Kalsarikänniketju

  • 5 290 321
  • 66 740

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Doro on maailman hienoimpia naisia, mutta Too drunk to fuck on parhaimmistoa. Toki kuolleet kekkoset-koveri.

Tämä totta Doro on IhQ. Tuo bändi on ihan maailman parhaimmistoa. Tuota biisiä yrittänyt naispuoleisille sillain vaivihkaa soitella joskus, viesti ei ole mennyt perille, ovatkone olleet tyhmiä vai vaan kännissä, en tiedä.
Itse ollut hyvinkin humalassa, tuossa biisissä vaan hämää se että jo 16 bissen jälkeen oltais noin huonossa kunnossa? No kaine on vaan Jenkkejä ei ne osaa juoda kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämä totta Doro on IhQ. Tuo bändi on ihan maailman parhaimmistoa. Tuota biisiä yrittänyt naispuoleisille sillain vaivihkaa soitella joskus, viesti ei ole mennyt perille, ovatkone olleet tyhmiä vai vaan kännissä, en tiedä.
Itse ollut hyvinkin humalassa, tuossa biisissä vaan hämää se että jo 16 bissen jälkeen oltais noin huonossa kunnossa? No kaine on vaan Jenkkejä ei ne osaa juoda kaljaa.
Doro on ehkä ihanin elävä naisihminen joka on olemassa.

Ei noista amerikkalaisten pippaloista tiedä. Siellä taitaa olla enemmän sääntö kun poikkeus että sinne olueen sekotetaan jotain namia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aikaisempiin viesteihin viitaten: Saatoin olla yöllä lievähkössä humalatilassa, koska en lainkaan muista tuottaneeni moista scheissea tänne. Karhulla mennään tällä hetkellä. Naama on perinteiseen tyyliin aika ruma, mutta lämmin olut kaunistaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Keskellä kirkasta päivää, juon kirkasta. Päivää.

Pettter, tuo myöhempien aikojen Pentti Saarikoski.

Itse nautin punaviinistä ollen samalla hyvin, hyvin vihainen. Laskin nimittäin, paljonko palkankorotuksesta jää lopulta käteen ja totesin, että tyhjän olisi näköjään saanut pyytämättäkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pentti Hietanen on teoriassa ihan hyvä laulaja.
Mikko Alatalo on teoriassa ihan hyvä kansanedustaja.

Jimi Hendrix mulkoilee seinältä kuuden silmänsä kera. Electric Ladyland lienee soitossa, ja edes sinnepäin.
Hieno mies, hieno levy. Saat kaiken anteeksi.

Minäkin olen nainut porilaista. Useasti.
Minä olen vain syönyt niitä. Ruokaa en nai.

Hienoa kun vuosi toisensa jälkeen Nugentin housuista roikkuu häntä. Paskaakos 6-kymppisen pitäisi karvaista häntää hävetä.
Nugentin vaimo on She-male. Tai jotain. Mutta Stranglehold on aina välillä maailman paras biisi.

Vitun amatöörit.
Mutta pullon ammattilaiset.

Keskellä kirkasta päivää, juon kirkasta. Päivää.
Loppui kesäduunit sahalla, siis Tallinnaan ja naista rahalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin juu, otan viunaa tässä. Loma on, en ole kotona vaan muualla. Puusaunaa lämmitelty tänään, sienikastiketta ja uunilohi väsätty, leikitty kersojen kanssa metässä. Helvetin kivaa, kun huomenna on maanantai eikä vituta yhtään. Nukun pitkään, nousen kuselle, otan tasottavan ja menen taas punkkaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko kai se on kun juopot on näemmä vähissä.
 
Onhan täällä kaksi. Miten niin vähissä? Kaksi on jo tarpeeksi. Joo tosiaan kahdeksalta herätys ja pitäisi mennä katsomaan onko töitä tarjolla ahkeralle puusepälle. Raha-asiat vain laittaa vituttamaan, että miten olisi lisää monimutkaisuutta näihin, kiitos!?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menehän vain. Puusepänhommista jotain tiedänkin; appiukko on elättänyt itsensä ja perheensä puuseppänä jo 60-luvun alusta, ja viimeisen 10 vuoden aikana olen aika paljon tehnyt keikkaa hällä apumiehenä. Keittiökalusteita, rappuja, komeroita, saunoja... Vaikka sun mitä, ja näiden asennusta. Puuseppää aina tarvitaan.

Rahaa myös.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
30 vuotta sitten, 8-vuotiaana, tykkäsin helvetisti Hassisen Koneesta, Kissistä, Duran Duranista ja tästä. Ja onhan tuo pääriffi ihan kiitettävän kiero vielä nykyisinkin.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Emäntä läks syyslomille, ukko jäi kotia kera kaljan ja marttiinin (ei puukon, heh heh..) Nyt sitten vaan ölppää koneeseen..
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
KK-ketju toisella sivulla, viimeksi kalsaroitu KOLME päivää sitten!!! Mitä helevettiä täällä tapahtuu? Alan juomaan samantien, että tämä pelleily saataisiin loppumaan. Tsup.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Se on 10 tikkua laudalla nyt, juoskaa kurjat karkuun. Minä juon, hyvä jako!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Se on 10 tikkua laudalla nyt, juoskaa kurjat karkuun. Minä juon, hyvä jako!

Naapurissa on oudon hiljaista, on verhot olleet kiinni jo viikon
Isä kielsi käymästä siellä, sanoi: "tehneet mitä tehneet, se niiden asia on, oma asia on".

Kumman värinen taivas täälläkin, kun partsilta sitä mulkoilin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kumman värinen taivas täälläkin, kun partsilta sitä mulkoilin.

Täytyy pyytää henkilökuntaa, että käyvät tarkistamassa tilanteen täälläkin. En ole jaksanut urheilla pitkään aikaan ja täällä kirjaston puolella siemailen alkomaholia kera sikarin, ei ole mitään mahdollisuutta nähdä savun läpi ikkunasta ulos. Tai sitten vaan tyydyn katselemaan sään televisiosta.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Täytyy pyytää henkilökuntaa, että käyvät tarkistamassa tilanteen täälläkin. En ole jaksanut urheilla pitkään aikaan ja täällä kirjaston puolella siemailen alkomaholia kera sikarin, ei ole mitään mahdollisuutta nähdä savun läpi ikkunasta ulos. Tai sitten vaan tyydyn katselemaan sään televisiosta.

Montako ruutua on ehjänä edessä? Olettaen, että revolverilla olet ilmaissut mielipiteesi huonoista ohjelmista ainakin muutamaan töllöön.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Huonoista? Se päätty 3-0!

Ässäpeli ja Dr.Z:n miinuskulmamaali? Lukkopeli aika äskettäin? Jospa eilinen trendi jatkuu tai korkeintaan paranee, niin säästyy kartanon sisäköt revolverin paukkeelta ja äkäisen vanhan isännän kärttyisyydeltä.

No niin, ihan sama. Tärkeintä on että :3-Ilmaveivi koki kipua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös