Kalsarikänniketju

  • 5 219 322
  • 66 665

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten kun tulee kalsaroidessa mieleen soittaa exälle tai halata koiraa "koska se on ainoa joka ymmärtää", niin kuunnelkaa mieluummin Skynyrdin Simple man.

Kylläpäs on tänä iltana hyvää musiikkia täällä! Ja muutenkin vilkasta ja mukavata. Ei tee kyllä mieli halata koiraa koska ei sellaista ole, eikä tee mieli soittaa yhdellekään exälle, mutta silti kuuntelen tuon biisin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja eipä ole 90-luvunkaan tuotanto ihan kelvotonta. Vai mitä sanot tästä?
Ei pöllömpi.

Lupasin yhden tarinan, kerron toisen. Asuin Lieksassa vuonna 1991, kun Riskin' It All -levy ilmestyi. Olin juuri täyttänyt 18 ja saanut ajokortin. Kaveri kysyi kyytiä, kun pitäisi viedä rummut vaihtoon Joensuuhun Kimmon soittimeen. Sanoin että mennään vaan, sie viet rumpusi ja mie käyn ostamassa D.A.D:n levyn.

Silloin oli uus juttu nää pysäköintikiekot. Pysähdyttiin matkalla uuron Shellille kahville ja tupakalle, ja mietin pitäisikö se kiekko ostaa. Olisi maksanut 9 markkaa - en raaskinut. No, ajeltiin soitinkaupan eteen, jossa oli kiekkopysäköinti. Tunti ilmaista kiekolla. Eipä ollut kiekkoa. Vietiin rummut sisään ja tultiin takaisin; koko hommaan meni ehkä 8 minuuttia. Jo oli 120 markan sakko ikkunassa. Vitutti. Onneksi mutsi maksoi.

Niin, ostin myös D.a.d:n uuden levyn. Kahdesti olen nähnyt ne keikallakin, mutta se on jo toinen juttu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Alkais jo tuo NHL-kausi, rupee oleen sen verran sisällötöntä tämä elämä että huh huh. Erosta oon toipunut aika hyvin, kun exästä ei ole hetkeen kuulunut mitään. Uutta tyttöäkin olen tässä vähän vikitellyt, mut vituiksi näyttäisi menevän.

We want NHL!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä vedän nyt musiikin suhteen todellisen ässän hihasta. Anatsu yritti jo tänä iltana ja menestys taisi olla aika heikko, minä teen uuden yrityksen paremmalla biisillä.

Joo, välillä tällaistakin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hyvät sävärit lähtee, kun kehittää nopeasti pienen kuumeen ja samaan aikaan rokottaa korillista Santtua.

Mukavasti alkaa surrata, mutta veikkaanpa huomisen koettavan vähintäänkin mainittavan arvoisena. Sille siis!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimetön saa pillua, merkki seinään.
Niin, sekin tapahtuma on aamuyöllä tiedossa vaan sen jälkeen oikeastaan alkaa tapahtua. Voipi sen vuoksi olla, että tässä on sen seurauksena kännissä koko huomisen päivän. Kaverini soitti äsken ja pitää lähteä aamulla puoli kymmeneltä erääseen paikkaan, jossa olemme jotain vitun vippejä. Emme pikavippejä vaan hyvin tärkeitä henkilöitä. Siellä kuulemma saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sieltä sitten toiseen tapahtumaan, jossa olemme joitain vitun kutsuvieraita. Sieltä saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sen jälkeisistä illan tapahtumista ei ole nyt tietoa - tuskin on ylihuomennakaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Niin, sekin tapahtuma on aamuyöllä tiedossa vaan sen jälkeen oikeastaan alkaa tapahtua. Voipi sen vuoksi olla, että tässä on sen seurauksena kännissä koko huomisen päivän. Kaverini soitti äsken ja pitää lähteä aamulla puoli kymmeneltä erääseen paikkaan, jossa olemme jotain vitun vippejä. Emme pikavippejä vaan hyvin tärkeitä henkilöitä. Siellä kuulemma saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sieltä sitten toiseen tapahtumaan, jossa olemme joitain vitun kutsuvieraita. Sieltä saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sen jälkeisistä illan tapahtumista ei ole nyt tietoa - tuskin on ylihuomennakaan.

Oliko ne erotiikkamessut Turussa tänä viikonloppuna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös