavaa tää kalsarointi. Olutta ja änäriä, ei paha.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Luultavasti olen sitten paras ystävänne!
Seittemäs olut menossa, kaverit houkutteli äsken baariin mutta taidan pysyä tänään kotioloissa, on tää senverran mukavaa tää kalsarointi. Olutta ja änäriä, ei paha.

Periaatteet ketjuun raapusteluun on ainakin vahvalla pohjalla, joten minunkin puolesta lämpimästi tervetuloa. Täällä aukeaa seittämäs. On tuo alcodroid kätevä, kun ei tarvi tölkkejä laskea, kunhan näpyttää luuriin aina kun tyhjenee tölkki. Samalla mokoma kertoo paljonko on menny rahaa harrastukseen ja arvailee miten kännissä olen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Täällä aukeaa seittämäs. On tuo alcodroid kätevä, kun ei tarvi tölkkejä laskea, kunhan näpyttää luuriin aina kun tyhjenee tölkki. Samalla mokoma kertoo paljonko on menny rahaa harrastukseen ja arvailee miten kännissä olen.
Kyllä tässä pitää pian hakea viittansa, sillä noin pitkälle en hiipuvasta teknofiliastani huolimatta ole päässyt. No jos nyt ei viittaa vallan niin ainakin hattua nostelen. Kiva jumppa sekin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Luuriin on tasaiseen tahtiin naputettu juomia ylös ja samalla linjalla jatketaan.

Kun koko ilta on menty ilman pakollisia juutuubeja niin heitetään jotain. Maj Karmaa hetken olen jo paukutellut. Kumma orkesteri, välillä vituttaa raivona laulaja ja koko musiikki. Sitten taas välillä, kuten tänään, musiikki toimii kuin teloitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös