Minä luulin että tuossa puhuttiin subbarista.
No hyvä vaihtoehto sekin. Tosin itse luulen, että monster-rollaattorin rengas se siellä hiertää.
Minä luulin että tuossa puhuttiin subbarista.
No joo.Otin jo lainauksen valmiiksi, jotta muistuttaisin, mutta se unohtui tätä ketjua lukiessa.
Eikös se ole A.W.Yrjänän homma se?Tehään se mikä keritään mutta ei nyt oikein taho ehättää kun missioni on olla mystinen eli kryptinen. Hää.
Hesus messissä, sehr gut. Vastapainoa.No niin. Vodkaa on, giniä on ja olutta on. Lisäksi vasta aamulla seuraavaa pakollista ohjelmaa. Ei siis hätää.
Jeesuksellahan on asiat juomien suhteen hyvin. Ilmeisesti vesi taipuu muuksikin kuin viiniksi?
No sehän taipuu vaikka miksi! Lisää viinaa ja tättärää (linkki musiikkivideoon).
Voi vittu,miks mie luen jotain hemmetin viihdeuutisia..Seuraava pari on tullut täyttämään Masa-Mervi-tyhjiön. Ens viikon Seiskassa palataan jo yhteen ja kaikki olikin vain väärinkäsitystä.
BB-Antti kommentoi
UGH,menen juomaan lisää viinaa..
Onko Jeesuksella muuten minkäsortin kalsongit jalassa?
Olisiko se muuten iltarukouksen paikka?
No joo, ihan omin käsin olen muuttanut keskiluokkaisen lapsuuteni aikuisiän totaaliseksi kurjuudeksi.Tosin uskon, että itse Evililläkin taitaa olla jotain perkeleellisen hienoja kykyjä.
...Eikös se ole A.W.Yrjänän homma se?
Paskaa oli edellisissä, näitä en ole vielä tarkistanut. Muutoin en osaa kalsareista sanoa. En tiiä tohtiiko näin päissään ruveta rukouksia heittelemään suuntaan tai toiseen. Ainahan niissä on toki tiettyä "näillä mennään ja katotaan mitä tapahtuu"-henkeä, joten toki kannattaa siinä mielessä yrittää.
No joo, ihan omin käsin olen muuttanut keskiluokkaisen lapsuuteni aikuisiän totaaliseksi kurjuudeksi.