Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Juon, koska Risto Dufva on. Ei jeesus kun tuli taas mukavana miehenä lupauduttua eräänlaisiin talkoisiin huomenna kymmenen aikoihin. Onneksi on sentään kuljetus.
Teloituksen toivoisi kohdistuvan tuohon Ylppöön. Hyvin epämiellyttävän oloinen nilkki.
No niin, otetaas. Taas.
Vittu, joo. Saatana.
Vittu, joo. Saatana.
Jaahas oletan että ilmassa on jääkiekkoseuran kannattamisesta johtuvaa alakuloa ..
En keilaa enää ikinä tumussa, hävettää vieläkin.
Ränniin on mukava vetää aina!
Ja rännin jälkeen paikkoheitto puomiin, kun kone on liian hidas keilaajalle..
Vaikka varmastikin ajattelit jotain kaksimielistä, senkin jakotautimielinen.
Vaikka varmastikin ajattelit jotain kaksimielistä, senkin jakotautimielinen.
Voiko skitsot vetää kalsarikännejä? Puhtain kalsaroinnin määrittelyhän ohjeistaa juomaan kotona koko illan, yksin.
Nyt taitaa Jeepeli sekoittaa skitsofrenian ja dissosiatiivisen identiteettihäiriön toisiinsa. Mutta niin tuntuu tekevän moni muukin.
Kuuntelen Iced Earthin uusinta lättyä. Stu Block kuulostaa/yrittää kuulostaa edeltäjältään. Ei huono juttu sinällään.
Jos jakomielitautinen uhkaa itsemurhalla, niin onko silloin kyseessä panttivankitilanne.
Todistin kesällä, kun eräs alkoholin ystävä uimalakki ja uimalasit päässään heitti pallonsa omalle radalle, josta se yhdellä pompulla hyppäsi naapurin radalle, juuri kun naapuri oli valmistautumassa omaan suoritukseen. Pallo kiersi hienosti ja kaatoi naapurilta kaikki paitsi yhden keilan. Olo oli kuin elokuvissa.
No en minä läheskään aina juo yksin. Kyllä tuo vaimo tuossa telkkaria katsoo ja ottaa pari olutta, mutta ei se fiilistä pilaa. Ei sille tartte jutella, vääntää vaan Rolling Stonesin kovemmalle jos se yrittää keskustella. Sanoo, että soita vaikka siskolles jos haluat avautua, mulla on nyt miesten juttuja tässä.Voiko skitsot vetää kalsarikännejä? Puhtain kalsaroinnin määrittelyhän ohjeistaa juomaan kotona koko illan, yksin.
Sanoo, että soita vaikka siskolles jos haluat avautua, mulla on nyt miesten juttuja tässä.
Hyvistä biiseistä puheenollen.Tämä on niin totta! Ja tätä myös on käytetty täälläkin, vittuako mulle käy kesken hyvän biisin tai oluen avautumaan, mun ajatukset on fokusoitu ihan johonkin muuhun, kuin sen ongelmiin.
Tukholman ja Detroitin leikkauspisteessä ollaan, soulahtaen.
Kieltämäti. Samoin on tässä: David-parkaa on naiset kohdelleet kaltoin.Siinä äänessä on voimaa.