Kalsarikänniketju

  • 5 217 011
  • 66 665

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällähän minä. Intouduin vain tuon visa-ajatuksen syövereihin siten, että teen siitä oman ketjunsa. Sen tähden lienee syytä poistaa tuo aikaisempi viesti. Volbeatia en ole kuullut kappaleenkaan vertaa, vaikka sitä monet tutut kävivät jokin aika sitten Oulussa katsomassa. Menetänpä näin siis neitsyyteni.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällähän minä. Intouduin vain tuon visa-ajatuksen syövereihin siten, että teen siitä oman ketjunsa. Sen tähden lienee syytä poistaa tuo aikaisempi viesti. Volbeatia en ole kuullut kappaleenkaan vertaa, vaikka sitä monet tutut kävivät jokin aika sitten Oulussa katsomassa. Menetänpä näin siis neitsyyteni.

Miltäs tuo neitsyyden menettäminen tuntui? Erittäin kivualiaalta, vittumaiselta, paskamaiselta, nautinnolliselta, hauskalta, hyvältä, mielenkiintoiselta?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
teeveemies kirjoitti:
Kännissä kuitenkin harvemmin? Lääkettä tämä alkoholi on, sitä mieltä olen!

No kännissä tietty harvemmin. Selvänäkään se ei usein tule mieleen, kun on muuta mielessä. Mutta jos kännissä joku ottaa aivoon, niin exähän se nousee mieleen aika helposti. Vaikka muuten oon aika sujut eron suhteen. Kyllä alkoholi lääkkeestä käy, kun sen pitää rajoissa. Nimim. kokemusta


Tell me about it.

Nimimerkillä joka yö nukkumaan mennessä mielessä se yksi, joka pitäisi hyväksyä jo kuuluvan historiaan.

Sepä se, nukkumaan kun menee, niin eiköhän sieltä se yksi tule mieleen. Kyllähän sitä jossain määrin ikävöi. Vaikkakin eron kanssa olisi sujut. Noh, eiköhän se tästä ajan kanssa. On jopa käynyt niin, että meikäläinen on vähän kiinnostunut yhdestä naikkosesta, joten ihan kylmänä ei olla naisten suhteen. Varovasti tosin etenen tämän suhteen, jos edes jaksan edetä. :)
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin levyltä kuunneltuna hieman vittumaisen tylsältä, mutta voin kuvitella, että livenä toimisi varmasti.

Livenä en ole vielä päässyt tätä bändiä kokemaan. Tämä saa muutoksen lokakuussa, jolloin menen katsomaan bändiä turkuhalliin.

Vieläkö vodkaa riittää?
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajattelin vielä yhden ottaa ennen unta. Aamulla pitää lähteä maratonreitin varteen kannustamaan. En itse ole sentään juoksemassa, luojan kiitos.

Yhden ja vielä ehkä yhden. Sitten vielä yhden ja yhden. Hyvä jatkumo.

Mutta sisukasta lähteä kannustamaan kaveria. Hienoa!
 

Sambody

Jäsen
Livenä en ole vielä päässyt tätä bändiä kokemaan. Tämä saa muutoksen lokakuussa, jolloin menen katsomaan bändiä turkuhalliin.

Voin kertoa, että toimii livenä. Tosin tiedä sitten miten Turkuhallissa, mutta klubi keikoilla tuo bändi on ihan loistava. Sitten taas tuli nähtyä Ruisrockissa vuosi sitten ulkona ja olihan se hyvä muttei päässyt aivan klubikeikan tasolle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vai maratoneja. Kerran sen krapulassa juoksin enkä ole toiste juossut krapulassa enkä krapulatta.

Kävin tässä kalsaroinnin välissä panemassa parin kilsan päässä yhtä parikymppistä ämmää ja nyt mietin, että joisinko tuon kiireessä jättämäni puolikkaan kaljallisen tästä sänkyni vierestä.

En mieti enää. Ei se ole siinä kuin pauttia 3,5 tuntia ollut ilman kanssa kosketuksissa. Sen juon ja sitten yritän nukkua. Herätä pitää sitten kahdeksan jälkeen. Aamulla.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voin kertoa, että toimii livenä. Tosin tiedä sitten miten Turkuhallissa, mutta klubi keikoilla tuo bändi on ihan loistava. Sitten taas tuli nähtyä Ruisrockissa vuosi sitten ulkona ja olihan se hyvä muttei päässyt aivan klubikeikan tasolle.

Jep. Kuulemma kova livebändi. Uskon tämän täysin. Youtubesta olen katsonut keikkoja ja aika vakuuttavalta meno vakuuttaa. Sopivan rento meininki.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mihin tämä maailma on menossa?

Kohti täystuhoa, jos on uskominen kaikenlaisiin ennusteisiin ja nykyisen rakkaan maamme poliitikkojen päätöksiin ja muihin lakiehdotuksiin. Noh, se siitä. Ei mua oikeastaan politiikka hirveästi kiinnosta edes.

Teinpäs tässä uuden paukun aikani kuluksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Asiallisuuteen kai tässä ajautuu. Viime yönä nukuin neljästä kahdeksaan. Tänä yönä sentään näemmä vähempi.

Pannaan maata. Taisi Jarla siitäkin jo vitsin vääntää.

Vaan nyt tässä häätyy ruveta zetoja monikossa tuottamaan. Aamiainen on muutaman kymmenen kilometrin päässä jossain spedelässä kello 10.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Näin se vaan on. Haavoista toipuminen ei vaan tapahdu hetkessä. Mutta kyllä se tästä paranemaan päin. Toivottavasti sinullakin.

Tarkoitatko nyt naisasioita vai koko elämää ylipäätään? Maailma on kyllä kova paikka ja mahdollisimman kovana sitä yrittää pysyä. Naiset nyt saavat helposti miesten päät pyörälle. Voiko joku väittää vastaan?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Heh, ehkä molempia. Tarkoitin tuossa nyt elämää ylipäätään. Sellaista paskaa tuli niskaan sellaiset 3 vuotta, että ei ihan heti toivu siitä. Luotto on kumminkin kova, että tästä jotain tulee! Olen lukenut sinun viestejäsi ja aika samanlaisessa tilanteessa itesessä olen. Yritän vain tulla toimeen omillani, mikä ei välttämättä ole hyvä asia.

No minulla tämä kurapaska alkoi 10 vuotiaana. Kunnolla se puhkesi kukkaan about 16-17 vuoden ikäiseinä. Kuten myös sinä, niin myös minä koitan tulla toimeen omillani. Olisihan se kiva jutella ammattilaisen kanssa, niin varmasti olo paranisi paremmin ja nopeammin. Mutta jonot on lohuttoman pitkät yleisellä puolella, eikä yksityisiin ole varaa. As simple as that. Kuitenkin jossain sisimmässäni elää toivo, että kyllä se tästä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Liian monta vuotta. Mikä siinä sitten on, että ei ns. "uskalla" hakea apua? Jokin pelko. Tsemppiä sinulle! Uskotaan parempaan tulevaisuuteen, niin siinä on jo vähintää jotain alkua.

Ehkä se on se pelko. Ei minua kukaan oikein nuorempanakaan uskonut, että nyt on oikeasti jotain vikaa pojan päässä. Potkittiin vain päähän ja sanottiin, että pitää koittaa jaksaa. Kauppaopiston aikoihin, kun pahin vaihde alkoi, meinasin hakeutua kuraattorin puheille. Tyhmänä kuitenkin ajattelin, että kai se tästä, kun koulu loppuu etc. Paska puhetta. Kiusaaminen ehkä väheni rankasti, mutta kaiken sen jälkeen lievätkin vastoin käymiset saa mielen matalaksi. Puhumattakaan isommista ongelmista.

Eikä tosiaankaan alkoholin käytöllä ole tähän merkittävää vaikutusta. Lähes samanlaista se on, viina ehkä helpottaa vähän. Mutta ei tässä mitään alkoholisteja olla. Ajoittain tykkään ottaa vähän. Mutta se on sitä normaalin miehen käyttöä, rentoutumista varten ja näin. Joskus ehkä menee vähän yli, mutta kuitenkin.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paska puhetta. Kiusaaminen ehkä väheni rankasti, mutta kaiken sen jälkeen lievätkin vastoin käymiset saa mielen matalaksi. Puhumattakaan isommista ongelmista.

Se on juuri näin. Pienetkin jutut saavat käsittömät mittasuhteet. Ei mitään järkeä. Se mikä ei tapa vahvistaa. Tähän on vain uskottava.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitenkäs iskee uusin Iron Maiden? Aika vakuuttavaa minun mielestä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Se on juuri näin. Pienetkin jutut saavat käsittömät mittasuhteet. Ei mitään järkeä. Se mikä ei tapa vahvistaa. Tähän on vain uskottava.

Totta. Eipä mikään oikein tunnu enää miltään. Joten ihan sama vaikka kuinka huonosti menisi, mutta eiköhän nousu ala jossain kohdin.

Mitenkäs iskee uusin Iron Maiden? Aika vakuuttavaa minun mielestä.

Maiden on mun suosikkibändejäni ja se mitä olen uutta levyä kuunnellut, niin hyvältähän se kuulostaa. Huomenna ajattelin heittää koko lätyn läpi, kun olen selvinpäin. Kyllä tässä 2000-luvun tuotannossakin on kovasti potkua vielä. Sitä ei voi kiistää.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Totta. Eipä mikään oikein tunnu enää miltään. Joten ihan sama vaikka kuinka huonosti menisi, mutta eiköhän nousu ala jossain kohdin.



Maiden on mun suosikkibändejäni ja se mitä olen uutta levyä kuunnellut, niin hyvältähän se kuulostaa. Huomenna ajattelin heittää koko lätyn läpi, kun olen selvinpäin. Kyllä tässä 2000-luvun tuotannossakin on kovasti potkua vielä. Sitä ei voi kiistää.

Kyllä. Iron Maiden ei vanhene koskaan! Hienoa settiä vuodesta toiseen.

Nyt Nukkumatti saapui taloon. Öitä kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös