Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Iltaa vaan! Eikö noi tappioputkessa olevat pidäkin voittaa helposti, varsinkin kotona? Huomenna voit Turun kotivoiton jälkeen lainata tätä sitten. :)

Emmä vaan osaa sanoa. Aina se voitto hyvältä maistuu ja perinteiden mukaan Lukon olisi pitänyt nimenomaan hävitä tänään. =D

Kuulosuojaimet on muuten sitten pojalle ratkaisevaa finaalia varten. ;D

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukon hienon voiton kunniaksi voisi ottaa pienet.

Itse otan mm. Wallinheimon juhlapelin kunniaksi ja mies teki vielä niin Sinuhet kuin vaan voi tehdä ja otti juhlapelissä ulosajon rankkarikisassa. Hieno(joskin ärsyttävä jos olisi vastapuolella)persoona, vaikken politiikan ja urheilun sekoittamista ymmärräkään.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Telkkaria siemaillessa ja punkkua katsellessa on täälläpäin sujunut perjantai-ilta.

Ei mitään asiaa KKK:hon selvinpäin.

No tule nyt sitten, kun kovasti haluat. Juo telkkari pois, niin kyllä siitä tuiteri tulee. Täällä KKK:ssa on kuulemma ihan hyvä meno.

Emmä vaan osaa sanoa. Aina se voitto hyvältä maistuu ja perinteiden mukaan Lukon olisi pitänyt nimenomaan hävitä tänään. =D

Kuulosuojaimet on muuten sitten pojalle ratkaisevaa finaalia varten. ;D

Raumalla siis varma välierätappio. :)

Hienosti se on Raumalla mennyt, onnittelut vaan fanille! :)

passenger

Jäsen
Se oli siis ihan huhupuhetta vaan. No niin mä vähän arvelinkin.

Nyt nousee tunnelma. Sama nainen.

Voi helvetti, että repesin. :)

Ai Perkule että tuo Chisun Levy on kyllä ihan pirun hyvä, tykkään. Se on kyllä ihme juttu että meikäläistä ei ole siunattu minkäänlaisilla lahjoilla ihan puhdasta kalsarointia ajatellen, muutama lasi viiniä niin melkein pakko päästä johonkin ihmisseuraan, ihan siis noin muutenkin kuin virtuaalisesti. Tai siis enhän mä edes tiedä oletteko te ihmisiä vai mitä?

Laitetaan vielä yksinäisen keijun tarina

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Täällä KKK:ssa on kuulemma ihan hyvä meno"...

Ryhdistäydyn nyt ja otan osaa juhlamenoihin taas. Päivä oli hanurista (valtion virkamiehet eivät elä reaalimaailmassa), ilta oli hanurista (vittuilua tekstiviestitse omilta sukulaisilta), ei se tästä ainakaan pahemmaksi voi muuttua.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ai Perkule että tuo Chisun Levy on kyllä ihan pirun hyvä, tykkään. Se on kyllä ihme juttu että meikäläistä ei ole siunattu minkäänlaisilla lahjoilla ihan puhdasta kalsarointia ajatellen, muutama lasi viiniä niin melkein pakko päästä johonkin ihmisseuraan, ihan siis noin muutenkin kuin virtuaalisesti. Tai siis enhän mä edes tiedä oletteko te ihmisiä vai mitä?

Tää on taas yks helvetin hieno biisi kyseiseltä artistilta, herranen aika! Otan oluen hänelle!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Joo kyllähän se meillä roboteillakin tekee mieli baariloisiin, mutta meidät on ohjelmoitu vaan niin, että joka pelissä napsahtaa 4+3, missä pelaa. Jos aina tulee 4+3, niin siitä menee maku ja silloin on parempi vaan pysyä kotona. Ja tietäähän sen, että siinä tilanteessa ainut vaihtoehto on KKK. Keskellä tipantonta tammikuuta.

Tuo biisi muuten, yllättävän hyvältä kuulostaa jo näin ensimmäisellä kerralla.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hitto et työviikon päälle ramasee kun juo kaljaa - lääke, lisää olutta.

Taidan nyt ottaa korpisavun. Vaikkei savuoluista toki paras olekaan niin mielestäni sitli hyväää.

Ja musiikkia: RHCP - Tearjerker

Suosikkijoukkue
Joo kyllähän se meillä roboteillakin tekee mieli baariloisiin, mutta meidät on ohjelmoitu vaan niin, että joka pelissä napsahtaa 4+3, missä pelaa. Jos aina tulee 4+3, niin siitä menee maku ja silloin on parempi vaan pysyä kotona. Ja tietäähän sen, että siinä tilanteessa ainut vaihtoehto on KKK. Keskellä tipantonta tammikuuta.

Mutta kuten oot tiuke huomannu, niin meillähän ei oo tarvetta alkaa sättiä ja morkata niitä jotka tipatonta viettää, eli ollaan aika hyviä ihmisiäkin vielä senlisäks, että ollan täydellisiä!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mutta kuten oot tiuke huomannu, niin meillähän ei oo tarvetta alkaa sättiä ja morkata niitä jotka tipatonta viettää, eli ollaan aika hyviä ihmisiäkin vielä senlisäks, että ollan täydellisiä!

Se hyvyyshän ei kuulukaan siihen täydellisyyteen. Oot se siekin suatana :)

Niin ja jos nyt morkkasin jotakuta, niin vedän sanani takaisin ja kehun.

Korpisavu on edelleen jääny testaamatta, heitäs joku arvio ihan tällaselle perus- urpolle oluenkuluttajalle?

Elä hyvä mies jätä testaamatta. On se hyvää. Ei niitä kyllä montaa viiti juoda.

passenger

Jäsen
Itselle ei oikein tuo korpisavu kyllä maistu, ja oluista muutenkin maistuu parhaiten nuo peruskaljat. Asiantuntevat ja hyvän maun omaavat eivät pidä näitä rapakaljoja edes kunnon oluina, mutta kyllä esim Fosters on yksi meikäläisen suosikkikaljottelujuomaa. Vaikka olen vielä kaiken muun kurjuuden keskellä porilainen niin karhu ei kuitenkaan kuulu listalle.

Biisinä tähän väliin R.E.M. - Daysleeper

Suosikkijoukkue
Itselle ei oikein tuo korpisavu kyllä maistu, ja oluista muutenkin maistuu parhaiten nuo peruskaljat. Asiantuntevat ja hyvän maun omaavat eivät pidä näitä rapakaljoja edes kunnon oluina, mutta kyllä esim Fosters on yksi meikäläisen suosikkikaljottelujuomaa. Vaikka olen vielä kaiken muun kurjuuden keskellä porilainen niin karhu ei kuitenkaan kuulu listalle.

Mie yhteen aikaan join Fostersia paljonkin, mut sitte se alkoi tympiä ja piti siirtyä takasin ihan normeihin oluisiin. Jotenki tuo Fosters pisti myäs mahan sekasin...en oo mikään allerkikko silti.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Minusta korpisavu ihan mukava maku. En itse kyllä niitä montaa joisi. Eiköhän se jo pitäisi sisäistää, että se on parasta mikä on halvinta. No joo, vitsi ja vielä vitsi, mutta kyllä itse jos laatikon ostan, niin katson mikä on halvin. Olvia mieluiten juon, jos saa valita, mutta itse ostaessa ei ole hevon helvetin väliä mitä se on. Suunnilleen samanlaista kaljaa kaikki.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korpisavu on edelleen jääny testaamatta, heitäs joku arvio ihan tällaselle perus- urpolle oluenkuluttajalle?

Siis perus-urpo opastaa toista samanlaista :) Hyvä olut, itseasiassa mellyttävä savunmaku. Pari-kolme juo mielellään. Itse en oikein osaa ruoan kanssa arvioida, et mitä tulisi juoda ja milloinkin joten juon siis vain sitä mitä tarjotaan. Joten en mistään ruoan-kyytipojasta osaa sanoa. No makkara perkele tai jos ei makkaraa ole saatavilla niin pelkkä sinappi tämän kanssa loistavaa :)

Tästä vielä hyvä ja paljon savuisempi olut alkosta: Aecht Schlenkerla Rauchbier Weizen

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuossa näyttäs olevan väli, mihin mahtuu kommentti. Tuo Korpisavu vois olla aika hyvä esim. joulupöydässä kinkun kanssa. Harmi, että joulu meni just.

En mä itse juo koskaan olutta ruoan kanssa, joten en siihen osaa ottaa kantaa. Siis normaalisti, mielellään kyllä jos tulee sopiva tilaisuus. Viime jouluna oli vähän ajatus ottaa Korpisavua joulupöytään, mutta olinkin sitten anteeksiantamattomasti selvinpäin jouluaattona.

passenger

Jäsen
Minusta korpisavu ihan mukava maku. En itse kyllä niitä montaa joisi. Eiköhän se jo pitäisi sisäistää, että se on parasta mikä on halvinta. No joo, vitsi ja vielä vitsi, mutta kyllä itse jos laatikon ostan, niin katson mikä on halvin. Olvia mieluiten juon, jos saa valita, mutta itse ostaessa ei ole hevon helvetin väliä mitä se on. Suunnilleen samanlaista kaljaa kaikki.

Joo sama peli, aikalailla loppupeleissä ihan sama mitä sitä juo. Yleensä sitä halvinta, välillä tosin ihan jees maistella jotain vähemmän yleisiäkin kaljoja. Tänään tosin pelkästään punaviinilinjalla tässä kotosalla vielä, kohta voisi suunnata tuohon "naapuriin" eli Passioniin, hyvä kun voi parvekkeelta tarkistaa että miten on jengiä liikenteessä. Pitäisi varmaan hommata kiikarit niin voisi jo tässä kotona päättää että mihin pöytään lähtee valloittamaan naisseuraa.. :)

Käytin ihan oikein hymiötä. Miksi ihmeessä muuten on tapana kirjoittaa että "tähän loppuun joku hymiö" Eikö sitä jumalauta voi laittaa siihen. Ihmettelen suuresti.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En mä itse juo koskaan olutta ruoan kanssa, joten en siihen osaa ottaa kantaa. Siis normaalisti, mielellään kyllä jos tulee sopiva tilaisuus. Viime jouluna oli vähän ajatus ottaa Korpisavua joulupöytään, mutta olinkin sitten anteeksiantamattomasti selvinpäin jouluaattona.

Harvoin tulee itsekään juotua ruoan kanssa olutta. Yleensä se on pari lasia viiniä, jos siis ei ihan kotioloissa olla jolloin menee maitoa. Joulut olen aina ollut selvinpäin. No jos näin aikuisena ei lasketa saunaolutta ja paria lasia viiniä ruoan kanssa. Ei vaan kuulu meikäläisen Jouluun hönöttely :)

Ja parhaita omastakin mielestä on ihan normioluet. Karhu paras ja muut tulevat siinä vierellä. Niitä yleensä.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo sama peli, aikalailla loppupeleissä ihan sama mitä sitä juo. Yleensä sitä halvinta, välillä tosin ihan jees maistella jotain vähemmän yleisiäkin kaljoja. Tänään tosin pelkästään punaviinilinjalla tässä kotosalla vielä, kohta voisi suunnata tuohon "naapuriin" eli Passioniin, hyvä kun voi parvekkeelta tarkistaa että miten on jengiä liikenteessä. Pitäisi varmaan hommata kiikarit niin voisi jo tässä kotona päättää että mihin pöytään lähtee valloittamaan naisseuraa.. :)

Käytin ihan oikein hymiötä. Miksi ihmeessä muuten on tapana kirjoittaa että "tähän loppuun joku hymiö" Eikö sitä jumalauta voi laittaa siihen. Ihmettelen suuresti.

Kyllä ne kaikki on ihan juotavia. Kaikki laatikot on jossain 18 ja 24 euron välillä, niin ei siinä maku niin tärkeä ole, että vaikka 6 euroa enemmän maksaa. Ehkä sitten joskus, kun on rikas.

Osta kiikari, mutta elä luule sitä pitkähiuksista poikaa nätiks tytöks.

Minäkin kovin säästeliäästi läytän normaalisti noita hymiöitä, mutta "loppuun hymiö" taitaa olla vaan niitä muotijuttuja taas.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Harvoin tulee itsekään juotua ruoan kanssa olutta. Yleensä se on pari lasia viiniä, jos siis ei ihan kotioloissa olla jolloin menee maitoa. Joulut olen aina ollut selvinpäin. No jos näin aikuisena ei lasketa saunaolutta ja paria lasia viiniä ruoan kanssa. Ei vaan kuulu meikäläisen Jouluun hönöttely :)

Ja parhaita omastakin mielestä on ihan normioluet. Karhu paras ja muut tulevat siinä vierellä. Niitä yleensä.

Joulu on toki lasten juhla, mutta niitä ei ole lähipiirissä tällä hetkellä. Itsellä ei mitään rajoituksia jouluna, mutta ei mitään övereitäkään. Viime jouluna vaan ei tullu otettua. Ei puolesta eikä vastaan, päinvastoin.

Sellanen virhe sulla vaan on tuossa, että Olvi on parasta. :)

passenger

Jäsen
Kyllä ne kaikki on ihan juotavia. Kaikki laatikot on jossain 18 ja 24 euron välillä, niin ei siinä maku niin tärkeä ole, että vaikka 6 euroa enemmän maksaa. Ehkä sitten joskus, kun on rikas.

Osta kiikari, mutta elä luule sitä pitkähiuksista poikaa nätiks tytöks.

No tästä kyllä erottaa aika hyvin jo ihan silmälläkin. Eikä kukaan muakaan ole ikinä tytöksi luullut. Se on muuten hyvä ajatella että joskus vielä on rikas. Olisko se sitten niin hienoa, päin vittua niilläkin tuntuu yhtälaillla aina menevän. Ja halvemmankin kaljan kanssa on ollut ihan hauskaa niin ei taida kannattaa haaveilla varakkuudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy