Kalsarikänniketju

  • 5 290 423
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse asiassa nimenomaan Rytmihäiriö on se syy, miksi alunperin vuosia ja vuosia sitten sen ensimmäisen Gambinani ostin. Olivathan ne ensimmäiset pari pulloa aivan saatanan pahoja, mutta kaikkeen tottuu, ja nykyään Iso G on rehellisesti sanoen yksi lempijuomiani heti ilmaisen viinan jälkeen.

Tuttua tarinaa, jos tuntee Rytmihäiriön, tuntee Gambinan. En tiiä kulkeeko logiikka toisinpäin. Ja G:hän on oikeasti vielä hyvääkin, välillä join sitä korviketta, Marabelloa, ja vaikka vaikutus oli ihan sama, maku on Gambinan eduksi.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Oli se kyllä lystiä, kun pistin illalla tekstarilta 221. 6-vuotias poikani oli siinä vieressä. Kirosin. Poika kysyi että mikäs nyt? Huomasi sitten: "Kato iskä, Hifki hävisi. Voi voi." Sitten sillä välähti silmissä ja lohdutti: "Älä sure, Jokeritkin hävisi!"
Totuus tulee lasten...

Huomiseksi onneksi vaihtuu laji ja kannatettavan väri. Odotan Skotlannin Aleksin suojateilta hyvitystä tähän viimeaikaisten paikallisten pettymyksiin. Derbyn voitto on aina derbyn voitto, vaikkei se ihan naapurissa tapahtuisikaan.

Voicelta tulee Reckless Love.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Oli se kyllä lystiä, kun pistin illalla tekstarilta 221. 6-vuotias poikani oli siinä vieressä. Kirosin. Poika kysyi että mikäs nyt? Huomasi sitten: "Kato iskä, Hifki hävisi. Voi voi." Sitten sillä välähti silmissä ja lohdutti: "Älä sure, Jokeritkin hävisi!"
Fiksu jätkä! Tänään on ollut siitä erikoinen lätkäkierros, että jokainen vakavasti otettava jääkiekkojoukkue on hävinnyt pelinsä. Oikeastaan vain Ässät on voittaneista joukkueista sellainen, jota pystyi pitämään edes jonkinlaisena ennakkosuosikkina. Tosin en minä pitänyt sitäkään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kaikkihan lähtee kotikasvatuksesta. Oikean ja väärän välille on vedettävä selkeät rajat mahdollisimman varhain, ettei tulevaisuudessa pääse syntymään väärinymmärryksiä.
Niinhän se on. Kyllä minäkin saan aika pitkälle vanhempiani siitä kiittää, että olen useimpien mielestä maailman mukavin mies, ja hyvin useiden naisten mielestä maailman paras rakastaja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
http://www.youtube.com/watch?v=mxF707IvHiI

Osaako joku sanoa, miksi tällainen bändi on pistetty kasaan? Tai kysytään olennaisin, miten näin härski plagiaatti jaksaa innostaa jotakuta?

Pitkästä vedosta 110e lapaseen. Ehkä toiseenkin, jos mummo suostuu kutomaan.
Siis tää on kyllä oikeasti aika tossu yritelmä. Brother Firetriben eka levy oli hyvä, ne veti sitä vanhagaria tyylillä ja hyvin, mutta näillä taitaa olla meikki tärkeämpää.

Brother Firetribe - Devil's Daughter

Mie voitin lotossa! Pitkästä aikaa! 4 oikein, 10,60 puhdasta fyffeä! Saatana, menolippu Nassauhun!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
hyvin useiden naisten mielestä maailman paras rakastaja.
Aika lunttuja naisia sulla, jos maailman kaikki rakastajat on kokeiltu. Muutoinhan ei tuollaista väitettä voi esittää, kuten ymmärtänet. Ne on silloin minunkin jämiä!

Pistetääs vielä toinen Veli Paloheimo: Break Out. Tällä on minuun ihan samanlainen vaikutus kuin Van Halenilla. On kesä, on Kalifornia, on rahaa ja mimmejä ja avoauto. Aurinko paistaa, ja palmuja on. Tulee hyvä mieli.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Aika lunttuja naisia sulla, jos maailman kaikki rakastajat on kokeiltu. Muutoinhan ei tuollaista väitettä voi esittää, kuten ymmärtänet. Ne on silloin minunkin jämiä!
Totta. Mutta sen verran nyt paljastettakoon, että vaimosi ei ole suinkaan ainoa jonka mielestä olen maailman paras rakastaja.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Jepjep vois vetää kännit.. Bayern ei saanut tasuria aikaan, olisi ollut kaikki oikein vakiolla.. tolppaan asti päästiin viime metreillä.. Vois vetää naapurin Jackkia suruun.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jepjep vois vetää kännit.. Bayern ei saanut tasuria aikaan, olisi ollut kaikki oikein vakiolla.. tolppaan asti päästiin viime metreillä.. Vois vetää naapurin Jackkia suruun.

Mä voisin vetää naapurin Moilasta kuonoon. Kännissä remuaa kotonaan ja rapussa ja huudattaa akkaansa, selvinpäin katselee kenkiään. Vitun töhö.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Hieno viikonloppu Puolassa, tuoretta suhdetta pukkaa ja mukissa sunnuntaiehtoon kunniaksi punaista. Tämän verran käyn hifistelemässä täällä kaurismäkeläisen pysähtyneisyyden keskellä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei ollu lapsena mökkiä ja mökkitietä?

Juontaa juurensa vitsiin ja jokainenhan sen ymmärtää, kuten sinäkin.

Joops, jekku meni sitten loppu. Enään on säälittävä baarikaapin loppu, olutta ja kronkeloo. Pärjään khyyl, älkee olko huolissanne. Täällä marttyyrin viittaa sovittelen ja puukkoa teroittelen. Olkoon iho ohutta ja puukko terävä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Juontaa juurensa vitsiin ja jokainenhan sen ymmärtää, kuten sinäkin.

Joops, jekku meni sitten loppu. Enään on säälittävä baarikaapin loppu, olutta ja kronkeloo. Pärjään khyyl, älkee olko huolissanne. Täällä marttyyrin viittaa sovittelen ja puukkoa teroittelen. Olkoon iho ohutta ja puukko terävä.

Lonkero kyllä olis herkkuva, olutta imeskelly koko illan. Ootkohan sä supersankari, niillä kun aina on viitat? Myös Vainion kertoma vitunnahkaviitta olisi mukava nähdä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lonkero kyllä olis herkkuva, olutta imeskelly koko illan.
Ei mitään lonkeroita, hyi vittu. Olut se miehen tiellä pitää.

Itse olen imeskellyt Guinnessin Special Export stoutin ja muutamia Heinekenejä ja yhden Karhun tässä. Juomat loppui oluiden osalta, ellei komerosta löydy joku ylläri.

Toisaalta aamulla pitäisi mennä hommiin ja puhun nyt "töistä". Sattunut nyt vaan tämä alkoholi maistumaan koko viikonlopun. Sellaista se joskus.

Katsoo jos jonkun pienen hyvän yön juoman vielä kaivaisi esiin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Aikanaan intin iltavapailla join koko päivärahoilla lonkkua. Seuraavana aamuna mehtään ja muka kouluttamaan miinoitteen merkitsemistä. Oksentelin puolille päivin. Kapiainen kysy ruokatauolla, että joko Jeepelillä loppu merkintäaineet kesken. Hävetti ja vitutti, olin yli kymmenen vuotta juomatta lonkkua.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Katsoo jos jonkun pienen hyvän yön juoman vielä kaivaisi esiin.

Samaa sanoin sille naiselle,joka äsken tässä poikkesi. Hapanta, sano kettu marjoista.

Hävetti ja vitutti, olin yli kymmenen vuotta juomatta lonkkua.

Samasta syytä olin 20-vuotta ilman puuroa. Voinen sanoa, etten juo edelleenkään puuroa, eikä tee tiukkaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös