Kalsarikänniketju

  • 5 205 462
  • 66 626

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tosin uskon, että itse Evililläkin taitaa olla jotain perkeleellisen hienoja kykyjä.
No joo, ihan omin käsin olen muuttanut keskiluokkaisen lapsuuteni aikuisiän totaaliseksi kurjuudeksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väsyttämäänhän tuo perkules vie alkaa joten kai tästä pitää pehkuihin vetäytyä. Laitetaan vielä jotain tilanteeseen ja tunnelmaan sopivaa musiikkia ennen kuin Nukkumatti hyökkää silmille.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kohta varmaan täytyy sovitella köyttäkin kaulaan, kun ei rahat riitä jukulauta... Hyvä biisi, aivan loistava. Kaveri oli reilu kun soitin hänelle tuossa puolisen tuntia sitten, sanoi että kuulostan ihan humalaiselta ja että palataan asiaan huomenna!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Paskaa oli edellisissä, näitä en ole vielä tarkistanut. Muutoin en osaa kalsareista sanoa. En tiiä tohtiiko näin päissään ruveta rukouksia heittelemään suuntaan tai toiseen. Ainahan niissä on toki tiettyä "näillä mennään ja katotaan mitä tapahtuu"-henkeä, joten toki kannattaa siinä mielessä yrittää.

Ka perkele. No on vain käynny huono tuuri kalsareissa. Pitäähän se tosin näkyä, että niitä on käytetty. Mutta nyt tuli kyllä joku matti kylään. Mitä vittua?! Se raahaa säkissä hiekkaa mukanaan. LOL
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt ei lähe. Olen vähän vaiheessa. Ja hiivassa. Ja tunteessa. Elellyt olen tänään DVD-rekonstruktion kautta päivää 20.7.1969. Tunteella. Tuolloin olin vielä äitini vatsanahassa seuraamassa lähinnä kuuloastimuksin perheemme mustavalkoisesta televiissiosta kun ihminen meni kuuhun. Siitä se minunkin uran alamäki alkoi. Jo ennen syntymää.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Yö pimeä seurassani vain Eversti Sandels. Nams onhan se kyllä hyvää ku yksin juo!

Otat siis poskeen Eversti Sandelssilta..?

Oli muuten männä viikolla kätevät kalsarit jotka esittelivät Maikkarin siinä Lääkärit ohjelmassa. Ne oli bokserit joiden etuosa oli tehty keltasesta kankaasta ja takaosa ruskeesta kankaasta. Ei näy heti tahrat eikä tarvi heti vaihtaa.;D
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu, en mä tiiä mistää musavisoista. Kaljaa tässä juodaan ja ihan hyvä fiilis on.

Rytmihäiriötä tässä kuuntelen. Eikä ole edes gambinaa.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskon Jeesukseen. Pyhään kolminaisuuteen.
 

Sambody

Jäsen
Kaikkihan meni loppujen lopuiksi vituiksi. Ei tullut rehellisiä kalsarikännejä. Ei tullut rakkautta blondikissalta vaikka Sambody kovasti kiinnostuikin. Eikä tullut liiemmälti pisteitä musavisasta. Ei meinaan ole hajuakaan yhdestäkään biisistä tuossa. No nyt ollaan takaisin kalsareissa kunnes uni vie omansa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei tullut rakkautta blondikissalta vaikka Sambody kovasti kiinnostuikin. --- No nyt ollaan takaisin kalsareissa kunnes uni vie omansa.

Tästä tulikin mieleen exä, joka tässä on hetken ajan pyörinyt mielessä. Vaikka asiat ei juurikaan mieltä paina, niin totta kai jotkut asiat nostaa muistoja.. Mikähän perhana siinä on? Selvinpäinkin se tulee joskus yhtäkkiä mieleen.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tästä tulikin mieleen exä, joka tässä on hetken ajan pyörinyt mielessä. Vaikka asiat ei juurikaan mieltä paina, niin totta kai jotkut asiat nostaa muistoja.. Mikähän perhana siinä on? Selvinpäinkin se tulee joskus yhtäkkiä mieleen.

Kännissä kuitenkin harvemmin? Lääkettä tämä alkoholi on, sitä mieltä olen!
 

Sambody

Jäsen
Tästä tulikin mieleen exä, joka tässä on hetken ajan pyörinyt mielessä. Vaikka asiat ei juurikaan mieltä paina, niin totta kai jotkut asiat nostaa muistoja.. Mikähän perhana siinä on? Selvinpäinkin se tulee joskus yhtäkkiä mieleen.

Tell me about it.

Nimimerkillä joka yö nukkumaan mennessä mielessä se yksi, joka pitäisi hyväksyä jo kuuluvan historiaan.

Tänään itseasiassa teki mieli päästä niin sanotusti selkään ekan kerran sitten tuon eroamisen jälkeen. Tuon täytyy olla edes jonkinverran positiivinen merkki. Tosin tämän päiväinen olikin heikkokohtaini eli suomenruotsalainen blondi. Niissä kahdessa varmennetusssa kontaktissa noiden seireenien kanssa on tämä kaveri ainakin ihan aseeton. Täysin mahdotonta kännissä vastustaa noita olentoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös