Kalsarikänniketju

  • 5 205 523
  • 66 626

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Otin jo lainauksen valmiiksi, jotta muistuttaisin, mutta se unohtui tätä ketjua lukiessa.
No joo.

Oli varmaan vuosi -90 tai -91. Pohjoiskarjalaisen pikkukaupungin bändi-iltaan kuulemma tuli joku hevipoppoo muualta. Levynkin ne oli kai tehny. No, me ystäväni herra H:n kanssa ryypättiin ihan normaalisti paikallisessa kapakissa; ei oltu siinä tapahtumassa lain.

Sitten yömmällä eräs rokkitapahtuman järjestäjistä kysyi herra H:lta, että voisiko muutama näistä muusikoista nukkua herra H:n luona. Hän vastasi että totta kai, tulkoot soittajat yöksi.

Heräsin aamulla herra H:n luota. Menin keittiöön ja avasin kossupullon. Join siitä aikani, kunnes yksi heppu nousi olohuoneen lattialta ja näki minut. Se, että join viinaa aamulla, sai hänessä aikaan pahan olon ja niinpä muusikko riensi yrjölle.

Myöhemmin muutama muukin muusikko heräsi. Ne katselivat minua ja herra H:ta ihmeissään, kun me ryypättiin jo aamulla. Herrat oli hiljaista poikaa pitkissä kalsareissaan, taisivat pelätä meitä pikkuisen.

No, jätkille tuli kyyti ja ne meni pois. Me jatkettiin ryyppäilyä.

Ai, mikä bändi se oli? No, joku Sentenced.
Tehään se mikä keritään mutta ei nyt oikein taho ehättää kun missioni on olla mystinen eli kryptinen. Hää.
Eikös se ole A.W.Yrjänän homma se?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Michelle Kenneth on kyllä hieno nainen. Aina hyvää juttua ja nytkin mukava keskustelu menossa. Kiitokset hälle, joka minulle tätä "kiekkoblogaria" vinkkasi.
 
Jumalauta. Meitsi joutu välillä tappopuuhiin. Kämpässä oli varmaan 200 banaanikärpästä.
Kyllä me siitä lähetään, että tää on mun kämppä. Tänne on minkään ötökän turhan tulla väänteleen naamaansa. Mä ne siihen myrkytin
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No niin. Vodkaa on, giniä on ja olutta on. Lisäksi vasta aamulla seuraavaa pakollista ohjelmaa. Ei siis hätää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jeesuksellahan on asiat juomien suhteen hyvin. Ilmeisesti vesi taipuu muuksikin kuin viiniksi?
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Voi vittu,miks mie luen jotain hemmetin viihdeuutisia..Seuraava pari on tullut täyttämään Masa-Mervi-tyhjiön. Ens viikon Seiskassa palataan jo yhteen ja kaikki olikin vain väärinkäsitystä.

BB-Antti kommentoi

UGH,menen juomaan lisää viinaa..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi vittu,miks mie luen jotain hemmetin viihdeuutisia..Seuraava pari on tullut täyttämään Masa-Mervi-tyhjiön. Ens viikon Seiskassa palataan jo yhteen ja kaikki olikin vain väärinkäsitystä.

BB-Antti kommentoi

UGH,menen juomaan lisää viinaa..

Mitä minä sanoin! Tuo on pelkkä julkisuustemppu.


EDIT: Jeesus muuten varmaan kiroaa tuota nimimerkkiään... Kaikenmaailman wannabe-koomikot (kuten minä) aina pikkuhönössä viisastelemassa jotain helvetin typerää kun vaan KKK:hon ilmestyy.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Jeesuksella muuten minkäsortin kalsongit jalassa?

Olisiko se muuten iltarukouksen paikka?

Paskaa oli edellisissä, näitä en ole vielä tarkistanut. Muutoin en osaa kalsareista sanoa. En tiiä tohtiiko näin päissään ruveta rukouksia heittelemään suuntaan tai toiseen. Ainahan niissä on toki tiettyä "näillä mennään ja katotaan mitä tapahtuu"-henkeä, joten toki kannattaa siinä mielessä yrittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös