Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 389
  • 66 757

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt ei lähe. Olen vähän vaiheessa. Ja hiivassa. Ja tunteessa. Elellyt olen tänään DVD-rekonstruktion kautta päivää 20.7.1969. Tunteella. Tuolloin olin vielä äitini vatsanahassa seuraamassa lähinnä kuuloastimuksin perheemme mustavalkoisesta televiissiosta kun ihminen meni kuuhun. Siitä se minunkin uran alamäki alkoi. Jo ennen syntymää.

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Yö pimeä seurassani vain Eversti Sandels. Nams onhan se kyllä hyvää ku yksin juo!

Otat siis poskeen Eversti Sandelssilta..?

Oli muuten männä viikolla kätevät kalsarit jotka esittelivät Maikkarin siinä Lääkärit ohjelmassa. Ne oli bokserit joiden etuosa oli tehty keltasesta kankaasta ja takaosa ruskeesta kankaasta. Ei näy heti tahrat eikä tarvi heti vaihtaa.;D

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu, en mä tiiä mistää musavisoista. Kaljaa tässä juodaan ja ihan hyvä fiilis on.

Rytmihäiriötä tässä kuuntelen. Eikä ole edes gambinaa.

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskon Jeesukseen. Pyhään kolminaisuuteen.

Sambody

Jäsen
Kaikkihan meni loppujen lopuiksi vituiksi. Ei tullut rehellisiä kalsarikännejä. Ei tullut rakkautta blondikissalta vaikka Sambody kovasti kiinnostuikin. Eikä tullut liiemmälti pisteitä musavisasta. Ei meinaan ole hajuakaan yhdestäkään biisistä tuossa. No nyt ollaan takaisin kalsareissa kunnes uni vie omansa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei tullut rakkautta blondikissalta vaikka Sambody kovasti kiinnostuikin. --- No nyt ollaan takaisin kalsareissa kunnes uni vie omansa.

Tästä tulikin mieleen exä, joka tässä on hetken ajan pyörinyt mielessä. Vaikka asiat ei juurikaan mieltä paina, niin totta kai jotkut asiat nostaa muistoja.. Mikähän perhana siinä on? Selvinpäinkin se tulee joskus yhtäkkiä mieleen.

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tästä tulikin mieleen exä, joka tässä on hetken ajan pyörinyt mielessä. Vaikka asiat ei juurikaan mieltä paina, niin totta kai jotkut asiat nostaa muistoja.. Mikähän perhana siinä on? Selvinpäinkin se tulee joskus yhtäkkiä mieleen.

Kännissä kuitenkin harvemmin? Lääkettä tämä alkoholi on, sitä mieltä olen!

Sambody

Jäsen

Tell me about it.

Nimimerkillä joka yö nukkumaan mennessä mielessä se yksi, joka pitäisi hyväksyä jo kuuluvan historiaan.

Tänään itseasiassa teki mieli päästä niin sanotusti selkään ekan kerran sitten tuon eroamisen jälkeen. Tuon täytyy olla edes jonkinverran positiivinen merkki. Tosin tämän päiväinen olikin heikkokohtaini eli suomenruotsalainen blondi. Niissä kahdessa varmennetusssa kontaktissa noiden seireenien kanssa on tämä kaveri ainakin ihan aseeton. Täysin mahdotonta kännissä vastustaa noita olentoja.

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällähän minä. Intouduin vain tuon visa-ajatuksen syövereihin siten, että teen siitä oman ketjunsa. Sen tähden lienee syytä poistaa tuo aikaisempi viesti. Volbeatia en ole kuullut kappaleenkaan vertaa, vaikka sitä monet tutut kävivät jokin aika sitten Oulussa katsomassa. Menetänpä näin siis neitsyyteni.

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällähän minä. Intouduin vain tuon visa-ajatuksen syövereihin siten, että teen siitä oman ketjunsa. Sen tähden lienee syytä poistaa tuo aikaisempi viesti. Volbeatia en ole kuullut kappaleenkaan vertaa, vaikka sitä monet tutut kävivät jokin aika sitten Oulussa katsomassa. Menetänpä näin siis neitsyyteni.

Miltäs tuo neitsyyden menettäminen tuntui? Erittäin kivualiaalta, vittumaiselta, paskamaiselta, nautinnolliselta, hauskalta, hyvältä, mielenkiintoiselta?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
teeveemies kirjoitti:
Kännissä kuitenkin harvemmin? Lääkettä tämä alkoholi on, sitä mieltä olen!

No kännissä tietty harvemmin. Selvänäkään se ei usein tule mieleen, kun on muuta mielessä. Mutta jos kännissä joku ottaa aivoon, niin exähän se nousee mieleen aika helposti. Vaikka muuten oon aika sujut eron suhteen. Kyllä alkoholi lääkkeestä käy, kun sen pitää rajoissa. Nimim. kokemusta

Tell me about it.

Nimimerkillä joka yö nukkumaan mennessä mielessä se yksi, joka pitäisi hyväksyä jo kuuluvan historiaan.

Sepä se, nukkumaan kun menee, niin eiköhän sieltä se yksi tule mieleen. Kyllähän sitä jossain määrin ikävöi. Vaikkakin eron kanssa olisi sujut. Noh, eiköhän se tästä ajan kanssa. On jopa käynyt niin, että meikäläinen on vähän kiinnostunut yhdestä naikkosesta, joten ihan kylmänä ei olla naisten suhteen. Varovasti tosin etenen tämän suhteen, jos edes jaksan edetä. :)

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin levyltä kuunneltuna hieman vittumaisen tylsältä, mutta voin kuvitella, että livenä toimisi varmasti.

Livenä en ole vielä päässyt tätä bändiä kokemaan. Tämä saa muutoksen lokakuussa, jolloin menen katsomaan bändiä turkuhalliin.

Vieläkö vodkaa riittää?

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajattelin vielä yhden ottaa ennen unta. Aamulla pitää lähteä maratonreitin varteen kannustamaan. En itse ole sentään juoksemassa, luojan kiitos.

Yhden ja vielä ehkä yhden. Sitten vielä yhden ja yhden. Hyvä jatkumo.

Mutta sisukasta lähteä kannustamaan kaveria. Hienoa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy